Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen

8 april 2016 |
Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen

Unox heeft het bekende Broodje Unox in een nieuw jasje gestopt. Met een nieuw logo wordt de aftrap gegeven voor een campagne die zich nu extra
richt op de evenementenbranche en het out of home segment. Met gratis oranje schorten en speciale hotpots maakt Broodje Unox zich op voor Koningsdag 2016. Het product speelt in op de behoefte van de horecaondernemer als het gaat om veiligheid (zonder open vuur of frituur), hygiëne en gemak.

Over Broodje Unox
Unox is de laatste jaren sponsor van diverse sport- en spraakmakende publieksevenementen. Het Broodje Unox is bekend bij jong en oud. De snack bestaat uit een witte pistolet, Unox rookworst professional en Broodje Unox saus. Met de huidige trends van foodtrucks, festivals en hotdogs gaat Unox zich nu nog meer richten op de evenementenbranche. Voor café-eigenaren en horeca- of evenementenondernemers met beperkte keukenfaciliteiten biedt Broodje Unox het hele jaar door verkoopondersteuning om in te spelen op grote en kleine events. Verkopers kunnen de producten op internet bestellen, deze worden via de reguliere grossier uitgeleverd. Aan de hand van het aantal dozen dat besteld wordt, ontvangen zij van Unilever daarna apart een schort, de hotpot, of allebei.

In 2016 wordt hiervoor het startsignaal gegeven met de landelijke actie voor Koningsdag. Voor meer informatie klik op deze link.
Over Unilever Food Solutions
Unilever Food Solutions is sinds 1880 actief in de voedingssector en helpt chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden. Unilever Food Solutions produceert ingrediënten die tijdwinst opleveren, zonder in te boeten aan smaak of geur. Unilever Food Solutions werkt op een duurzame manier nauw samen met grote en kleine bedrijven, van zelfstandige restaurants tot hotelketens en cateringbedrijven in 74 landen. Voor meer informatie zie: www.unileverfoodsolutions.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving KHN
KHN: Alcoholklok hotels wederom toppunt van symboolpolitiek

KHN heeft vol onbegrip kennis genomen van het kabinetsbesluit om vanaf vrijdagavond 23 oktober een alcoholklok voor hotels in te voeren. Volgens dit besluit mag er vanaf vanavond in hotels na 20:00 uur ook geen alcohol meer worden geschonken of genuttigd in publieke ruimten zoals in het restaurant o ...

Achtergronden Coronacrisis
Horecaondernemers krijgen eenmalig 2500 euro overheidssteun

De horecabedrijven die vanwege de coronacrisis gesloten zijn, kunnen een eenmalige uitkering van gemiddeld 2500 euro tegemoetzien. Het bedrag is afhankelijk van het geleden omzetverlies. Dit meldt de NOS op basis van verklaringen van Haagse ingewijden. De maatregel zal deel uitmaken van het derde st ...

Bier Wijn
Alcoholvrije drank verkopen na 20.00 uur, mag dat?

Er mag na 20.00 uur geen alcohol verkocht worden gedurende de periode van de 'gedeeltelijke lockdown' die door het kabinet is ingesteld. Niet door supermarkten, niet door slijters, maar ook niet door horecazaken die bezorgen. In veel supermarkten zijn de gangpaden waar alcohol staat vanaf 20 ...

Bezorgen
Wat kost bezorgen via Thuisbezorgd?

Bezorgen is, nu de horeca gesloten is, de reddingsboei waar veel restaurants zich aan vastklampen. Niet altijd zonder succes, want de Nederlander heeft de weg naar de bezorgsites en -apps goed weten te vinden. In het derde kwartaal heeft Just Eat Takeaway, waar Thuisbezorgd toe behoort, een groei va ...

Food Vega
Vleesconsumptie stijgt in 2019

De vleesconsumptie in Nederland is in 2019 voor het tweede jaar op rij gestegen. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek naar de vleesconsumptie van Wageningen Economic Research in opdracht van Wakker Dier. “Alles schreeuwt om vermindering van de vleesconsumptie. Klimaat, stikstof, ontbossing, ...

Wet- en regelgeving Vega
IKEA, Unilever en 250.000 burgers tegen ‘vegaburgerverbod’

Vandaag stemt het Europees parlement over het ‘vegaburgerverbod’. Een petitie tegen het verbod, op initiatief van ProVeg, werd ruim 250.000 keer ondertekend. Daarnaast spraken tal van Europese milieu-organisaties, consumentenorganisaties én voedselgiganten als Unilever en IKEA zic ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: