Tijd voor onderscheidende en waanzinnige producten

8 oktober 2018 | redactie

Beleving is wat de gast anno nu te allen tijde wil ervaren in een restaurant. Ieder product moet een verhaal hebben. Alle producten die wij aanbieden hebben zo een exclusief verhaal. Van de zoektocht naar de allerlekkerste authentieke Italiaanse truffel, tot de hand gebrande koffiebonen uit Firenze. Lindenfood wil een verhaal overbrengen, een verhaal dat begint bij passie en liefde. Hierdoor vind u bij ons alleen authentieke en exclusieve delicatessen.

Voor de uitzonderlijke koffie hebben wij een passende machine en volledige horecauitrusting. Wij kunnen de zorgen volledig uit handen nemen, plaatsen van de machine, onderhoud en een cursus voor uw medewerkers zit er allemaal bij in. Uiteraard verzorgen wij ook lease. 

Onderscheidend vermogen

Het is ons doel om de beste producten uit alle hoeken van de wereld naar Nederland te krijgen en beschikbaar te stellen voor u! Dit doel is ontstaan na jaren lang werkzaam te zijn in de foodbranche en gemerkt te hebben dat er veel vraag is naar producten die niet alom verkrijgbaar zijn en als het verkrijgbaar is niet in de gewenste kwaliteit. Al onze producten zijn authentiek en net als LindenFood ontstaan uit liefde voor kwaliteit eten.

Waarom LindenFood

Verhaal, uitstraling, smaak, kwaliteit, prijs, marge en de herkomst zijn alle een criteria voor de onderscheidende producten. LindenFood is een bedrijf waar het niet gaat om de massa maar om het product. Wij zijn dagelijks in de weer om voor u en uw klanten de juiste producten te vinden en naar Nederland te halen, producten die niet alom verkrijgbaar zijn. Voeding dat is zoals het hoort te zijn, zonder alle toevoegingen waar een kok van gruwelt.  

Wij staan voor u klaar om u te helpen aan de beste producten!

Voor een product presentatiefilmpje klikt u hier
Voor een uitgebreide presentatie kunt u direct mailen naar info@lindenfood.com

Prijswinnend assortiment

Een aantal van onze producten winnen prijzen, vaak! Onze prosecco uit HET gebied in Italië winnen ieder jaar prijzen. Ook hebben wij een olijfolie uit Griekenland die niet vreemd is aan prijzen. Een echt onderscheidend assortiment!

U en LindenFood

Wij hechten waarde aan een langdurige samenwerking, waarvan u net als wij kunt profiteren. Als u met ons de samenwerking aangaat, kan uw directe concurrent dat dus niet. Zo behoudt u uw onderscheidend vermogen. Daarnaast kunnen wij u een service beloven waar u blij van wordt en een levering waar u versteld van staat.

Voor meer informatie kunt een kijkje nemen op onze website:

www.lindenfoodgroep.com of direct contact opnemen via info@lindenfood.com

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Kerstmenu: Spoom en foie gras uit de gratie 

In bijna de helft van de Nederlandse restaurants wordt deze Kerst hert als hoofdgerecht gereserveerd. Hiermee is hert het populairste hoofdgerecht op de kerstmenu’s in de Nederlandse horeca. In Nederland betaal je in 2018 gemiddeld € 61,- voor een vijfgangen kerstdiner. Goedkoop eten doe ...

F&B Den Haag
Plek voor ruim 60 F&B-concepten in Haagse binnenstad

De binnenstad van Den Haag is uitgegroeid tot één van de meest aantrekkelijke winkelgebieden van Nederland. Toch is er nog ruimte om verder te verbeteren. Op basis van de horecabenchmark tussen de vijf grootste steden, blijkt dat het aanbod Food & Beverage (F&B) beperkt is. Er ...

Columns
Column: Albert Heijn als horecaketen?

Een bijzondere uitspraak van Wouter Kolk, sinds 1 november de grote baas bij Ahold Delhaize Europe. Hij zei in het Financieel Dagblad dat Albert Heijn “een plek wordt om iets te eten.” De bekendste supermarkt van Nederland wordt een concurrent van de horeca. Volgend jaar opent, als proef...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Michelin Utrecht
Door Michelin bekroond Utrechts restaurant ElVi gaat sluiten

Restaurant ElVi in Utrecht sluit per 29 december 2018 de deuren. Eigenaren Elvira Kemman en Victor Fielmich hebben hun restaurant verkocht en oriënteren zich op nieuwe plannen in de horeca. ElVi had de afgelopen vijf jaar een Bib Gourmand-onderscheiding van restaurantgids Michelin. Utrecht b...

Awards
Bart Ausems geslaagd voor Meesterproef SVH Meesterkok

Op woensdag 12 december is Bart Ausems (50), chef-kok en eigenaar van Restaurant Tout à Fait*, Maastricht, geslaagd voor zijn Meesterproef SVH Meesterkok. Bart bekroont zijn carrière met het afleggen van een mooie en geslaagde Meesterproef. Hij wordt hiermee, na zijn inauguratie begin ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: