Mazzo zet menu in de uitverkoop

16 juni 2017 | Roy Spijker
Mazzo zet menu in de uitverkoop

Het Italiaanse restaurant Mazzo aan de Rozengracht in Amsterdam houdt van donderdag 22 juni tot september 2017 een grootse zomeruitverkoop. Het restaurant zal daarna plaatsmaken voor een nieuw horeca concept. Tot die tijd geeft Mazzo haar gasten de kans om afscheid te nemen door middel van een heuse uitverkoop van 35% korting op alle klassiekers.

Terwijl de zomeruitverkoop deze maand in Nederland van start gaat, zet Mazzo als eerste restaurant haar gehele menu in de uitverkoop. Het restaurant sluit in september na zeven jaar haar deuren en zet door middel van de ‘Grandi Saldi’ een drie maand durende afscheidsfeest neer voor al haar trouwe gasten en buurtbewoners.

Geheim
IQ Creative, het moederbedrijf van Mazzo, houdt haar nieuwe plannen voor de locatie voorlopig geheim. In aanloop naar de sluiting biedt Mazzo alle klassiekers met een korting van 35% aan. Zo zijn alle pizza’s en pasta’s voortaan een tientje, alle desserts een vijfje en alle contorni en charcuterie een rijksdaalder. Ook de wijnen en andere dranken worden met korting aangeboden, met een gemiddeld van 16 euro voor een fles wijn. “We gaan back to basic. Maar wel met dezelfde kwaliteit. Zie het als een soort pop-down in plaats van een pop-up.” aldus eigenaar en horecaondernemer Bert van der Leden.
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Branded Content
Minder gasten, meer omzet? Het kan met de Kleinste keuken

Bij de gefaseerde openstelling van de horeca krijgt elke horeca-ondernemer er mee te maken: je kunt minder gasten ontvangen dan normaal. Des te belangrijker is het om te kijken hoe je de besteding per gast kunt verhogen. De Kleinste keuken helpt hierbij. Met de Kleinste Keuken, een gebruiksvriend ...

Interview
E-mailmarketing in de horeca: personalisatie is 'key'

Communiceren met gasten is in de horeca essentieel. Nu de branche nog altijd gebukt gaat onder de coronamaatregelen is communiceren via digitale kanalen van groot belang. Voor nieuwe gasten, maar ook voor terugkerende gasten. E-mailmarketing is daarin essentieel. Het verzamelen van e-mailadressen ...

Corona
Terrassen gaan op 21 april niet open

De terrassen gaan op 21 nog niet open. De voorgenomen versoepelingen zijn met minstens een week opgeschoven, aangezien de besmettingscijfers nu nog te hoog zijn. Een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst heeft dit bevestigd na het 'Catshuisoverleg' van zondag. De burgemeesters van ...

Columns Ondernemen
Column Monique van Gevelt: wordt de horeca eindelijk onderdeel van de oplossing?

Door het mooie weer van vorige week zijn de schellen van de ogen gevallen bij een deel van de burgemeesters, OMT-leden en politiek. Wat wij al lang wisten en verkondigden is waarheid geworden. Bij mooi weer en na een zware winter is er geen houden meer aan en moet de mens eruit. Wij kennen de mens n ...

Corona
Gastvrij Arnhem eerste centrale registratietool voor horeca

Bij heropening van de horeca zijn ondernemers verplicht om een gezondheidscheck en registratie van bezoekers te regelen, om deze bij een contactonderzoek aan de GGD beschikbaar te stellen. Om horecaondernemers hierbij te ondersteunen presenteerde Arnhem zich vandaag als eerste gemeente van Nederl ...

Corona
'Kabinet wil terrassen openen op 21 april'

Het kabinet wil de terrassen op 21 april openen. Ook wil de regering de winkels weer openen. Aanstaande vrijdag buigt het OMT zich over de kwestie. Ook het schrappen van de avondklok ligt op tafel. Dat bevestigen Haagse bronnen tegenover verschillende landelijke media. De versoepelingen hangen a ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: