Restaurant Keuken & Deli opent deuren

12 augustus 2011 |
Restaurant Keuken & Deli opent deuren

Het nieuwe Restaurant Keuken & Deli in Utrecht opent begin september officieel de deuren voor de eerste gasten. Het is de eerste zaak in de domstad waarbij open keukens centraal in de zaak staan. Eigenaren en oprichters zijn Kasper en Joris Visser.
Open beleving
De open keukens zijn midden in de sfeervolle ruimten geplaatst met rondom een grote vari√ęteit aan zitplaatsen voor de gasten in kleine en grote groepen. De houten voorraadkasten aan de zijkanten van het pand en de volledig open bar maken het geheel compleet. Voorheen zat meubelfabrikant Pastoe in het karakteristieke pand.

Zien wat er gebeurt
Gasten worden er verwend in een unieke omgeving, ze ervaren de ouderwetse geuren en smaken en kunnen bovendien haarfijn zien hoe en waarvan de gerechten worden bereid. Desgewenst staan of zitten ze er met hun neus bovenop al van te genieten voor er een hap is gegeten.

Ook afhalen
Voor wie geen tijd of zin heeft om het allemaal ter plaatse op te eten of wie er onverwacht bezoek krijgt kan al het lekkers ook worden ingepakt zodat het kan worden meegenomen naar huis of kantoor.

Bakfiets met lekkers
Voor wie de gasten of het personeel liever in haar of zijn bedrijf of huis trakteert is er een extra service: er is een speciale bakfiets ontworpen die naar u toe komt, overladen met heerlijke snacks, zoals gedroogde hammen, smakelijke kazen en de diverse dranken naar keuze.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Digitaal Ondernemen
December: Alles over digitaal ondernemen

De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren. Nu fysiek conta ...

Economie Coronacrisis
Horecapersoneel slachtoffer van coronacrisis

Horeca- en cateringbedrijven ervaren pittige tijden. Tegen de stroom in proberen ze omzet te draaien en bezoekers aan te trekken. Dit blijkt uit onderzoek van Foodservice Community en GROUP7 onder bijna 600 horeca-, fastservice- (dit zijn broodjeszaken en frituren) en cateringprofessionals, dat tuss ...

Awards Culinair
Mark Captein van Orangerie De Pol is Chef van het Jaar bij JRE

Mark Captein, die samen met zijn partner Marjolein van der Ham Orangerie De Pol runt in Doetinchem, is door restaurantvereniging JRE-Nederland uitgeroepen tot Chef van het Jaar. ‘Ik ben verrast en enorm trots op deze prijs’. JRE-Nederland is een van de toonaangevende restaurantverenig ...

Hotelketens
Van der Valk Hotel Amersfoort start 'restaurant take over'

Nu restaurants gesloten zijn, maar hotels wel nog open mogen, is Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 een samenwerking gestart met lokale restaurants in Amersfoort. Een zogenoemde restaurant take over. Zo krijgen de koks van bekende restaurants in Amersfoort de mogelijkheid om hun gerechten klaar te mak ...

Achtergronden
Zonder horeca blijven er maar weinig openbare toiletten over

Op 19 november was het Wereld Toiletdag. Een dag waarop de app HogeNood samen met de Maag Lever Darm Stichting in kaart brengt wat de meest toiletvriendelijke gemeenten van Nederland zijn. De jaarlijkse ranking laat drastische verschillen zien met en zonder horeca, want zoals jullie weten is de hore ...

Financieel Ondernemen
Aftrekbare kosten in je restaurant

Als ondernemer maakt u het hele jaar door kosten. Van de meeste kosten is het duidelijk dat u deze kunt aftrekken van uw winst. Denk bijvoorbeeld aan de huur van de ruimte voor uw restaurant. Er zijn echter ook kosten waarbij dit minder voor de hand ligt, zoals de kosten voor werkkleding of een maal ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: