Makro doet een Rondje Horeca

30 september 2014 |
Makro doet een Rondje Horeca<

Makro gaat ook in 2015 weer horecaondernemers in Nederland effectief bereiken. Dat doen zij met het 'Rondje Horeca', waarbij de vakbladen, websites
en nieuwsbrieven van Uitgeverij PS: bv worden ingezet om zeker te zijn van een optimaal bereik bij de horecaondernemers.

Eigen vakblad
Iedere titel van Uitgeverij PS: bereikt de gehele doelgroep; zo gaat De RestaurantKrant naar alle restaurants in Nederland en Lunchroom naar alle lunchrooms. Iedere horecaondernemer ontvangt een vakblad dat inhoudelijk helemaal op zijn of haar lijf geschreven is. En het werkt.

Need to know
De horecavakbladen en -websites van Uitgeverij PS: bieden praktische 'need to know' en 'nice to know' informatie die horecaondernemers helpt beter te ondernemen. De vakbladen richten zich specifiek op de eigenaren en managers, en dus op de beslissingsbevoegden. Redactioneel wordt daarom gekozen voor relevante informatie omtrent regelgeving, inkoop, opleiding, et cetera...

Horeca verdient aandacht
Makro past bij Uitgeverij PS: en andersom. Beide partijen zetten zich in om de ondernemer het beste uit zichzelf te laten halen en de bedrijfsvoering zo soepel mogelijk te laten verlopen. Beide partijen hebben kennis van de markt en zijn vooruitstrevend in de branche. Met de continuering van de afspraken in 2015 laten beide partijen zien dat de horeca de aandacht verdient die het op deze wijze krijgt.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Michelin Verbouwen
Beluga Loves You zet verbouwing in: 1 augustus weer open

Afgelopen weken is Beluga Loves You net als zovelen in de weer geweest met het zoeken naar de juiste vertaling van 'het nieuwe normaal'. Servais Tielman: "Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we dat onmogelijk kunnen combineren met hoogwaardige gastronomie, een topbeleving en een onged...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Liveblog 1: Yesss!! Wij gaan weer open!!

Liveblog. Wij hebben er zin! Wij zijn er klaar voor! Dat is wat Utrechtse horecaondernemers ons vanochtend vol enthousiasme vertelden. De redactie van Lunchroom, De RestaurantKrant en de CaféKrant is vandaag in het land en doet verslag van de eerste dag dat de horeca na maanden weer open mag. Ti...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Amsterdam Coronacrisis
Sterrenrestaurant Restaurant 212 introduceert luxueuze dinerboxen 

Het Amsterdamse Restaurant 212 brengt fine dining experiences naar mensen thuis met het nieuwe concept ‘212 at home’. Vanaf nu kun je culinair hoogstaande dinerboxen bestellen via de website en laten thuisbezorgen, bereid door de bekende topchefs Richard van Oostenbrugge en Thomas Groot....

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: