Eigen kaviaarlijn voor Onno Kokmeijer

12 december 2011 |
Eigen kaviaarlijn voor Onno Kokmeijer<

Onno Kokmeijer, executive chef en manager van het met twee Michelinsterren bekroonde Ciel Bleu Restaurant in het Amsterdamse Okura Hotel, heeft zijn eigen kaviaarlijn gepresenteerd. Samen met de in Scheveningen gevestigde kaviaarimporteur Persian Caviar, onder andere bekend door
de ontwikkeling van de eenpersoonsverpakking Tjoepy waardoor kaviaar toegankelijker werd voor het publiek, heeft Kokmeijer een tweetal kaviaarsoorten geselecteerd.

Twee soorten
De gelanceerde kaviaarlijn bestaat uit een exclusieve Baerii-soort afkomstig van de Siberische steur, deze wordt gepresenteerd als “Onno’s Taste” en heeft een kenmerkende boterige toon. Daarnaast komt “Onno’s Favorite” uit, een speciale Imperial-selectie die exclusief door Kokmeijer is geselecteerd en een mild nootachtige en licht kruidige nasmaak heeft.

Eigen smaak
Onno Kokmeijer licht toe: “Ik heb een voorliefde voor kaviaar. Er zijn maar weinig ingrediënten die puur, zonder enige toevoeging, zo smaakvol zijn. Baerii-kaviaar is helemaal mijn smaak, dus dat moest “Onno’s Taste” worden. Het is een prachtig product om kennis te maken met kaviaar. En bij een delicaat product als kaviaar heb je vanzelfsprekend een favoriet. Zo werd Imperial selection “Onno’s Favorite.”

Beide gekweekte kaviaarsoorten zijn verkrijgbaar in verpakkingen van 10 gram en 125 gram.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Fernando Jonker, Dagboek in crisistijd: Nieuwe sim-kaart

Zojuist hebben we onze wekelijkse vergadering gehad. Isabel, Rutger, Mark en ik nemen dan het nieuwe week- en Paasmenu door en evalueren wat er vorige week goed ging en wat er deze week beter kan. Paar dingen: op maandag gaan we dicht, het weekmenu is akkoord en voor de bestellingen hebben we een ni...

Coronacrisis
Koningin Máxima steekt horeca een hart onder de riem

Hare Majesteit Koningin Máxima heeft woensdagochtend een werkbezoek gebracht aan twee horecagelegenheden in Amsterdam. Het bezoek vond plaats in het kader van de uitbraak van het coronavirus (COVID-19). De uitbraak van het coronavirus heeft voor de horecabranche geresulteerd ...

Economie Coronacrisis
Rabobank: Nederlandse economie krimpt dit jaar harder dan in 2009 

Aangenomen dat de coronabeperkende maatregelen pas vanaf 1 juni worden versoepeld, krimpt de Nederlandse economie dit jaar naar verwachting met 5 procent. Daarbij raakt de coronacrisis veel sectoren bijzonder hard, zoals de horeca, de landbouw, de industrie en delen van de zakelijke dienstverlening....

81 winnende bieren na zesde Dutch Beer Challenge

Op woensdag 11 maart 2020 vond in Rotterdam de zesde editie van de ‘Dutch Beer Challenge’ plaats. 91 Nederlandse brouwerijen hebben gezamenlijk 400 bieren ingestuurd om deel te nemen aan deze Nederlandse bierwedstrijd. Vanwege de corona-crisis vond de prijsuitreiking dit jaar plaats via ...

Coronacrisis
30ml Nachtegaalstraat speelt in op het Paasfeest thuis

Op 1e en 2e Paasdag bezorgt 30ml Nachtegaalstraat een rijkelijk gevulde ontbijtbox bomvol verse producten aan huis. In een tijd waarin iedereen het Paasfeest ‘gedwongen’ thuis viert en het bezoeken van de supermarkt een uitdaging is, is dit de oplossing voor een luxe Paasontbijt zonder z...

KHN Coronacrisis
KHN: reparatie NOW en demping Wab-effecten dringend noodzakelijk

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) signaleert dat de NOW-regeling op belangrijke onderdelen tekortschiet. Afgelopen maandag opende het UVW het NOW-loket. Door de afbakening van het omzetverlies en de fixatie van de vergoeding loonsom sv op uitsluitend januari 2020, worden schrijnende effecten zichtb...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: