Taco Bell opent vandaag eerste Nederlandse restaurant in Eindhoven

4 april 2017 | Thijs Jacobs

Vandaag viert Taco Bell, ’s werelds grootste restaurantketen met Mexicaanse invloeden, de opening van de eerste Nederlandse vestiging aan de Rechtestraat 62 in het centrum van Eindhoven. Het nieuwe restaurant is gevestigd in het populaire winkel- en horecagebied van de stad en heeft tachtig zitplaatsen, gratis wifi en oplaadpunten voor telefoons en laptops. Het restaurant heeft een urban design met Californische invloeden en aan de muur hangen kunstwerken van lokale designers.

“We zijn ontzettend blij dat we vandaag eindelijk ons eerste restaurant in Nederland kunnen openen en onze groep van Nederlandse fans Más Taste, Más Value en Más Heart kunnen brengen. We vinden Eindhoven een heel goede locatie voor onze eerste Nederlandse vestiging. Het is een dynamische en internationale stad en heeft naast een moderne uitstraling, heel gezellige en levendige inwoners, precies wat goed bij Taco Bell past”, zegt Andrew Stewart, franchisenemer voor Taco Bell in Nederland.

“Omdat we daarnaast graag bij de lokale gemeenschap betrokken zijn en onze fans erg belangrijk vinden, hebben we de week voor de opening een exclusieve VIP Party voor onze lokale fans georganiseerd. Zo konden zij als eerst in Nederland onze Taco Bell specialiteiten zoals onze befaamde crunchy taco´s, burrito´s en nacho´s proeven en konden ze genieten van een gastoptreden van The Bassjackers. Fans maakten kans op kaarten voor deze Taco Bell VIP Party door hints te volgen via onze social media en mee te doen aan een speciale speurtocht door het centrum van Eindhoven.”

Plannen voor Nederlandse markt

Het Taco Bell restaurant in Eindhoven is het startsein voor de opening van ruim twintig geplande Taco Bell restaurants in Nederland in de komende vier jaar. Na de opening in Eindhoven wilt Taco Bell restaurants openen op meer plekken in Nederland.

Over Taco Bell: 

Taco Bell Corp., onderdeel van Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM) is ‘s werelds grootste op Mexicaans-geïnspireerde quick service restaurant. Taco Bell is in 1962 opgericht door marinier Glen Bell uit Downey in Californië. De keten, bekend om de uitstekende klantenservice, serveert made to order en gepersonaliseerde taco’s, burrito’s en andere specialiteiten met gedurfde smaken en ingrediënten van hoge kwaliteit voor een goede prijs. Momenteel hebben ze meer dan 42 miljoen bezoekers per week wereldwijd. Taco Bell en de 350 franchisepartners hebben meer dan 6.500 restaurants in de Verenigde Staten en met meer dan 300 restaurants in Zuid-Amerika, Europa en Azië blijft de restaurantketen groeien.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Talentvolle koks strijden in Amersfoort om prestigieuze titel

Zes jonge en talentvolle chefs gaan maandag 18 februari bij Leerhotel Het Klooster in Amersfoort de strijd met elkaar aan tijdens de Jeunes Chefs Rôtisseurs Competition 2019. De winnaar is niet alleen de beste van Nederland, maar plaatst zich ook voor de internationale finale in het Canadese C...

Column David Bakker
Column: gluten-noten-lactose-intolerantie

Veel horecaondernemers hebben een intolerantie-allergie; een allergie tegen mensen met een intolerantie. De vraag: “Moeten wij nog rekening houden met een intolerantie of allergie?”, is na “Wat mag ik voor u inschenken”, “Zal ik uw jas ophangen?” en “Smaakt ...

Opening Lunchroom
Hudson Bar & Kitchen lanceert lunch & bakery concept in Leiden

De Amerikaanse restaurantketen Hudson Bar & Kitchen, lanceert het lunch & bakery concept Hudson Coffee. De eerste vestiging van Hudson Coffee is geopend aan de nieuwe Beestenmarkt 23 in Leiden, tegenover de Lammermarktgarage en direct naast het 1,5 jaar geleden geopende Hudson restaurant. De...

Amsterdam Culinair
Restaurant The Gaia presenteert eerste gerechten

Begin maart opent The Gaia officieel haar deuren aan het Rembrandtplein in Amsterdam. Met een lounge, restaurant en (late night) bar weet chef Ayt Erdogan (De Nederlanden*, Mariënhof) op gastronomische wijze een traditionele kookfilosofie tijdloos te maken. In lunch, diner en bites. De smak...

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: