Derde locatie van Happyhappyjoyjoy is geopend in de Pijp

10 september 2018 | Thijs Jacobs

Sinds vandaag is de nieuwe vestiging van Happyhappyjoyjoy geopend op Ceintuurbaan 256. Met het succes van het restaurant in Amsterdam West en Oost gaat IQ Creative verder met het verspreiden van deze kleurrijke Aziatische streetfood hangout. Op steenworp afstand van de Noord-Zuid lijn voorziet Happyhappyjoyjoy South de bewoners van de Pijp en Zuid van authentieke dimsum, baos, curry’s en andere Aziatische gerechten.   

Menu

Het menu van Happyhappyjoyjoy South dat zich toelegt op de Aziatische keuken zal in de basis hetzelfde blijven als West en Oost; van dumpling tot Laab Kai of Curry. Bij de nieuwe zaak is tevens geen verschil in voor- of hoofdgerecht en kunnen de gasten genieten van een tafel vol kleine gerechten om te delen. Uiteraard zullen de kleurrijke rainbaos, die afgelopen maand zijn gelanceerd, ook te bestellen zijn bij deze locatie. Aan dranken geen gebrek, want inmiddels heeft Happyhappyjoyjoy haar drankenkaart uitgebreid met meerdere speciaalbieren van eigen receptuur. Naast de welbekende Hop Hop met citroengras is er nu ook Miss Mimi, Tigerlilly en Jin Jin. Daarnaast zijn er ook aparte Aziatische frisdranken, sake of een verse kokosnoot te bestellen.  

Streetfood To Go & Asian High Tea

Toch zal Happyhappyjoyjoy South niet helemaal hetzelfde zijn. Door de perfecte locatie tegenover het metrostation van de Noord-Zuid lijn is streetfood to go een must. Een broodje rendang, Bahn Mi of Bubble Tea zijn makkelijk mee te nemen voor iedereen die op doorreis is. Ook is het vanaf eind september mogelijk om bij Happyhappyjoyjoy een Asian High Tea te organiseren. Dit is in de basis hetzelfde als een normale High Tea, maar vanzelfsprekend met alleen maar Aziatische hapjes.

Photobooth & Private Dining

Het team van JPS Architecten is druk bezig geweest om het interieur net zo spraakmakend te laten zijn als in West en Oost. De ruimte heeft dezelfde levendige sfeer van Happyhappyjoyjoy, maar ook een geheel eigen identiteit en nieuwe features als een photobooth en private dining.

Openingstijden

De keuken is dagelijks geopend van 12.00 tot 22.30 uur.   

 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Talentvolle koks strijden in Amersfoort om prestigieuze titel

Zes jonge en talentvolle chefs gaan maandag 18 februari bij Leerhotel Het Klooster in Amersfoort de strijd met elkaar aan tijdens de Jeunes Chefs Rôtisseurs Competition 2019. De winnaar is niet alleen de beste van Nederland, maar plaatst zich ook voor de internationale finale in het Canadese C...

Column David Bakker
Column: gluten-noten-lactose-intolerantie

Veel horecaondernemers hebben een intolerantie-allergie; een allergie tegen mensen met een intolerantie. De vraag: “Moeten wij nog rekening houden met een intolerantie of allergie?”, is na “Wat mag ik voor u inschenken”, “Zal ik uw jas ophangen?” en “Smaakt ...

Opening Lunchroom
Hudson Bar & Kitchen lanceert lunch & bakery concept in Leiden

De Amerikaanse restaurantketen Hudson Bar & Kitchen, lanceert het lunch & bakery concept Hudson Coffee. De eerste vestiging van Hudson Coffee is geopend aan de nieuwe Beestenmarkt 23 in Leiden, tegenover de Lammermarktgarage en direct naast het 1,5 jaar geleden geopende Hudson restaurant. De...

Amsterdam Culinair
Restaurant The Gaia presenteert eerste gerechten

Begin maart opent The Gaia officieel haar deuren aan het Rembrandtplein in Amsterdam. Met een lounge, restaurant en (late night) bar weet chef Ayt Erdogan (De Nederlanden*, Mariënhof) op gastronomische wijze een traditionele kookfilosofie tijdloos te maken. In lunch, diner en bites. De smak...

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: