Inschrijving Horecava Innovation Award

31 juli 2014 |
Inschrijving Horecava Innovation Award<

Innovatie is noodzakelijk voor een succesvolle bedrijfsvoering, ook voor horecaondernemers. Daarom organiseert de Horecava voor de 15e keer de Horecava Innovation Award, de
prijs voor de beste innovatie in de foodservice industrie. De verkiezing staat open voor álle bedrijven en niet alleen voor Horecava-exposanten. Inzenden kan tot 30 oktober 2014.

Innovation Lab
De genomineerde producten, concepten en diensten zijn te zien op het INNOVATION LAB op de Horecava die van 12 tot en met 15 januari 2015 wordt gehouden in Amsterdam RA
Een onafhankelijke jury van ondernemers, deskundigen en vakjournalisten beoordeelt de inzendingen op hun innovatieve karakter. Bijkomende criteria zijn of ze nieuwe kansen bieden om omzet en marges te verhogen, het werken aangenamer te maken of de kwaliteit te verbeteren.

MEER LEZEN OVER DE HORECAVA? KLIK HIER
Karel de Vos Award
De jury maakt 18 november de nominaties bekend. Daaruit kiezen zij gezamenlijk de categoriewinnaars en een overall winnaar die op de eerste dag van de Horecava, 12 januari, hun prijs in ontvangst nemen. Ook wordt er een publieksprijs en de Karel de Vos award, de prijs voor de meest gastgerichte innovatie die de horecaondernemer ondersteunt in zijn bedrijfsvoering en wordt geproduceerd met respect voor mens, dier en planeet, uitgereikt.

Nieuwe categorie: Digital & Social Media
De verkiezing kent vier categorieën: Food & Beverage / Equipment & Services / Concepts, Interior & Design en, nieuw, Digital & Social Media. Onder de toegevoegde categorie vallen digitale producten, software en internetdiensten. Juryvoorzitter Hayk Simons: “De ontwikkelingen in de digitale wereld hebben ook grote invloed op de foodservice industrie. We merkten afgelopen edities dat er steeds vaker inzendingen op dit vlak werden aangemeld, vandaar dat we de categorie Digital & Social Media hebben toegevoegd.”

Winnaars blij met erkenning
De Horecava Innovation Award is uitgegroeid tot een prestigieuze prijs. Dat blijkt wel uit de reactie van de winnaars. Alex Klein, winnaar in 2014 in de categorie Food & Beverage: “Op de afgelopen Horecava heb ik de Flammkuchen geïntroduceerd en één van de Horecava Innovation Awards gewonnen. Een betere droomstart kun je je niet wensen. De naamsbekendheid die je gratis krijgt via diverse media is gigantisch. De boost die het product hierdoor krijgt, is ongekend.”

Gratis plek op de beurs
De Horecava vindt het belangrijk dat de beurs een goed overzicht geeft van belangrijke innovaties in de branche. Tijdens de Horecava krijgen de 16 genomineerden (vier per categorie) daarom de beschikking over een display op het INNOVATION LAB om hun innovatie te presenteren aan de bezoekers van de beurs.

Inschrijven
Meer informatie, het inschrijfformulier en de wedstrijdcriteria zijn te vinden op www.horecava.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Culinair Recepten
Wat zit er in de originele bolognesesaus?

De bolognesesaus is de allerbekendste Italiaanse pastasaus. In tegenstelling tot veel andere pastasauzen is deze behoorlijk rijk gevuld, doorgaans is het een saus op basis van gehakt, (gepelde) tomaten, wortel, selderie, knoflook en ui. Hieraan worden vaak nog meer ingrediënten aan toegevoegd, ...

Opening Internationaal
Deus Ex Machina brengt uniek retail- en restaurantconcept naar Nederland

Deus Ex Machina is meer dan alleen een merk. Het brengt een lifestyle voor alle riders, bikers, creatieven, foodfanaten en artistiekelingen tot leven. Met hun recent geopende ‘tempel’ genaamd The Wat of Why aan de Amsterdamse Herengracht start ook in de lage landen de jacht naar plezier....

Bier
Horecaconcern IQ Creative stapt over op Bud

IQ Creative, een van de belangrijkste spelers in de Amsterdamse horeca, maakt vandaag bekend te kiezen voor Bierbrouwerij AB InBev. Het bedrijf van Bert van der Leden en ’s werelds grootste brouwer zijn al sinds de introductie van Bud in Nederland in gesprek. De samenwerking wordt vandaag door...

Achtergronden Internationaal
China gaat wegwerpplastic uitbannen, ook in de horeca

China zal de productie, de verkoop en het gebruik van plastic wegwerpproducten in de komende vijf jaar in drie fasen verbieden of beperken, volgens een gezamenlijk door de Nationale Commissie voor Ontwikkeling en Hervorming en het Ministerie van Ecologie en Milieu uitgevaardigde instructie. Ook voor...

Awards
Restaurant ’t Havenmantsje Harlingen Beste Leerbedrijf Horeca

Tijdens de finale op de Horecava is donderdag 16 januari op de stand van SVH Restaurant ’t Havenmantsje uit Harlingen uitgeroepen tot winnaar van de wedstrijd Beste Leerbedrijf Horeca. De tweede plaats ging naar Hotel Pulitzer uit Amsterdam. Le Brasseur uit Maarssen maakt op de derde plaats de...

Ondernemen
Wees goed voorbereid: download de gloednieuwe HorecaMarketingKalender

Hij is er weer! Je kunt de HorecaMarketingKalender 2020 nu gratis downloaden via deze link! De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Heb je je ooit weleens afgevraagd wat al die Duitsers ineens in je zaak deden? Dat kwam...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: