Nieuwe commercial van Ketel1

3 oktober 2014 |
Nieuwe commercial van Ketel1<

Ketel 1, het authentieke Hollandse jenevermerk, lanceert deze week een nieuwe commercial. Net zoals in eerdere videocampagnes, staan
persoonlijke verhalen met karakter centraal. Na storytelling video’s met hoofdrollen voor onder andere Joshua Nolet (Chef’Special) en Willem de Bruijn (Opposites), geeft deze keer Bob Nolet een unieke kijk in zijn leven. Deze 11e generatie van familie Nolet staat aan het roer van één van Nederlands meest authentieke ambachts- en exportproducten. Pér generatie heeft maar één lid van de familie Nolet toegang tot het geheime recept van de drank.

Persoonlijke verhalen
"Aanleiding voor de campagne zijn de persoonlijke verhalen die wij met regelmaat van onze afnemers toegestuurd krijgen. Mensen schrijven ons over hun band met het merk. Het drinken van Ketel1 gaat bijvoorbeeld vaak over van vader op zoon, al generaties lang. Ieder van die verhalen is uniek en persoonlijk. We kregen de behoefte om hier visueel uiting aan te geven en hebben eerst verschillende Nederlandse artiesten, die een band hebben met Ketel1, gevraagd naar hun verhaal, geschiedenis en ambities. Het betrekken van de familie Nolet bij de serie leek ons een logische volgende stap. Een stap in de richting van onze afnemers, die al jaren zo vrij zijn om eigen bijzondere verhalen met ons delen” Aldus Michel Meenderman, manager Ketel1.

Bekijk de commercial:



Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Columns
Column Sico de Moel: Misser

"Doe maar 2 Heineken 0.0 en voor mijn vrouw champagne." Zal ik er eerst maar één brengen, en straks de tweede? "Nee hoor, ik heb dorst." Mijn gasten zaten gisteravond heerlijk buiten aan een klein tafeltje onder mijn luifel. Echt een plekje om samen te genieten v...

Awards
Nederlandse biersommeliers in top 50 op het WK Biersommelier

Op het WK voor biersommeliers in Rimini (IT) zijn de drie deelnemers van het Nederlandse team alle drie in de top 50 geëindigd. Nog niet eerder deed er een Nederlands team mee met de prestigieuze competitie. Het WK wordt elke twee jaar gehouden. Dit jaar ging de winst voor het eerst naar een vr...

Chefs
Tweesterrenchef Syrco Bakker kookt de sterren van de hemel bij Restaurant Hemingway

De chef van tweesterren restaurant Pure C te Cadzand-Bad Syrco Bakker was vrijdag 11 oktober te gast bij Restaurant Hemingway in Bergen op Zoom als eerste gastchef. Samen met chef-kok Torben Bouterse (restaurant Hemingway) heeft hij de sterren van de hemel gekookt door signatuur gerechten van beide ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: