Alpro speciaal voor professionals

22 oktober 2015 |
Alpro speciaal voor professionals

Alpro Soya ‘For Professionals’ en Alpro Coconut ‘For Professionals’ zijn plantaardige drinks van Alpro, speciaal ontwikkeld voor gebruik in
koffie. Barista’s bereiden hier de lekkerste warme en koude koffies mee. Beide producten zijn een goede aanvulling op het bestaande aanbod, om de koffiespecialiteiten op het menu verder uit te breiden.

Stijgende vraag
Alpro Soya ‘For Professionals’ is enkele jaren geleden op de markt gebracht om horecaondernemers de kans te bieden in te spelen op de stijgende vraag naar plantaardige producten. Deze plantaardige variatie op opschuimmelk is inmiddels dan ook op vele menukaarten van koffiezaken terug te vinden.
Plantaardige drink
Begin dit jaar kwam Alpro met een uitbreiding van haar ‘For Professionals’ -range. Alpro Coconut ‘For Professionals’ heeft een subtiele kokossmaak en is speciaal ontwikkeld voor gebruik in koffie. Deze plantaardige drink is zowel te gebruiken in warme (zoals latte’s en cappuccino’s) als koude bereidingen (zoals iced coffees en smoothies), daardoor leent het product zich perfect voor gebruik in alle seizoenen.

Microfoam
Alpro Soya ‘For Professionals’ en Alpro Coconut ‘For Professionals’ geven een stevig, glanzend microfoam dat lang blijft staan, zijn gemakkelijk in gebruik en uitstekend te gebruiken voor latte art.
Beide producten van de ‘For Professionals’-range zijn 100% plantaardig, vrij van dierlijke vetten en licht verteerbaar, want van nature lactosevrij en bevatten geen zuivel, gluten en tarwe. De producten zijn ook geschikt voor vegetariërs en veganisten.

Verkrijgbaarheid
Beide producten zijn verkrijgbaar in een literverpakking en zijn lang houdbaar. Alpro Soya ‘For Professionals’ en Alpro Coconut ‘For Professionals is o.a. verkrijgbaar bij: De Kweker Amsterdam, Zegro Rotterdam en vestigingen van Sligro en Hanos. Klik hier voor meer informatie en laat je inspireren door de ‘For Professionals’-range.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Corona
Terrasactie gaat door, maar er wordt niet geserveerd

Op dinsdag 2 maart geeft een grote groep horecaondernemers gehoor aan de oproep van Johan de Vos om de terrassen buiten uit te stallen. De actie krijgt een ludiek karakter; de terrassen worden wel opgezet, maar geserveerd wordt er niet. Dat meldt De Telegraaf. Johan de Vos is horecaondernemer in ...

Horeca naar de stembus deel 3; PVV

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van De RestaurantKrant wat de grote politieke partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaondernem ...

Interview Corona
"Mijn terras open op 2 maart? Nee, dat levert alleen negatieve aandacht op"

Een actiegroep van 65 KHN-afdelingen heeft collega-horecaondernemers opgeroepen om op 2 maart de terrassen te openen. Dat ligt gevoelig, want de keerzijde van een dergelijke actie kan zijn dat het negatieve aandacht voor de branche oplevert. Monique van Klaveren is eigenaresse van Café d&rsqu ...

Achtergronden Gastronomie
De Loohoeve viert 5-jarig jubileum met menuboxen met gastchefs

Jeroen en Marleen Brouwer van hotel en sterrenrestaurant De Loohoeve in het Drentse Schoonloo brengen in maart 2021 speciale jubileummenuboxen uit samen met drie gastchefs. Het gaat om topchefs Soenil Bahadoer van De Lindehof (twee Michelinsterren), Jermain de Rozario van De Rozario (een Michelinste ...

Themamaand energie
Energielabels en keurmerken uitgelegd

Wie bewust onderneemt binnen de horeca, heeft zich vast al verdiept in de verschillende keurmerken en het energielabel van zijn of haar horecabedrijf. In dit artikel besteden we aandacht aan de verplichting om een energielabel te kunnen overleggen en de eisen die gesteld worden aan het verkrijgen er ...

Economie Corona
CBS: omzet horeca krimpt ongekend hard

De omzet van de horeca daalde in het vierde kwartaal van 2020 met bijna 44 procent ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dat is vooral te wijten aan de aanscherping van de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. In het derde kwartaal maakte de horeca nog een forse o ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: