Jelrick Claus en Robin Harting vormen nieuw management van Claus

15 april 2019 | Yonne van Geene

Per 1 april jongstleden vormen Jelrick Claus en Robin Harting het nieuwe dagelijks management van Claus in Hoofddorp. Jelrick Claus vervult de rol van Commercieel Manager en Robin Harting promoveert tot Operationeel Manager. Claus biedt multifunctionele eventzalen, restaurants, drie escape rooms, een casino en 20 moderne bowlingbanen.

Zowel Jelrick als Robin waren de afgelopen jaren al in diverse functies actief binnen Claus en hebben zich ontwikkeld tot professionals die elkaar uitstekend aanvullen. Daniel Kaan, COO, geeft aan ontzettend trots te zijn de vacatures binnen het management team van Claus intern te hebben kunnen invullen. "Met deze twee talenten en hun respectievelijke expertises staat er een super team klaar voor de toekomst."

Jelrick Claus

Jelrick Claus is sinds 2012 in diverse functies werkzaam geweest bij Claus, onder andere als Bowling Manager. Na zijn studie aan Business School Notenboom en een master aan de Graduate School of Business is Jelrick in dienst getreden bij Claus Company als Project Manager. Jelrick Claus: "Ik heb ontzettend veel zin in deze uitdagende functie binnen Claus. Robin is operationeel ijzersterk en met mijn MBA en commerciële ervaring vormen wij een team dat elkaar blind vertrouwt. Daarnaast staat er een ervaren managementteam welke echt als een familie voelt. Wat mij betreft zijn alle ingrediënten aanwezig om met Claus de volgende stap te zetten."

Robin Harting

Robin Harting heeft ondanks haar leeftijd al een jarenlange carrière bij Claus achter de rug. Gedurende haar studie aan Hotelschool Leeuwarden begon Robin als eventmanagement stagiaire bij Claus, waarna ze is doorgegroeid tot F&B Manager. Nu vervolgt zij haar carrière als Operationeel Manager bij Claus. Robin licht toe: "Ik ben ontzettend blij dat ik, samen met Jelrick, eindverantwoordelijk ben geworden van dit mooie bedrijf. De sfeer, het familiegevoel en het enthousiasme van collega’s zorgen ervoor dat ik met volle passie en energie deze functie zal omarmen. Mijn voorgaande functies als Event Manager en F&B Manager zijn een goede aanloop geweest en hebben ervoor gezorgd dat ik 100 procent klaargestoomd ben voor deze volgende stap in mijn Claus-carrière".

Claus Talenten

In mei 2018 introduceerde Claus Park Collection een nieuw high potential programma ‘Claus Talenten’, waarin vijf talenten worden klaargestoomd voor een volgende stap in hun carrière binnen het bedrijf. Zowel Robin als Jelrick hebben met succes deelgenomen aan Claus Talenten en bekronen hun deelname met deze promotie binnen het bedrijf. "Ik ben onwijs blij met de hele groep talenten, zij hebben een mooie groei doorgemaakt dit jaar. Dat vertaalt zich in de promotie van Jelrick en Robin. Zij krijgen nu de kans om hun opgedane vaardigheden in praktijk te brengen en ik heb er alle vertrouwen in dat ze hierin succesvol zullen zijn", aldus Stefanie Gielen (HR Manager).

Claus Park Collection

Claus Park Collection bestaat uit drie evenementenlocaties in het Haarlemmermeerse Bos in Hoofddorp: Claus, Courtyard by Marriott hotel en Papa’s Beach House. Claus biedt multifunctionele eventruimtes, restaurants, drie escape rooms, een casino en bowlingbanen. Het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel heeft 148 hotelkamers, 5 vergaderzalen en breidt momenteel uit met 112 hotelkamers, twee vergaderzalen, een auditorium, twee break-outrooms en foyer. Papa’s Beach House is een goed bewaard geheim in het Haarlemmermeerse Bos, met een restaurant, eventruimte, twee terrassen en privé strand.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
"Kabinet verlengt coronamaatregelen die gelden tot 6 april "

Het kabinet besluit aanstaande dinsdag 31 maart hoe het land verdergaat in de strijd tegen het coronavirus. De maatregelen die tot en met 6 april gelden, waaronder het sluiten van eet- en drinkgelegenheden en musea, worden dan verder besproken. Verschillende landelijke media, waaronder NU.nl en ...

Blog Coronacrisis
Fernando Jonker, Dagboek in crisistijd: parelhoen en guilty pleasures

Joris Bijdendijk van restaurant RIJKS heeft volgens mij direct op het moment dat hij te horen kreeg dat de horeca moest sluiten, besloten om te gaan bezorgen. Ik volg hem op Instagram en een diepe buiging voor zijn organisatorische kwaliteiten. Over de duizend gerechten gingen de afgelopen dagen doo...

Interview Coronacrisis
"Flinke huurverlaging is voor horecaondernemers nu zeker mogelijk"

Hotelier Bart Reints Bok, directeur/eigenaar van Charme Hotels, houdt voor hotelvakblad Hospitality Management een 'coronadagboek' bij. Hij vertelde daarin over de niet zo heel nette handelswijze van Emesa, bekend van Vakantievelingen.nl en onderdeel van Talpa, en de annuleringspraktijken bi...

Coronacrisis
Kabinet beslist 31 maart over maatregelen die gelden tot en met 6 april

Het kabinet besluit volgende week dinsdag 31 maart hoe het land verdergaat in de strijd tegen het coronavirus. De maatrgelen die tot en met 6 april gelden, waaronder het sluiten van eet- en drinkgelegenheden, musea en thuiswerken, worden dan verder besproken. Er is nog geen duidelijkheid over wannee...

Blog Coronacrisis
Fernando Jonker, Dagboek in crisistijd: Een 'gedwongen' test-case

Mark en ik lopen al een tijdje rond met het idee om een tweede restaurant te openen: 'Fernando’s kookt'. Een restaurant waar we op een toegankelijke manier comfort-food willen aanbieden. Zowel in het restaurant, als afhaal- én bezorgdienst. Het is voor nu nog verre toekomstm...

Rotterdam
De Euromast is verkocht

Bijna 20 jaar geleden begon Willem Tieleman met het exploiteren van de de Euromast, iconisch silhouette in de skyline van Rotterdam. In 2016 was het tijd voor een nieuwe stap, en dat was eigenaar van het imposante bouwwerk worden. Investeringen die voor die tijd niet werden gedaan, konden nu volo...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: