Training: meer gasten door ijzersterke social media content

13 mei 2018 | Thijs Jacobs

Dat wil toch iedereen? Meer gasten, en dus ook meer omzet, door ijzersterke content op sociale media? Maar ja, hoe pak je dat aan? We hebben een prachtig aanbod voor je. Tijdens de training op 28 mei aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media. 

Het doel van de training is om te leren hoe je zelf deze content maakt. Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen. Wie nu boekt, ontvangt bovendien een puike vroegboekkorting. 

Voor meer info en om je in te schrijven, klik hier! 
Profiteer direct van de vroegboekkorting!

Duur van de training

1 dag, van 9.00 – 17.00 uur, bestaande uit 2 modules:

Ochtendmodule: Sterke content maken.
Tijdens de ochtend wordt aandacht besteed aan:

Hoe bepaal je je doelgroep, wie is je gast?
Sluit je content aan bij de behoefte van je gast?
Hoe maak je sterke content die je (potentiële) gasten verleidt om te  komen?
Hoe promoot je je bedrijf?
Hoe bouw je aan een relatie met je klanten?

Middagmodule: Social Media
In middag komt Social Media aan de orde:

Hoe onderscheid je je op Social Media?
Ben je goed zichtbaar op Social Media
Hoe beheer je al je Social Media accounts op een eenvoudige manier?

Wat kun je verwachten

In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee. Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
De lunch bestaat uit een uitgebreid, zeer goed verzorgd lunchbuffet.
Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.

Voor meer info en om je in te schrijven, klik hier!

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Sterrenchef Wim Severein maakt brigade restaurant The Millèn bekend

Chef-kok Wim Severein, bekend van voormalig sterrenrestaurant Wereldmuseum, opent medio juli zijn eigen high-end restaurant The Millèn op de eerste etage van het Rotterdam Marriott Hotel. Het team van The Millèn, in de iconische Millenniumtoren, bestaat uit een aantal oude bekenden van...

Culinair Rotterdam
Topvlees van de houtskoolgrill bij de With

Dry aged ribeye, kakelvers piepkuiken en spareribs van Iberico. Voor een goed stuk vlees ga je naar de With. Dit nieuwe bar-restaurant op de Witte de Withstraat in Rotterdam is de specialist voor gerechten van de houtskoolgrill. Een mooi drankassortiment en een stijlvolle inrichting vol details make...

Regelgeving Achtergronden
Rotterdams visrestaurant stoeit met gemeente en provincie over vergunning

Visrestaurant A La Plancha op het Rotterdamse Noordereiland wacht al maanden op een tijdelijke horecavergunning van de gemeente Rotterdam. Het is de eerste keer sinds de start van het seizoensrestaurant dat ondernemer Hans Mosselman nog niet met de opbouw kan beginnen. Het restaurant op een ponton p...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Functioneren en disfunctioneren: wat kan en moet een werkgever?

Elke werkgever kampt vroeg of laat met een medewerker die het in het functioneren laat afweten. Van een werkgever wordt verwacht een gedegen verbeterplan op te stellen en met de medewerker te doorlopen. Een verbeterplan kent duidelijke doelen, een reële termijn waarbinnen de doelen moeten zijn ...

Achtergronden Michelin
Phuket en Phang Nga in Michelingids Thailand 2019

Na de allereerste Thaise editie van de Michelingids, toegewijd aan Bangkok, heeft Michelin bekendgemaakt de gids uit te breiden met een nieuwe 2019 editie: de Michelin Guide Bangkok, Phuket en Phang Nga. De gids wordt eind 2018 uitgegeven en bevat informatie over de culinaire cultuur van deze drie b...

Interview Longread
Interview: waarom het woord 'gratis' niet werkt in de horeca

“Marketing wil je als horecaondernemer het liefst binnenboord houden.” Monique van Gevelt is daar duidelijk in en ze heeft een punt. Want je kúnt het ook zelf als je de tools kent en beheerst. “Het is het gemakkelijkst om de reguliere social media-kanalen in te zetten”...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: