Eazie maakt zijn groeidoelstellingen waar

16 oktober 2017 | Thijs Jacobs

In de afgelopen maanden zijn drie eazie nieuwe vestigingen geopend. Het gaat om vestigingen aan de Korte Lijnbaan te Rotterdam, in het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland; Zuidplein Rotterdam en vlak bij de Johan Cruijff Arena te Amsterdam. Eazie gelooft in een kwalitatieve groei en heeft met 17 vestigingen nu al een krachtige positie verworven in de top 4 steden van Nederland.  

Het concept van eazie past ook helemaal in de beweging die afgelopen jaren ontzettend belangrijk is geworden; bewust bezig zijn met een gezonde lifestyle en gezonde voeding.

Wokmaaltijden

Eazie onderscheidt zich niet alleen met het aanbod van gezonde wokmaaltijden, salades en wraps met verse ingrediënten die à la minute voor de gast worden bereid in een trendy Asian omgeving. Ook de focus en concrete acties op een healthy lifestyle; bewust gezond eten en voldoende bewegen is uniek en maakt eazie voor haar steeds groter wordende klantengroep tot een zeer geliefd merk.

Eazie zal de komende jaren naar verwachting doorgroeien naar 50 restaurants in Nederland. Met een focus op steden met meer dan 80.000 inwoners en een minimale vestiginggrootte van 120 m2.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Columns
Column Sico de Moel: Misser

"Doe maar 2 Heineken 0.0 en voor mijn vrouw champagne." Zal ik er eerst maar één brengen, en straks de tweede? "Nee hoor, ik heb dorst." Mijn gasten zaten gisteravond heerlijk buiten aan een klein tafeltje onder mijn luifel. Echt een plekje om samen te genieten v...

Awards
Nederlandse biersommeliers in top 50 op het WK Biersommelier

Op het WK voor biersommeliers in Rimini (IT) zijn de drie deelnemers van het Nederlandse team alle drie in de top 50 geëindigd. Nog niet eerder deed er een Nederlands team mee met de prestigieuze competitie. Het WK wordt elke twee jaar gehouden. Dit jaar ging de winst voor het eerst naar een vr...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: