Betrokken werknemers Oud London

7 juli 2014 |
Betrokken werknemers Oud London

In een tijd waar werkgevers in toenemende mate op zoek zijn naar flexibele arbeidscontracten en arbeidsovereenkomsten met een zo kort mogelijke looptijd, is Hotel Restaurant Oud London in Zeist
blij met een groot aantal zeer loyale medewerkers.
De 26 medewerkers die het langst werkzaam zijn bij het familiebedrijf zijn goed voor meer dan 600 jaar dienstverband. Allemaal bevlogen 'familieleden' die veel hebben meegemaakt, zijn meegegaan met alle veranderingen binnen de organisatie en trots zijn op het resultaat dat gezamenlijk is bereikt.

Dankbetuiging
De directie zet deze groep medewerkers in het zonnetje door het glas te heffen en een zilveren rever-speld uit te reiken tijdens de halfjaarlijkse personeelsborrel. Een voor de gasten zichtbaar sieraad' in het rever van de medewerker als dank namens de directie voor zoveel jaren trouwe dienst.

Over Hotel Restaurant Oud London
Hotel Restaurant Oud London kent een roemrijk verleden. Jean de Sain, soldaat uit het leger van Napoleon vestigde zich ruim 200 jaar geleden aan de huidige Woudenbergseweg in Zeist en stichtte een uitspanning en café. Deze herberg uit 1804, de huidige Brasserie 't Voorhuys van Hotel Oud London, werd in 1947 overgenomen door de familie Bakker. Het werd in een periode van ruim 65 jaar verbouwd en uitgebreid tot één van de meest gerenommeerde horecabedrijven van de provincie Utrecht.

Lees meer over Oud London in de februari-editie van 2011.
Gratis te downloaden via deze link.
Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Digitaal Ondernemen
December: Alles over digitaal ondernemen

De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren. Nu fysiek conta ...

Economie Coronacrisis
Horecapersoneel slachtoffer van coronacrisis

Horeca- en cateringbedrijven ervaren pittige tijden. Tegen de stroom in proberen ze omzet te draaien en bezoekers aan te trekken. Dit blijkt uit onderzoek van Foodservice Community en GROUP7 onder bijna 600 horeca-, fastservice- (dit zijn broodjeszaken en frituren) en cateringprofessionals, dat tuss ...

Awards Culinair
Mark Captein van Orangerie De Pol is Chef van het Jaar bij JRE

Mark Captein, die samen met zijn partner Marjolein van der Ham Orangerie De Pol runt in Doetinchem, is door restaurantvereniging JRE-Nederland uitgeroepen tot Chef van het Jaar. ‘Ik ben verrast en enorm trots op deze prijs’. JRE-Nederland is een van de toonaangevende restaurantverenig ...

Hotelketens
Van der Valk Hotel Amersfoort start ‘restaurant take over’

Nu restaurants gesloten zijn, maar hotels wel nog open mogen, is Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 een samenwerking gestart met lokale restaurants in Amersfoort. Een zogenoemde restaurant take over. Zo krijgen de koks van bekende restaurants in Amersfoort de mogelijkheid om hun gerechten klaar te mak ...

Achtergronden
Zonder horeca blijven er maar weinig openbare toiletten over

Op 19 november was het Wereld Toiletdag. Een dag waarop de app HogeNood samen met de Maag Lever Darm Stichting in kaart brengt wat de meest toiletvriendelijke gemeenten van Nederland zijn. De jaarlijkse ranking laat drastische verschillen zien met en zonder horeca, want zoals jullie weten is de hore ...

Financieel Ondernemen
Aftrekbare kosten in je restaurant

Als ondernemer maakt u het hele jaar door kosten. Van de meeste kosten is het duidelijk dat u deze kunt aftrekken van uw winst. Denk bijvoorbeeld aan de huur van de ruimte voor uw restaurant. Er zijn echter ook kosten waarbij dit minder voor de hand ligt, zoals de kosten voor werkkleding of een maal ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: