Restaurant Waterproef opent tijdelijk in Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

16 november 2020 | redactie

Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade en restaurant Waterproef slaan de handen ineen en openen vanaf vrijdag tijdelijk een tweede restaurant in het hotel. Op initiatief van Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade opent restaurant Waterproef, al jaren een begrip in de haven van Scheveningen, een tijdelijke tweede vestiging en delen zij dankbaar de keuken met de vaste keukenbrigade van restaurant Brut International Flavours.

De twee Haagse horecaconcepten bundelen de krachten omdat het in deze tijd immers belangrijker dan ooit is om elkaar door de crisis te helpen. In ieder geval twee weekenden lang zal restaurant Waterproef elke vrijdag en zaterdag een exclusief viergangendiner serveren met seizoensgebonden producten. De ‘Waterproef Experience’ is enkel te reserveren in combinatie met een luxe hotelovernachting inclusief ontbijt. Daarnaast is het voor hotelgasten nog altijd mogelijk te genieten van een heerlijk internationaal georiënteerde lunch of diner bij Brut International Flavours. Het is vanaf vandaag mogelijk om dit culinaire arrangement te boeken.

De horeca een handje helpen

Na het weggeven van een gratis hotelovernachting voor Haagse IC-medewerkers steekt Leonardo Royal Den Haag Promenade nu de Haagse horeca een hart onder de riem. Patrick Aarsman, General Manager van het hotel: “Wij vinden het belangrijk om Den Haag te helpen passend in de huidige coronaregels. Ons credo is ‘Feeling Good’ en op dit moment verdient restaurant Waterproef om ook te doen waar zij gelukkig van worden: gasten een onvergetelijke culinaire avond te bezorgen. Om deze reden hebben wij Yves van Westreenen, oprichter van Waterproef, uitgenodigd om samen met onze keukenbrigade de keuken te delen. En hij heeft hier dankbaar op gereageerd.”

Yves van Westreenen, oprichter en eigenaar van restaurant Waterproef is trots op deze samenwerking: “Wij zijn dankbaar dat dit iconische hotel ons de helpende hand biedt door een gedeelte van de keuken af te staan. Naast dat er in de keuken een culinaire kruisbestuiving gaat plaatsvinden, zijn wij blij dat we onze vaste gasten een onvergetelijke ervaring kunnen bieden. Een echt verwenmoment met gerechten die zij gewend zijn, maar nu met een extra luxe hotelovernachting waarbij gasten ook gebruik mogen maken van de wellness als afsluiter. Wij kijken er erg naar uit om op 20, 21, 27 en 28 november de ‘Waterproef Experience’ aan te bieden. En wie weet bij succes worden het wel meer avonden!”

Over Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

Het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade is centraal gelegen in de internationale zone van Den Haag, tussen het Ambassadewezen en het stadscentrum. Het hotel beschikt over 178 luxe kamers en suites, restaurant Brut International Flavours, 900m2 wellness faciliteiten en 10 multifunctionele vergaderzalen.

Op de foto: twee iconische Haagse horecagelegenheden bundelen de krachten. V.l.n.r. Chef Waterproef Bob Staal, oprichter Waterproef Yves van Westreenen, initiatiefneemster Maxime Stolwijk, General Manager Leonardo Royal Den Haag Patrick Aarsman en Chef Brut International Flavours Sido de Brabander.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN in actie! #BlackMonday: final sale horeca

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) lanceert de landelijke campagne #BlackMonday, die op maandag 7 december van start gaat. Onder de noemer #BlackMonday worden horecaondernemers opgeroepen deel te nemen aan de landelijke actie. Met de campagne wil KHN duidelijk maken dat als de overheid niet per omga ...

Wet- en regelgeving
Cao horeca verlengd tot eind 2021

FNV Horeca, CNV Vakmensen en werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) zijn overeengekomen de huidige cao in de horeca met een jaar te verlengen onder gelijke voorwaarden. De drie partijen zijn het er over eens dat d ...

Corona
"Honderden miljoenen voor horeca en cultuur"

Haagse bronnen melden aan de NOS dat sectoren die flink geraakt zijn door de coronacrisis en daardoor een zeer groot omzetverlies lijden, kunnen rekenen op honderden miljoenen steun vanuit Den Haag. Volgens de NOS zet het kabinet de komende dagen de puntjes op de i. Bedrijven die meer dan 70 proc ...

Interview Digitaal Ondernemen
Horecamarketing op socials: influencers als spin in het web

Bij een goede marketingstrategie mag social media niet ontbreken. Wil je verzekerd zijn van een groot bereik, dan kun je haast niet om ‘influencers’ heen. Die influencers vind je op Youtube, op hun eigen blogs, Facebook, Instagram, Snapchat of TikTok. Wie een influencer inzet, meestal te ...

KHN Corona
Deel van de horeca dreigt op 17 januari open te gaan, ondanks maatregelen

Vorige week kondigden verschillende horecaondernemers aan om hun zaken op 17 januari te willen openen, ongeacht de dan geldende maatregelen. Zij hebben zojuist verkondigd tegenover Omroep Brabant dat ze het vertrouwen in het kabinet hebben opgezegd en hoe dan ook zullen openen op 17 januari. Omd ...

Economie Corona
Horeca na kunst en cultuur meest pessimistisch over economische vooruitzichten

De vooruitzichten van het Nederlandse bedrijfsleven over de eigen verkopen op de korte termijn zijn sinds de zomer sterk verslechterd. De economie zal naar verwachting tijdelijk weer een stap terug moet doen. Vooral de commerciële dienstverlening heeft pessimistischere verwachtingen voor de kom ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: