Jelrick Claus en Robin Harting vormen nieuw management van Claus

15 april 2019 | Yonne van Geene

Per 1 april jongstleden vormen Jelrick Claus en Robin Harting het nieuwe dagelijks management van Claus in Hoofddorp. Jelrick Claus vervult de rol van Commercieel Manager en Robin Harting promoveert tot Operationeel Manager. Claus biedt multifunctionele eventzalen, restaurants, drie escape rooms, een casino en 20 moderne bowlingbanen.

Zowel Jelrick als Robin waren de afgelopen jaren al in diverse functies actief binnen Claus en hebben zich ontwikkeld tot professionals die elkaar uitstekend aanvullen. Daniel Kaan, COO, geeft aan ontzettend trots te zijn de vacatures binnen het management team van Claus intern te hebben kunnen invullen. "Met deze twee talenten en hun respectievelijke expertises staat er een super team klaar voor de toekomst."

Jelrick Claus

Jelrick Claus is sinds 2012 in diverse functies werkzaam geweest bij Claus, onder andere als Bowling Manager. Na zijn studie aan Business School Notenboom en een master aan de Graduate School of Business is Jelrick in dienst getreden bij Claus Company als Project Manager. Jelrick Claus: "Ik heb ontzettend veel zin in deze uitdagende functie binnen Claus. Robin is operationeel ijzersterk en met mijn MBA en commerciële ervaring vormen wij een team dat elkaar blind vertrouwt. Daarnaast staat er een ervaren managementteam welke echt als een familie voelt. Wat mij betreft zijn alle ingrediënten aanwezig om met Claus de volgende stap te zetten."

Robin Harting

Robin Harting heeft ondanks haar leeftijd al een jarenlange carrière bij Claus achter de rug. Gedurende haar studie aan Hotelschool Leeuwarden begon Robin als eventmanagement stagiaire bij Claus, waarna ze is doorgegroeid tot F&B Manager. Nu vervolgt zij haar carrière als Operationeel Manager bij Claus. Robin licht toe: "Ik ben ontzettend blij dat ik, samen met Jelrick, eindverantwoordelijk ben geworden van dit mooie bedrijf. De sfeer, het familiegevoel en het enthousiasme van collega’s zorgen ervoor dat ik met volle passie en energie deze functie zal omarmen. Mijn voorgaande functies als Event Manager en F&B Manager zijn een goede aanloop geweest en hebben ervoor gezorgd dat ik 100 procent klaargestoomd ben voor deze volgende stap in mijn Claus-carrière".

Claus Talenten

In mei 2018 introduceerde Claus Park Collection een nieuw high potential programma ‘Claus Talenten’, waarin vijf talenten worden klaargestoomd voor een volgende stap in hun carrière binnen het bedrijf. Zowel Robin als Jelrick hebben met succes deelgenomen aan Claus Talenten en bekronen hun deelname met deze promotie binnen het bedrijf. "Ik ben onwijs blij met de hele groep talenten, zij hebben een mooie groei doorgemaakt dit jaar. Dat vertaalt zich in de promotie van Jelrick en Robin. Zij krijgen nu de kans om hun opgedane vaardigheden in praktijk te brengen en ik heb er alle vertrouwen in dat ze hierin succesvol zullen zijn", aldus Stefanie Gielen (HR Manager).

Claus Park Collection

Claus Park Collection bestaat uit drie evenementenlocaties in het Haarlemmermeerse Bos in Hoofddorp: Claus, Courtyard by Marriott hotel en Papa’s Beach House. Claus biedt multifunctionele eventruimtes, restaurants, drie escape rooms, een casino en bowlingbanen. Het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel heeft 148 hotelkamers, 5 vergaderzalen en breidt momenteel uit met 112 hotelkamers, twee vergaderzalen, een auditorium, twee break-outrooms en foyer. Papa’s Beach House is een goed bewaard geheim in het Haarlemmermeerse Bos, met een restaurant, eventruimte, twee terrassen en privé strand.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download hier de corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Opening
Café Restaurant Soesterdal: all-electric

Op de voormalige vliegbasis Soesterberg is een ingetogen en duurzaam horecapaviljoen gerealiseerd, bestaande uit een café restaurant met terras, omringd door een natuurlijk speelbos en diverse speelplekken. Café Restaurant Soesterdal ligt aan de bosrand, met een weids uitzicht over ...

Economie Tech
Met Tikkie Check supersnel en eenvoudig afrekenen in horeca

Voor iedereen die op het terras of in een restaurant na een drankje of maaltijd snel en zonder tussenkomst van personeel de rekening wil betalen, biedt Tikkie Check vanaf nu de mogelijkheid in een handomdraai contactloos af te rekenen. Het enige dat je hoeft te doen, is de camera van je smartphon...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: