Nieuw bezorgconcept voor friet

12 december 2018 | redactie

De markt voor thuisbezorging is het snelst groeiende segment binnen de totale foodmarkt, en kan een enorme bijdrage leveren aan de omzet van uw restaurant. Volgens het FoodService Instituut Nederland zal deze groei zeker tot in 2025 nog sterk aanhouden.

Friet speelt een grote rol in het aanbod van gerechten die thuisbezorgd worden.  Friet thuis bezorgen is echter wel een uitdaging. Friet wordt immers snel koud en slap…..

De revolutie in thuisbezorging: Hot2HomeTM

Hot2HomeTM is een nieuw bezorgconcept van Lamb Weston/Meijer. Een combinatie van speciaal ontwikkelde friet en een unieke verpakking waardoor de frietjes 20 minuten warm en knapperig blijven. U levert nu dus gegarandeerd dezelfde kwaliteit friet bij de mensen thuis als in uw restaurant of cafetaria.

De friet

De Hot2HomeTM friet is voorzien van een ultradun zetmeel laagje. Dit ultradunne zetmeel laagje zorgt ervoor dat de friet langer warm en knapperig blijft nadat het uit de friteuse komt. Hot2homeTM is verkrijgbaar in de snijmaten 6x6 en 9x9.

De Cup

De gepatenteerde Hot2HomeTM cup zorgt voor een betere ventilatie. Vrijgekomen vocht kan op deze manier uit de cup gehaald worden zodat de friet knapperig blijft tot op het bord van uw klant. De cup is voor verschillende portie groottes leverbaar.

Proberen?

Van 7 tot 10 januari is Lamb Weston/Meijer aanwezig op de Horecava met Hot2HomeTM (hal 8, stand 405) . U kunt daar zelf ervaren dat onze friet 20 minuten warm en knapperig blijft. Uiteraard kunt u ook direct contact met ons opnemen dan komen wij graag in uw restaurant langs om u Hot2HomeTM te laten ervaren. Voor meer informatie en om direct contact op te nemen, bezoek onze website: http://www.hot2home.eu

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bezorgen Achtergronden
Deliveroo help de Sint een handje

Diverse gezinnen werden aangenaam verrast toen de Sint met zijn paard bij hen voor de deur stond. De Sint reed een ronde in het Rotterdamse Kralingen om een heerlijke maaltijd bij verschillende adressen langs te brengen met hulp van de Deliveroo-bezorgers. Handig als je te paard bent en je handen vr...

Columns Interview Longread
Horeca-etiquette: restaurantgasten willen privacy

De horeca is zoveel meer dan wat er uit de keuken komt. De aankleding van je zaak en bovenal de kwaliteit van de service zijn bepalend voor het gevoel dat jouw gast aan het bezoek aan je zaak overhoudt. Natuurlijk moet de setting goed zijn, mensen voelen zich ongemakkelijk als er minder dan vijft...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Internationaal Michelin
De Michelin Gids, TripAdvisor en TheFork lanceren een internationale strategische partnership 

De Michelin Gids heeft zijn krachten gebundeld met TripAdvisor en TheFork. Zij verbreden hiermee het aanbod voor gasten om een ideale dinerervaring te vinden, evenals een verbeterde toegang tot een bredere keuze aan hoogwaardige restaurants over de hele wereld. Michelin en TripAdvisor, met docht...

Awards Events Culinair
Gault&Millau 2020: Soenil Bahadoer beste chef, nog 16 winnaars

Soenil Bahadoer van De Lindehof in Nuenen is door Gault&Millau uitgeroepen tot Chef van het Jaar. Dit gebeurde tijdens de presentatie van de culiniare gids vanmiddag in Amsterdam. "Wat chef Soenil Bahadoer zo bijzonder maakt, is niet in een paar woorden te vatten, maar des te beter te ervar...

Economie Achtergronden
Horeca ziet personeelstekort oplopen: 23.000 openstaande vacatures

De omzet van de horeca steeg in het derde kwartaal van 2019 met 0,2 procent ten opzichte van het vorige kwartaal, meldt het CBS. Het volume nam echter met 0,3 procent af. De omzet van logiesverstrekking steeg met 0,1 procent, de omzet van eet- en drinkgelegenheden met 0,2 procent. Omzet logiesver...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: