Vierde SUGO-vestiging in een maand tijd voor succesvolle ondernemers

29 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Na de overname van maar liefst drie SUGO-vestigingen vorige maand, opent SUGO Pizza eind november al haar vierde winkel in hartje Eindhoven. SUGO Pizza Eindhoven is het eerste filiaal van SUGO 'nieuwe stijl', en krijgt een unieke stamtafel beschilderd door kunstenaar Niels Bakkerus.

SUGO nieuwe stijl

Eén maand na de overname van drie SUGO-filialen openen Herman en Hugo al hun vierde vestiging, dit keer midden in het centrum van Eindhoven. SUGO Pizza Eindhoven is tevens het eerste SUGO-filiaal in nieuwe stijl, ontworpen door ontwerpbureau 40DEGREES.NL. De counter is beter uitgedacht waardoor de consument goed ziet dat alles vers is en er goede en biologische producten worden gebruikt.Ook worden de pizza’s in Eindhoven vanaf nu vers bereid in het zicht van de gasten. Daarnaast wordt het assortiment van voorgerechten, zoals salades en desserts uitgebreid. Alle gerechten kunnen in de winkel worden gegeten of worden meegenomen als take away.

Unieke stamtafel van Niels Bakkerus

Een bijzondere eyecatcher in SUGO Pizza Eindhoven wordt een stamtafel voor twaalf personen, beschilderd door de lokale kunstenaar Niels Bakkerus. Met dit prachtige kunstwerk krijgt het filiaal meteen een eigen en unieke handtekening. Niels is vooral bekend door zijn mixed media-werken waarbij hij typografie, illustraties en graffiti combineert. Zo beschilderde hij eerder de spelerstunnel van het Philips Stadion van PSV en maakte hij werk in opdracht van de gemeente Eindhoven.

Duurzame pizza

SUGO Pizza draagt uit dat de zorg voor onze planeet de verantwoordelijkheid is van iedereen. De keten wil hierin een actieve rol spelen en streeft naar zorgvuldig gebruik van natuurlijke bronnen en beter dierenwelzijn. Het meel, de vleeswaren en kazen zijn afkomstig van familiebedrijven in Italië. De koffie, thee, wijnen en sappen zijn biologisch en zo veel mogelijk fair trade, het verpakkingsmateriaal is gemaakt van gerecycled karton.

Vierkante en gezonde pizza

In oktober 2018 namen horecaondernemers Herman Hell, eigenaar van Hell’s Kitchen Horeca Groep, en Hugo Kruijssen drie vestigingen van SUGO Pizza over. Een jongensdroom werd werkelijkheid, want de Rotterdamse vrienden wilden niets liever dan met hun gezonde en vierkante pizza de hele wereld veroveren. SUGO Pizza staat bekend als gezonde en vierkante pizza, gebaseerd op het heerlijke streetfood uit Rome: de pizza al taglio. Om de smaak van de pizza’s te beheersen en van een constante kwaliteit te voorzien, rijst het deeg tot 72 uur om zo tot het perfecte product te komen. Omdat er geen geur- en smaakstoffen aan het deeg worden toegevoegd, gaat het rijsproces in meerdere stappen. Hoe beter de condities rond het proces, hoe beter de kwaliteit. De vierkante pizza van Hugo en Herman is een luchtig, lekker en gezond alternatief voor de traditionele pizza. Een snack vol pleasure, zonder schuldgevoel.

Foto: Willem

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bier Events
Bijna 450 bieren in 5e Dutch Beer Challenge

Op woensdag 20 maart 2019 is Rotterdam weer een dag de bierhoofdstad van Nederland. Dan wordt in Arminius congres- en debatcentrum voor de vierde keer de ‘Dutch Beer Challenge’ georganiseerd. Alle ruim 650 Nederlandse brouwerijen en brouwerijhuurders zijn benaderd en velen hebben &eacut...

Economie KHN
Oproep KHN voor Provinciale Staten-verkiezingen: voorkom overaanbod horeca

De afgelopen tien jaar nam het aantal horecazaken in Nederland explosief toe. Het aantal groeide met 13 procent naar ruim 43000 zaken. KHN is blij met deze ontwikkeling en ziet ook voor de toekomst nog ruimte voor extra horeca. Maar in steeds meer binnensteden ontstaat overaanbod van horeca, vooral ...

Achtergronden Restaurant
Download nu de maarteditie van De RestaurantKrant

De maarteditie van De RestaurantKrant is uit! Niet alleen hebben we een fonkelnieuw design, maar we spreken ook nog eens met de eigenaren van restaurant Flicka in Kerkdriel. Het restaurant ontving onlangs zijn eerste Michelinster. Klik hier om de uitgave te downloaden (je hoeft enkel je e-mailadres ...

Tech Interview
''Bij De Beren hebben we nu al twaalf marketingmedewerkers nodig''

Marjolein Mens is communicatieadviseur bij restaurantketen De Beren. De restaurantketen heeft de social media campagnes uitstekend op orde en pakt de marketingactiviteiten professioneel aan. Hoe gaat dat in zijn werk bij zo’n succesvolle keten? Marjolein: “We hebben hier op kantoor een h...

Michelin Interview
Interview: Posthoorn in Monnickendam, al tien jaar een Michelinster

De Posthoorn, ML in Haarlem, Bij Jef en Kaatje bij de Sluis, allen restaurants met een Michelinster en een hotel, maar wel in die volgorde. Waar instituten als Château Neercanne en het Amstel Hotel hun ster de afgelopen jaren kwijt raakten, lijken de ‘kleine’ hotels te overleven in...

Opening Rotterdam
Voor dit nieuwe restaurant moet je een toegangskaartje kopen

Op 16 mei openden Frank en Hans Mosselman – de mannen achter Food for Thought en Rotterdamse pop-ups Á La Plancha en De Swarte Leeuw – de deuren van Food Club Rotterdam (FC Rotterdam). In de voormalige kantine van Croonwolter&dros elektrotechniek in verzamelgebouw De KROON Rot...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: