September: alles over gemaks- en convenienceproducten

26 augustus 2020 | Thijs Jacobs

Gemaksproducten, halffabricaten of basisingrediënten… Er zijn maar weinig professionele koks die er niet mee werken. Daarom hebben wij speciaal voor onze doelgroep van horecaondernemers de ‘Nice 'n Easy’ maand in het leven geroepen, waarbij het gebruik van deze producten centraal staat. Onder andere via onze bladen en websites, waarmee alle restaurateurs, café-eigenaren en lunchroomondernemers in Nederland worden bereikt, vestigen wij in september volop de aandacht op dit onderwerp.

Voor een goed rendement zijn deze gemaksproducten – zeker in deze tijd - van onschatbare waarde, omdat je met minder mensen meer kunt doen. Waste wordt gereduceerd en voorraadbeheer geoptimaliseerd. Kortom: deze producten staan aan de basis van een gezonde bedrijfsvoering. Bereid je voor op een themamaand met buitengewoon veel redactionele aandacht voor convenience- en gemaksproducten, waarbij professionals uit de horeca laten zien wat ze er in de praktijk mee doen (of juist niet). 

Voor adverteerders/toeleveranciers: er zijn talloze mogelijkheden om onder de aandacht te komen bij al deze horecaondernemers, zowel in print als online. Stuur een e-mail naar info@uitgeverijps.nl of bel naar 030-251 22 70 voor meer info. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Laat jouw terras zien!

Het is bijna zover. Op 28 april mogen de terrassen, natuurlijk wel met de nodige beperkingen, weer open. Het is voor veel horecaondernemers het startschot voor de race naar volledige heropening van de horeca en inmiddels worden er de nodige voorbereidingen getroffen om de terrassendag woensdag tot e ...

Sligro lanceert herstartcampagne voor heel horeca-Nederland

Na een bizar jaar ligt er, met de aangekondigde opening van de terrassen op 28 april, een nieuw begin in het verschiet. Dat we elkaar weer mogen ontmoeten en samen kunnen genieten. Sligro wil op een hartverwarmende manier heel horeca-Nederland laten weten dat ze er voor ze zijn en graag met ze optre ...

Achtergronden Corona
15 procent Nederlanders bezoekt minder vaak horeca vanwege contactformulieren

Nu de terrassen weer gedeeltelijk heropend worden, zullen horecaondernemers hun bezoekers ook opnieuw moeten vragen om contactgegevens voor bron- en contactonderzoek. 14,9 procent van de Nederlanders bezoekt echter minder horeca vanwege de vraag om contactgegevens achter te laten. Dit en meer blijkt ...

Corona
Terrassen per 28 april (beperkt) open

De terrassen gaan weer beperkt open. Na maanden van lockdown mogen horecaondernemers per 28 april weer gasten op hun terrassen ontvangen tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Dat maakte demissionair premier Rutte zojuist bekend tijdens de persconferentie. Naast het (beperkt) openen van de terrassen wordt d ...

Drinks Corona
Grote bierbrouwers klaar voor herstart

Mocht vanavond bekend worden gemaakt dat de horeca de terrassen vanaf 28 april mag openen, zijn de grote bierleveranciers klaar om de horeca te voorzien van bier. Heineken laat tegenover persbureau ANP weten dat de brouwer ongeveer 8000 klanten heeft met een terras. Veel horecabedrijven spelen a ...

Internationaal Mensen
Naft bier wint gold award op internationale bierverkiezing

Het Gentse Naft bier, gebrouwen door Brandstof, een nieuwe brouwerij gestart door 2 jonge ondernemers uit Gent, valt in de prijzen op de Frankfurt International Trophy. De internationale bier- en wijnverkiezing - die jaarlijks plaatsvindt in Frankfurt in Duitsland - heeft uit meer dan 3800 bieren, w ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: