Veiligheidsproducten worden nieuwe reclamedragers

28 mei 2020 | Redactie

Horecaondernemers hebben groen licht gekregen om per 1 juni weer te openen.Met deze bijzondere printproducties kunnen horecaondernemers de aandacht op zichzelf vestigen of zelfs gebruiken voor hun marketing en eigen reclame. 

Voorbereiding is heel belangrijk: Plaats daarom specifieke gedragsregels en informatie over producten bij uw entree of direct op de plaats waar  gasten zitten. Om ervoor te zorgen dat dit duidelijk zichtbaar is en als officiële informatie wordt gezien, moet u handgeschreven notities vermijden. Gebruik veiligheidsproducten zoals opvallende posters, stevige roll-ups, gemakkelijk verplaatsbare stoepborden of praktische vloerstickers in uw winkel om de boodschap over te brengen.

In de dienstverlenende sector en de detailhandel evenals in productiebedrijven worden steeds vaker transparante afstandhouders gebruikt in de vorm van wanden van acrylglas of vloerstickers. Onlineprinters biedt zijn klanten deze veiligheidsproducten met een individuele opdruk aan.

Sinds de uitbraak van corona is niets meer hetzelfde. In plaats van elkaar de hand te schudden, moeten we beleefd afstand houden om niemand in gevaar te brengen. Wie desondanks dichter bij zijn klanten wil komen, moet passende veiligheidsmaatregelen treffen. „Als onderneming die individueel drukwerk produceert, moesten wij ons allereerst zelf op de nieuwe situatie instellen. Nadat wij hadden vastgesteld dat we veilig konden blijven produceren en leveren, hebben wij besloten gebruik te maken van onze kerncompetentie, om geschikte reclamemiddelen voor onze klanten te ontwikkelen. Wij willen al datgene aan onze klanten ter beschikking stellen wat zij nodig hebben om hun verkoopactiviteiten in deze tijd zo goed mogelijk te kunnen voortzetten, of dat nu in de stationaire detailhandel is, in de producerende industrie, in de horeca of in officiële instellingen“, vertelt Christian Würst, directeur en Chief Commercial Officer van Onlineprinters.

Succesvolle omschakeling van de productie

De onlinedrukkerij heeft een deel van haar productie omgeschakeld naar de fabricage van neus- en mondkapjes. Deze neus- en mondkapjes zijn in de onlineshop verkrijgbaar in meerdere uitvoeringen en in verschillende stoffen. Ook zijn er templates beschikbaar. „Met onze "online vormgeven-tool" kunnen eigen spreuken op de kapjes worden gedrukt of motieven worden geüpload“, zegt Christian Würst. De Economy-neus- en mondkapjes kunnen worden besteld in vijf maten en zijn ook geschikt voor kinderen en jongeren. Alle stoffen kapjes kunnen worden gewassen op 60 graden. Bovendien kunnen er ook gezichtsschermen in verschillende uitvoeringen worden besteld. Deze worden steeds vaker gebruikt in de detailhandel of in kapperszaken.

Nieuw in de shop: papieren mondkapjes

Helemaal nieuw in de shop zijn nu ook individueel bedrukbare, papieren mondkapjes in twee uitvoeringen. Deze zijn bij uitstek geschikt om uit te delen in winkels en horecavoorzieningen. Behalve offsetpapier is ook kringlooppapier voor de papieren mondkapjes beschikbaar.

Hulp voor sociale instellingen

De onderneming, die voornamelijk drukwerk als flyers, posters, brochures, visitekaartjes of beurssystemen evenals reclamemiddelen online verkoopt, helpt sociale en charitatieve instellingen met gratis mondkapjes en heeft ook het eigen personeel voorzien van neus- en mondkapjes. „Bovendien ondersteunen wij vrijwilligersactiviteiten met flyers of soortgelijk drukwerk“, vertelt Christian Würst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Culinair
Lars Albers en Randy Bouwer openen hun eigen restaurant Vigor in Vught

Chef Lars Albers en gastheer-sommelier Randy Bouwer hebben op 1 juli 2020 hun restaurant Vigor in Vught geopend. Vigor zetelt in de 17e-eeuwse rijksmonumentale villa Bleijenburg, die hiervoor volledig is verbouwd. Middelpunt in het 300 m2 grote restaurant is de ronde open keuken, die tegelijkertijd ...

Opening Utrecht
Gloednieuwe horecalocatie De Snip zoekt eigentijds concept

Om de bewoners van het snelst groeiende gebied van Nederland te faciliteren in een goede horeca- en werkomgeving, wordt er een horecaruimte aan het Berlijnplein (Utrecht) eind dit jaar opgeleverd door de Gemeente Utrecht. Vanaf nu kunnen ondernemers met een aantrekkelijk en eigentijds horecaconcept ...

Interview Longread
Interview: tijd voor meer vrouwen in de sterrenkeuken?

Vrouwelijke koks zijn nog (te) dun gezaaid, maar de aanstormende talenten Tess de Groot en Femke Klaassen, die bij respectievelijk Aan de Poel en De Librije werken, hebben een glansrijke toekomst in het verschiet. Ik spreek ze in De Librije, het driesterrenrestaurant in Zwolle en bespreek hun ervari...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Starten in de horeca
Column: wat is jouw toekomstperspectief?

Is het in jouw horecabedrijf weer 'business as usual'? Vermoedelijk niet. Ook al ziet de zomer er voor velen niet slecht uit, één derde van de horecaondernemers denkt het niet te redden dit jaar. Het is een tijd waar het neerkomt op uitzonderlijk ondernemerschap, een hele lange...

Opening
Poké Perfect nu ook in Almere geopend

Onlangs is aan de Grote Markt een vestiging geopend van Poké Perfect. In dit restaurant staan gerechten op het menu die zijn geïnspireerd op de Hawaiiaanse keuken met poké bowls als basis. Bij Poké Perfect kunnen klanten terecht voor een snelle, heerlijke en bovendien gezon...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: