The Uptown Meat Club introduceert nieuw menu

26 november 2018 | Thijs Jacobs

Een verlangen naar een heerlijk ouderwets, mals stuk vlees. Dat verlangen wordt beantwoord door The Uptown Meat Club in Amsterdam. Zij verwelkomt je hiervoor met open armen én goede klassiekers, die vanaf nu op het nieuwe menu staan. Bij dit restaurant weten zij namelijk waar ze goed in zijn; kwaliteitsvlees bereid met passie en kennis.

Driejarig bestaan 

The Uptown Meat Club bestaat drie jaar en om dit te vieren, introduceren zij onder andere een nieuw menu waarbij de koe compleet ontleed wordt, van Côte de Boeuf en Rib-eye tot Picanha. Alle stukken vlees van de koe die er toe doen, worden gebruikt en zijn terug te vinden op het nieuwe menu. En niet zomaar een koe; alleen het beste vlees van de Hollandse dubbeldoel koe wordt gebruikt voor jouw (h)eerlijk uitgekozen stuk vlees. Na jarenlang in de wei te hebben gegraasd, gaat zij hierna op een all inclusive vakantie. Het vlees wordt bereid in niets minder dan een Mibrasa houtskool grill-oven. Zuiverende vlammen die het stuk vlees ambachtelijk garen voor een echt, authentieke smaak. Tot slot biedt The Uptown Meat Club een uitgebreide selectie aan wijnen, die uitstekend bij haar gerechten aansluiten.

Chef’s Table 

Een goed stuk vlees, verse friet en mooie wijn in een ongedwongen sfeer leent voor een echt avondje genieten bij The Uptown Meat Club. En nog leuker: dit is ook altijd mogelijk aan de Chef’s Table met een groep tot wel 30 personen, want het restaurant weet wat goed eten én goed gezelschap inhoudt. Een tafel bij de open keuken, om de beleving nog meer kracht bij te zetten. Kortom, als vlees liefhebber mag je The Uptown Meat Club absoluut niet missen.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

trends
Premiumisatie, toegankelijkheid en bewust consumeren: dé trends van 2019

Diageo, wereldleider op het vlak van gedistilleerde dranken met een buitengewone portfolio waaronder de whisky's van Johnnie Walker, ziet voor 2019 drie grote trends. De eerste, premiumization, waarbij de consument voor het nuttigen van betaalbare luxe kiest. Deze trend werd al enkele jaren gele...

Economie KHN
KHN in actie tegen boete op tijdelijk werk

‘Zo werkt het niet’. Onder dat motto komen ondernemers uit de horeca en andere branches vanaf vandaag in actie tegen maatregelen in de Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB). Deze nieuwe wet maakt tijdelijk werk, en werk dat niet elke maand hetzelfde aantal uren is, duurder. Seizoensarbeid of ...

Awards F&B
De 10 genomineerden voor AF&BM F&B Professional of the Year

Jaarlijks gaat de Association of Food & Beverage Management (AF&BM) op zoek naar dé F&B Professional of the Year. Dit is die professional die gastheer/-vrouw pur sang is en die dag in dag uit laat zien dat hij/zij met aanstekelijk enthousiasme een echte motivator en coach is voor ...

Columns Starten in de horeca
Audio-column: Verslavend Genieten

Monique van Gevelt schrijft al enige tijd columns voor onze website, waarbij ondernemen centraal staat. De horeca is immers een business die niet voor iedereen weggelegd is, en zeker niet op zakelijk vlak. Voor onze websites spreekt Monique ook audio-columns in. Dit keer met het onderwerp 'Ve...

Food Advertorial
Nieuw bezorgconcept voor friet

De markt voor thuisbezorging is het snelst groeiende segment binnen de totale foodmarkt, en kan een enorme bijdrage leveren aan de omzet van uw restaurant. Volgens het FoodService Instituut Nederland zal deze groei zeker tot in 2025 nog sterk aanhouden. Friet speelt een grote rol in het aanbod va...

Amsterdam Achtergronden
De Gouden Reael: al 200 jaar een begrip in Amsterdam

De Gouden Reael is al jaren een begrip, maar voor veel Amsterdammers nog een echte 'hidden gem'. Het restaurant is gevestigd in een prachtig zeventiende-eeuws pand en gelegen op het historisch Realeneiland in Amsterdam. Sinds deze zomer heeft De Gouden Reael twee nieuwe eigenaren. Doel is om...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: