Nieuwe bezorgservice gaat strijd aan met bestaande apps

30 mei 2017 | Thijs Jacobs

De zojuist gelanceerde bezorgservice Dayli biedt particulieren en bedrijven de mogelijkheid om nooit meer zelf te koken, elke dag eten te bestellen en toch gezond en gevarieerd te eten zonder de hoofdprijs te betalen.

Gezond en goedkoop

Deze belofte wil de 22-jarige Thijl Klerkx waarmaken Via de Dayli-app kun je iedere dag uit drie maaltijden kiezen die voor 10 euro binnen 20 minuten warm worden bezorgd.    

Thijl is geen onbekende in de foodbusiness. Zeven jaar geleden richtte hij als 15-jarige ondernemer de eerste bezorgservice voor biologische boodschappen in Nederland op. Tijdens de vijf jaar die hij daarna als consultant voor diverse multinationals werkte, schoten de bezorgdiensten als paddenstoelen uit de grond. Nog steeds is er niet een die snel en voor een betaalbare prijs een normale voedzame maaltijd bezorgt. Voor Thijl reden genoeg om Dayli te beginnen.

Eigen vermogen

Thijl is zo overtuigd van Dayli dat hij niet op investeerders heeft gewacht en ook geen crowdfundcampagne is gestart. Hij heeft zijn eigen vermogen in de ontwikkeling van de app, in de keuken en in de voorraad gestoken.    

Geen goede bezorgdienst

"Ik kon maar niet begrijpen waarom er nog steeds geen goede bezorgdienst was voor een simpele en voedzame maaltijd. Vandaar dat ik al mijn spaargeld in Dayli heb gestoken om het op te nemen tegen de miljoenenbedrijven Thuisbezorgd, Ubereats, Foodora en Deliveroo.”  

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Fernando Jonker, Dagboek in crisistijd: Hoofd omhoog

We zijn twee weken verder. Twee weken geleden begonnen we met het voorbereiden van afhaalmaaltijden. Op mijn telefoon verschijnt een bericht van de moeder van mijn kinderen. ‘Hoop dat het met je gaat’… Het grijpt mij aan en door mijn hoofd flits alles door mij heen. Tja.. Hoe g...

Help de Horeca: eerste miljoen is binnen

Sinds de start van Help de Horeca twee weken geleden zijn inmiddels ruim 20.000 waardebonnen ter waarde van maar liefst 1 miljoen euro aangeschaft door horecaliefhebbers in heel Nederland. Met dit bijzondere initiatief ondersteunt Koninklijke Horeca Nederland samen met horecapartners de Nederlandse ...

Columns Coronacrisis
Column Sico de Moel: Contact

Het klinkt misschien stom, maar ik had het echt even gemist: het contact met mijn gasten. Het deed me dan ook goed om een aantal vaste gasten weer even te kunnen zien. Vorige week zijn we begonnen met menu's voor thuis. We bezorgen in heel A...

Coronacrisis
Inschrijftermijn Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs 2020 verlengd

De inschrijftermijn voor de 19e editie van de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs voor de beste jonge gastvrouw of gastheer van Nederland is verlengd als gevolg van de corona-crisis. Kandidaten tussen de 20 en 26 jaar kunnen nu nog tot en met 30 juni 2020 inschrijven. De uitreiking van de National...

Bezorgen Coronacrisis
Deliveroo betaalt restaurants dagelijks

Deliveroo betaalt vanaf vandaag haar restaurants dagelijks. Op deze manier kunnen restaurants het geld dat ze verdiend hebben via de leveringen van maaltijden al binnen één dag op hun rekening krijgen. Door middel van dagelijkse betalingen biedt Deliveroo extra onderst...

Blog Coronacrisis
Fernando Jonker, dagboek in crisistijd: Pasen en inspiratie

De rust is wat wedergekeerd. Alles went, en ook onze nieuwe status als afhaalrestaurant in deze tijden went. Daar moesten we wel elke dag aan sleutelen en schaven. Nu we één gerecht per dag hebben zit er een beter ritme en een betere flow in de dagen. Heerlijk! Als je iets nieuws do...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: