Nu ook vega burgers langs de weg verkrijgbaar

3 november 2020 | redactie

Als eerste langs de weg introduceert Shell hamburgers van The Blue Butcher. Deze innovatieve vleesvervanger bestaat volledig uit plantaardige en natuurlijke ingrediënten en heeft een stevige bite. De hamburgers van The Blue Butcher zijn bijna niet te onderscheiden van vleesproducten. Een plantaardig alternatief, maar net zo lekker! De Blue Butcher burgers zijn verkrijgbaar in de varianten hamburger, cheeseburger en BBQ-burger.

Naast vegetarische hamburgers, lanceert Shell ook vernieuwde vegetarische getopte friet. Zo heeft de gast keuze uit de Aziatisch geïnspireerde getopte friet Bali style, met kruidige satésaus, frisse pickle, ei en gefrituurde uitjes - voor vleeseters ook te bestellen met kipstukjes. Daarnaast kan de gast kiezen voor de getopte friet American Style, met gesmolten cheddar, lente ui en kruidige hete kipsaus. Heerlijk comfortfood voor de vegetariër en flexitariër.

Verminderen van vleesconsumptie

Met de uitbreiding van het plantaardige aanbod, sluit Shell nog beter aan bij de vegetarische en flexitarische gasten. Daarnaast dragen zij een steentje bij aan het verminderen van vleesconsumptie. Door minder vlees te eten, zorgen we voor een lagere voedselafdruk en verminderen we de broeikasgasuitstoot en landgebruik. De Blue Butcher burgers en getopte friet zijn verkrijgbaar bij 15 deli2go locaties in Nederland.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN in actie! #BlackMonday: final sale horeca

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) lanceert de landelijke campagne #BlackMonday, die op maandag 7 december van start gaat. Onder de noemer #BlackMonday worden horecaondernemers opgeroepen deel te nemen aan de landelijke actie. Met de campagne wil KHN duidelijk maken dat als de overheid niet per omga ...

Wet- en regelgeving
Cao horeca verlengd tot eind 2021

FNV Horeca, CNV Vakmensen en werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) zijn overeengekomen de huidige cao in de horeca met een jaar te verlengen onder gelijke voorwaarden. De drie partijen zijn het er over eens dat d ...

Corona
"Honderden miljoenen voor horeca en cultuur"

Haagse bronnen melden aan de NOS dat sectoren die flink geraakt zijn door de coronacrisis en daardoor een zeer groot omzetverlies lijden, kunnen rekenen op honderden miljoenen steun vanuit Den Haag. Volgens de NOS zet het kabinet de komende dagen de puntjes op de i. Bedrijven die meer dan 70 proc ...

Interview Digitaal Ondernemen
Horecamarketing op socials: influencers als spin in het web

Bij een goede marketingstrategie mag social media niet ontbreken. Wil je verzekerd zijn van een groot bereik, dan kun je haast niet om ‘influencers’ heen. Die influencers vind je op Youtube, op hun eigen blogs, Facebook, Instagram, Snapchat of TikTok. Wie een influencer inzet, meestal te ...

KHN Corona
Deel van de horeca dreigt op 17 januari open te gaan, ondanks maatregelen

Vorige week kondigden verschillende horecaondernemers aan om hun zaken op 17 januari te willen openen, ongeacht de dan geldende maatregelen. Zij hebben zojuist verkondigd tegenover Omroep Brabant dat ze het vertrouwen in het kabinet hebben opgezegd en hoe dan ook zullen openen op 17 januari. Omd ...

Economie Corona
Horeca na kunst en cultuur meest pessimistisch over economische vooruitzichten

De vooruitzichten van het Nederlandse bedrijfsleven over de eigen verkopen op de korte termijn zijn sinds de zomer sterk verslechterd. De economie zal naar verwachting tijdelijk weer een stap terug moet doen. Vooral de commerciële dienstverlening heeft pessimistischere verwachtingen voor de kom ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: