Tijd voor onderscheidende en waanzinnige producten

8 oktober 2018 | redactie

Beleving is wat de gast anno nu te allen tijde wil ervaren in een restaurant. Ieder product moet een verhaal hebben. Alle producten die wij aanbieden hebben zo een exclusief verhaal. Van de zoektocht naar de allerlekkerste authentieke Italiaanse truffel, tot de hand gebrande koffiebonen uit Firenze. Lindenfood wil een verhaal overbrengen, een verhaal dat begint bij passie en liefde. Hierdoor vind u bij ons alleen authentieke en exclusieve delicatessen.

Voor de uitzonderlijke koffie hebben wij een passende machine en volledige horecauitrusting. Wij kunnen de zorgen volledig uit handen nemen, plaatsen van de machine, onderhoud en een cursus voor uw medewerkers zit er allemaal bij in. Uiteraard verzorgen wij ook lease. 

Onderscheidend vermogen

Het is ons doel om de beste producten uit alle hoeken van de wereld naar Nederland te krijgen en beschikbaar te stellen voor u! Dit doel is ontstaan na jaren lang werkzaam te zijn in de foodbranche en gemerkt te hebben dat er veel vraag is naar producten die niet alom verkrijgbaar zijn en als het verkrijgbaar is niet in de gewenste kwaliteit. Al onze producten zijn authentiek en net als LindenFood ontstaan uit liefde voor kwaliteit eten.

Waarom LindenFood

Verhaal, uitstraling, smaak, kwaliteit, prijs, marge en de herkomst zijn alle een criteria voor de onderscheidende producten. LindenFood is een bedrijf waar het niet gaat om de massa maar om het product. Wij zijn dagelijks in de weer om voor u en uw klanten de juiste producten te vinden en naar Nederland te halen, producten die niet alom verkrijgbaar zijn. Voeding dat is zoals het hoort te zijn, zonder alle toevoegingen waar een kok van gruwelt.  

Wij staan voor u klaar om u te helpen aan de beste producten!

Voor een product presentatiefilmpje klikt u hier
Voor een uitgebreide presentatie kunt u direct mailen naar info@lindenfood.com

Prijswinnend assortiment

Een aantal van onze producten winnen prijzen, vaak! Onze prosecco uit HET gebied in Italië winnen ieder jaar prijzen. Ook hebben wij een olijfolie uit Griekenland die niet vreemd is aan prijzen. Een echt onderscheidend assortiment!

U en LindenFood

Wij hechten waarde aan een langdurige samenwerking, waarvan u net als wij kunt profiteren. Als u met ons de samenwerking aangaat, kan uw directe concurrent dat dus niet. Zo behoudt u uw onderscheidend vermogen. Daarnaast kunnen wij u een service beloven waar u blij van wordt en een levering waar u versteld van staat.

Voor meer informatie kunt een kijkje nemen op onze website:

www.lindenfoodgroep.com of direct contact opnemen via info@lindenfood.com

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Talentvolle koks strijden in Amersfoort om prestigieuze titel

Zes jonge en talentvolle chefs gaan maandag 18 februari bij Leerhotel Het Klooster in Amersfoort de strijd met elkaar aan tijdens de Jeunes Chefs Rôtisseurs Competition 2019. De winnaar is niet alleen de beste van Nederland, maar plaatst zich ook voor de internationale finale in het Canadese C...

Column David Bakker
Column: gluten-noten-lactose-intolerantie

Veel horecaondernemers hebben een intolerantie-allergie; een allergie tegen mensen met een intolerantie. De vraag: “Moeten wij nog rekening houden met een intolerantie of allergie?”, is na “Wat mag ik voor u inschenken”, “Zal ik uw jas ophangen?” en “Smaakt ...

Opening Lunchroom
Hudson Bar & Kitchen lanceert lunch & bakery concept in Leiden

De Amerikaanse restaurantketen Hudson Bar & Kitchen, lanceert het lunch & bakery concept Hudson Coffee. De eerste vestiging van Hudson Coffee is geopend aan de nieuwe Beestenmarkt 23 in Leiden, tegenover de Lammermarktgarage en direct naast het 1,5 jaar geleden geopende Hudson restaurant. De...

Amsterdam Culinair
Restaurant The Gaia presenteert eerste gerechten

Begin maart opent The Gaia officieel haar deuren aan het Rembrandtplein in Amsterdam. Met een lounge, restaurant en (late night) bar weet chef Ayt Erdogan (De Nederlanden*, Mariënhof) op gastronomische wijze een traditionele kookfilosofie tijdloos te maken. In lunch, diner en bites. De smak...

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: