Websitesysteem voor horecabedrijven

6 oktober 2010 |
Websitesysteem voor horecabedrijven<

Een recent opgericht IT-bedrijf maakt het wel heel makkelijk voor ondernemingen in de gastvrijheids-industrie om een website te maken en te onderhouden. QualitySites4all.com heeft onlangs een zeer gebruikersvriendelijk content management systeem (CMS) in de Benelux gelanceerd. Met de editor van qualitysites4all.com is er een nieuwe dimensie aangebroken in het beheer van de inhoud op websites. De website voor het eerste hotel van het nieuwe hotelmerk uit de koker van Hans Kennedie, Spirit Inns & Suites staat inmiddels online.
Samen sterk
Qualitysites4All.com werd opgericht in 2010 door het IT-bedrijf Suxesfully uit Haarlem (www.suxesfully.nl) en hotelconsultant Hands-On Advies (www.handsonadvies.nl). Co-creatie in haar ultieme vorm – Hands-On bracht de wensen van gebruikers in kaart en met de technische visie vanuit Suxesfully werd een CMS gebouwd met unieke kenmerken zoals onder meer: het eenvoudig vanuit de site de pagina’s kiezen en bewerken, pagina’s met logische voor zoekmachines te optimaliseren URL's, social media plugins inclusief Twitter feeds, flexibele layout, plugins voor nieuws-items, een gastenboek, events, producten of arrangementen, promotieblokken per pagina, en een webshop module.
Gemak
Het gebruikersgemak is uniek en zelfs de minst ervaren gebruiker heeft met het nieuwe systeem zijn of haar website eenvoudig snel online. Een ideaal systeem voor een restaurant, bed & breakfast, hotel, vakantiewoning, zzp’er en mkb bedrijven. Het systeem is drie weken gratis te testen.

Op de foto (vlnr) de mensen achter QualitySites4all.com: Janneke Nijenhuis, Bart Smeding, Martijn de Koning en Bart van der Veer

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns
Fooi: geen verplichting, wel een blijk van waardering

In Nederland is fooi geen verplichting. In ons land heeft het horecapersoneel immers ‘gewoon’ een salaris, maar de fooi is daarop natuurlijk wel een welkome aanvulling. Voor de horecagast is het vaak moeilijk te bepalen wat een gangbare fooi is. In de basis is een fooi van vijf tot tien ...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Columns
Column Sico de Moel: Misser

"Doe maar 2 Heineken 0.0 en voor mijn vrouw champagne." Zal ik er eerst maar één brengen, en straks de tweede? "Nee hoor, ik heb dorst." Mijn gasten zaten gisteravond heerlijk buiten aan een klein tafeltje onder mijn luifel. Echt een plekje om samen te genieten v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: