Thuisbezorgd levert zonder fysiek contact

13 maart 2020 | David Bakker

Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd, begint met een contactloze levering voor alle restaurants op het platform, na de recente wereldwijde ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus.

Als voorzorgsmaatregel in reactie op het Coronavirus, biedt Takeaway.com levering zonder fysieke contact vanaf vandaag. Deze nieuwe maatregel is van toepassing op alle restaurants op het platform en de bezorgkoeriers. worden geïnstrueerd om bij de klant aan te bellen en de bezorgzak bij de deur te laten staan. Deze maatregel komt in heel Europa.


Het bovenstaande vormt een aanvulling op de reeds uitgevoerde veiligheidsmaatregelen. In de afgelopen weken heeft Takeaway.com gezorgd voor gezondheids- en veiligheidsinstructies aan alle werknemers en chauffeurs, en het personeel wordt specifiek getraind op de correcte preventieve maatregelen, alsook over de wijze waarop een verdachte situatie moet worden gemeld.

Het bedrijf verdeelt ook hygiënische apparatuur onder de eigen koeriers, zoals antibacteriële handdesinfectiemiddelen. Takeaway.com werkt ook samen met zijn partnerrestaurants om alle aanbevolen gezondheids- en veiligheidsmaatregelen te garanderen. zijn aanwezig en worden gerespecteerd, in het belang van klanten, werknemers en koeriers.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Horeca naar de stembus deel 3; PVV

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van De RestaurantKrant wat de grote politieke partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaondernem ...

Interview Corona
"Mijn terras open op 2 maart? Nee, dat levert alleen negatieve aandacht op"

Een actiegroep van 65 KHN-afdelingen heeft collega-horecaondernemers opgeroepen om op 2 maart de terrassen te openen. Dat ligt gevoelig, want de keerzijde van een dergelijke actie kan zijn dat het negatieve aandacht voor de branche oplevert. Monique van Klaveren is eigenaresse van Café d&rsqu ...

Achtergronden Gastronomie
De Loohoeve viert 5-jarig jubileum met menuboxen met gastchefs

Jeroen en Marleen Brouwer van hotel en sterrenrestaurant De Loohoeve in het Drentse Schoonloo brengen in maart 2021 speciale jubileummenuboxen uit samen met drie gastchefs. Het gaat om topchefs Soenil Bahadoer van De Lindehof (twee Michelinsterren), Jermain de Rozario van De Rozario (een Michelinste ...

Themamaand energie
Energielabels en keurmerken uitgelegd

Wie bewust onderneemt binnen de horeca, heeft zich vast al verdiept in de verschillende keurmerken en het energielabel van zijn of haar horecabedrijf. In dit artikel besteden we aandacht aan de verplichting om een energielabel te kunnen overleggen en de eisen die gesteld worden aan het verkrijgen er ...

Economie Corona
CBS: omzet horeca krimpt ongekend hard

De omzet van de horeca daalde in het vierde kwartaal van 2020 met bijna 44 procent ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dat is vooral te wijten aan de aanscherping van de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. In het derde kwartaal maakte de horeca nog een forse o ...

Personeel Gastronomie
Adriaan Visser nieuwe hoofdsommelier Harry's Maastricht

Adriaan Visser is de afgelopen jaren werkzaam geweest in diverse gerenommeerde zaken, waaronder Cordial in Oss en tweesterrenrestaurant Tribeca in Heeze. Hij is de derde Nederlander die in het bezit is van de prestigieuze titel Advanced Sommelier. Bij Harry’s wordt hij eindverantwoordelijke vo ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: