De Lindenhof Giethoorn kiest voor Micros en Suite8

21 juni 2018 | Thijs Jacobs

De Lindenhof prijkt al jaren achtereen hoog op de ranglijsten van beste restaurants in Nederland. Maar de patron-cuisinier Martin Kruithof telt ook internationaal mee. Dat bewijzen de twee Michelinsterren die een kroon op zijn creatieve talent betekenen. Dat zijn naam als topkok stevig verankerd is, betekent echter niet dat hij op zijn lauweren kan rusten. Integendeel. Kruithof is altijd op zoek naar nieuwe smaaksensaties en tongstrelende combinaties die bovendien een lust zijn voor het oog. En hij vindt ze steeds weer.

Gastvrijheid en genieten

Samen met zijn vrouw Marjan de Jonge en hun team zorgen zij ervoor dat iedere gast verwend wordt. Ze doen dat door de karakteristieke sfeer in het restaurant zorgvuldig te bewaren, een prachtige wijnkaart te handhaven en vooral door gerechten te serveren die opwekken tot zintuiglijke verrukkingen. Door de persoonlijke aanpak en de kleinschaligheid zal iedereen zich in De Lindenhof meteen thuis voelen.

Martin en Marjan hebben een duidelijke ambitie: gasten in een huiselijke omgeving zoveel mogelijk te laten genieten van de heerlijke gerechten. De Lindenhof geeft gasten het gevoel, nergens anders zó welkom te zijn.

Hoe komt De Lindenhof bij Van Hessen terecht?

Marjan en Martin hebben via collega-bedrijven kennis genomen dat ze daar, via Van Hessen, Micros en Suite8 hebben geïnstalleerd. Doordat ze hebben gekeken naar beide systemen en positieve verhalen hebben gehoord, gaf dit de doorslag. Ook geeft Marjan aan dat ze niet heel veel verder hebben gekeken. Dit kost namelijk ontzettend veel tijd en energie, die ze liever aan hun gasten besteden.

Waarom hebben jullie gekozen voor Micros en Suite8?

"Referenties met goede ervaring met beide pakketten hebben de doorslag gegeven. Daarnaast heeft een medewerker ervaring opgedaan met beide systemen bij een collegabedrijf. Dit scheelt tijd; zo worden beide systemen snel eigen gemaakt."

Wat verwachten jullie van het systeem en van Van Hessen?

Door met beide systemen te gaan werken willen Martin en Marjan een digitaliseringsslag maken. Ze verwachten hier meer gemak en overzichtelijkheid van. Daarnaast willen ze ook met de tijd mee gaan.

Marjan geeft aan dat ze tot nu toe goede service en goede begeleiding krijgt van Van Hessen en dat ze dit ook na de installatie verwacht. Kortom, De Lindenhof Giethoorn is zeer tevreden over het verloop en de installatie.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download hier de corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Opening
Café Restaurant Soesterdal: all-electric

Op de voormalige vliegbasis Soesterberg is een ingetogen en duurzaam horecapaviljoen gerealiseerd, bestaande uit een café restaurant met terras, omringd door een natuurlijk speelbos en diverse speelplekken. Café Restaurant Soesterdal ligt aan de bosrand, met een weids uitzicht over ...

Economie Tech
Met Tikkie Check supersnel en eenvoudig afrekenen in horeca

Voor iedereen die op het terras of in een restaurant na een drankje of maaltijd snel en zonder tussenkomst van personeel de rekening wil betalen, biedt Tikkie Check vanaf nu de mogelijkheid in een handomdraai contactloos af te rekenen. Het enige dat je hoeft te doen, is de camera van je smartphon...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: