Tijd voor onderscheidende en waanzinnige producten

8 oktober 2018 | redactie

Beleving is wat de gast anno nu te allen tijde wil ervaren in een restaurant. Ieder product moet een verhaal hebben. Alle producten die wij aanbieden hebben zo een exclusief verhaal. Van de zoektocht naar de allerlekkerste authentieke Italiaanse truffel, tot de hand gebrande koffiebonen uit Firenze. Lindenfood wil een verhaal overbrengen, een verhaal dat begint bij passie en liefde. Hierdoor vind u bij ons alleen authentieke en exclusieve delicatessen.

Voor de uitzonderlijke koffie hebben wij een passende machine en volledige horecauitrusting. Wij kunnen de zorgen volledig uit handen nemen, plaatsen van de machine, onderhoud en een cursus voor uw medewerkers zit er allemaal bij in. Uiteraard verzorgen wij ook lease. 

Onderscheidend vermogen

Het is ons doel om de beste producten uit alle hoeken van de wereld naar Nederland te krijgen en beschikbaar te stellen voor u! Dit doel is ontstaan na jaren lang werkzaam te zijn in de foodbranche en gemerkt te hebben dat er veel vraag is naar producten die niet alom verkrijgbaar zijn en als het verkrijgbaar is niet in de gewenste kwaliteit. Al onze producten zijn authentiek en net als LindenFood ontstaan uit liefde voor kwaliteit eten.

Waarom LindenFood

Verhaal, uitstraling, smaak, kwaliteit, prijs, marge en de herkomst zijn alle een criteria voor de onderscheidende producten. LindenFood is een bedrijf waar het niet gaat om de massa maar om het product. Wij zijn dagelijks in de weer om voor u en uw klanten de juiste producten te vinden en naar Nederland te halen, producten die niet alom verkrijgbaar zijn. Voeding dat is zoals het hoort te zijn, zonder alle toevoegingen waar een kok van gruwelt.  

Wij staan voor u klaar om u te helpen aan de beste producten!

Voor een product presentatiefilmpje klikt u hier
Voor een uitgebreide presentatie kunt u direct mailen naar info@lindenfood.com

Prijswinnend assortiment

Een aantal van onze producten winnen prijzen, vaak! Onze prosecco uit HET gebied in Italië winnen ieder jaar prijzen. Ook hebben wij een olijfolie uit Griekenland die niet vreemd is aan prijzen. Een echt onderscheidend assortiment!

U en LindenFood

Wij hechten waarde aan een langdurige samenwerking, waarvan u net als wij kunt profiteren. Als u met ons de samenwerking aangaat, kan uw directe concurrent dat dus niet. Zo behoudt u uw onderscheidend vermogen. Daarnaast kunnen wij u een service beloven waar u blij van wordt en een levering waar u versteld van staat.

Voor meer informatie kunt een kijkje nemen op onze website:

www.lindenfoodgroep.com of direct contact opnemen via info@lindenfood.com

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns
Column Fernando Jonker: Autodidact in de keuken

“Sucre, sucre!”, riep ik keihard toen ik voor het eerst voet zette op Nederlands bodem. Ik had nog nooit van mijn leven sneeuw gezien en dacht dat het hele land bestrooid was met suiker. Mijn eerste ontmoeting met Nederland associeerde ik dus onbewust met eten: de rode draad in mijn leve...

Awards Chefs
Restaurant ‘t Amsterdammertje wint Slag op de Schelde 2019

De vijfde editie van kookwedstrijd Slag op de Schelde is gewonnen door het team van sterrenrestaurant ’t Amsterdammertje in Loenen aan de Vecht. De persprijs van deze unieke jaarlijkse kookwedstrijd voor (sous)chefs op het water van de Oosterschelde ging naar restaurant De Sjalot in Nijmegen. ...

Verbouwen
WOK& maakt nieuwe start met vernieuwd concept

De Aziatische fast service formule WOK& maakt plaats voor een nieuw concept met een andere naam. JAMe serveert gerechten uit de wereldkeuken die vooral natuurlijk, vegetarisch en veganistisch zijn. ‘The healthiest place on earth’ is de slogan van de formule waarvan de eerste winkel i...

Culinair Internationaal
Imperium Jamie Oliver staat op omvallen

Ne eerdere berichtgeving in de Britse media heeft het bedrijf van Jamie Oliver bevestigd dat uitstel van betaling is aangevraagd. Dikwijls is dit de voorbode van een faillissement. Het gaat in dit geval om 25 restaurants, waarvan 23 Jamie's Italian restaurants. De lijst wordt gecompleteerd door ...

Opening
Indonesia breidt uit met franchiseformule en bezorgdienst

Nadat Wai Man Lo de Satebar-formule verkocht in 2016, richtte hij zich na een rustperiode in 2018 volledig op de herintroductie van het familierestaurant van zijn vader. Restaurant Indonesia kreeg een pop-uplocatie aan de Coolsingel in Rotterdam en een stek in de Foodhallen. Nu heeft het restaurant ...

Events
Kookgoot en GastRO 2019: culinair stadsfestival Rotterdam

In het weekend van 24, 25 en 26 mei staat de bekendste goot van Nederland weer volop in het culinaire zonnetje. De Rotterdamse Koopgoot wordt drie dagen lang gevuld met pittoreske terrassen, pop-up keukens en gastronomische hoogstandjes. Het evenement Kookgoot is dit jaar onderdeel van GastRO, het n...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: