Nieuw bezorgconcept voor friet

12 december 2018 | redactie

De markt voor thuisbezorging is het snelst groeiende segment binnen de totale foodmarkt, en kan een enorme bijdrage leveren aan de omzet van uw restaurant. Volgens het FoodService Instituut Nederland zal deze groei zeker tot in 2025 nog sterk aanhouden.

Friet speelt een grote rol in het aanbod van gerechten die thuisbezorgd worden.  Friet thuis bezorgen is echter wel een uitdaging. Friet wordt immers snel koud en slap…..

De revolutie in thuisbezorging: Hot2HomeTM

Hot2HomeTM is een nieuw bezorgconcept van Lamb Weston/Meijer. Een combinatie van speciaal ontwikkelde friet en een unieke verpakking waardoor de frietjes 20 minuten warm en knapperig blijven. U levert nu dus gegarandeerd dezelfde kwaliteit friet bij de mensen thuis als in uw restaurant of cafetaria.

De friet

De Hot2HomeTM friet is voorzien van een ultradun zetmeel laagje. Dit ultradunne zetmeel laagje zorgt ervoor dat de friet langer warm en knapperig blijft nadat het uit de friteuse komt. Hot2homeTM is verkrijgbaar in de snijmaten 6x6 en 9x9.

De Cup

De gepatenteerde Hot2HomeTM cup zorgt voor een betere ventilatie. Vrijgekomen vocht kan op deze manier uit de cup gehaald worden zodat de friet knapperig blijft tot op het bord van uw klant. De cup is voor verschillende portie groottes leverbaar.

Proberen?

Van 7 tot 10 januari is Lamb Weston/Meijer aanwezig op de Horecava met Hot2HomeTM (hal 8, stand 405) . U kunt daar zelf ervaren dat onze friet 20 minuten warm en knapperig blijft. Uiteraard kunt u ook direct contact met ons opnemen dan komen wij graag in uw restaurant langs om u Hot2HomeTM te laten ervaren. Voor meer informatie en om direct contact op te nemen, bezoek onze website: http://www.hot2home.eu

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview Longread
Interview: tijd voor meer vrouwen in de sterrenkeuken?

Vrouwelijke koks zijn nog (te) dun gezaaid, maar de aanstormende talenten Tess de Groot en Femke Klaassen, die bij respectievelijk Aan de Poel en De Librije werken, hebben een glansrijke toekomst in het verschiet. Ik spreek ze in De Librije, het driesterrenrestaurant in Zwolle en bespreek hun ervari...

Opening
Poké Perfect nu ook in Almere geopend

Onlangs is aan de Grote Markt een vestiging geopend van Poké Perfect. In dit restaurant staan gerechten op het menu die zijn geïnspireerd op de Hawaiiaanse keuken met poké bowls als basis. Bij Poké Perfect kunnen klanten terecht voor een snelle, heerlijke en bovendien gezon...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Koffie & thee Longread
Koffiekennis: alles over koffievarianten

Specialty coffee is in de afgelopen jaren steeds populairder geworden in Nederland. In de horeca is koffie essentieel, net als in B&B en dan zeker bij het ontbijt. Omdat specialty coffees steeds gangbaarder zijn, is het verstandig om eens in deze donkerbruine materie te duiken. Want wat is speci...

Wet- en regelgeving Bezorgen
Plotseling tekort van 2500 maaltijdbezorgers

Door een overnacht ingevoerde maatregel van staatssecretaris Tamara van Ark van sociale zaken zitten duizenden cafetaria’s, snackbars en frituren van de ene op de andere dag met een tekort van 2500 maaltijdbezorgers. Afgelopen maandag maakte Van Ark bekend dat maaltijdbezorgers voortaan min...

Blog
Blog Jeannine Sok: Respect? Ja graag!

De horeca is nu weer een maand open. De medewerkers zijn blij om weer gasten te mogen verwennen en in de watten te leggen, want dat is waar het vak om draait. Maar sommige gasten gaan over grenzen heen, die van de nieuwe wet, van jou en van de gastvrijheid. Respectloos, terwijl je als restaurant zo ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: