‘s Werelds eerste app-based restaurant komt naar Nederland!

18 april 2017 | Thijs Jacobs

De Zweedse restaurantketen Pinchos is van plan om uit te breiden in Nederland. Pinchos heeft een uniek concept. Gasten kunnen namelijk met de Pinchos App, beschikbaar voor iOs en Android, reserveren, bestellen en betalen. Pinchos is hiermee het eerste restaurant ter wereld dat mensen via hun mobiel laat bestellen in het restaurant.

In Zweden is Pinchos een groot succes. Sinds de oprichting in 2014 zijn er bijna 30 vestigingen geopend en staan er nog 12 op de planning om dit jaar te openen. Naast de expansie in Zweden wordt er druk gebouwd aan nieuwe restaurants in Noorwegen en Denemarken.

De keuken van Pinchos bestaat uit kleine culinaire gerechten die op hetzelfde moment geserveerd worden. Het heeft wat weg van tapas, maar bij Pinchos vind je ook Japanse sashimi, Hongaarse biefstuk en mini-hamburgers, etc. Met recht een global food circus.

Een Pinchos restaurant is in een moulin-rouge stijl ingericht, met uiteraard een verwijzing naar het circus. Naast de overheerlijke gerechten en unieke uitstraling biedt Pinchos gasten ook een uitstekende service. Pinchos wil het de consumenten zo gemakkelijk mogelijk maken

De Pinchos App beschikt over diverse mogelijkheden.  Met de Pinchos App kunnen gasten reserveren bij elk Pinchos restaurant, waarna ze deze kunnen delen met hun vrienden via Facebook. Als mensen de weg niet weten, helpt de Pinchos App met een routebeschrijving. Eenmaal in het restaurant fungeert de Pinchos App als persoonlijke ober, waarmee je zowel drank als food besteld. Aan het eind van het bezoek kan er via de Pinchos App worden betaald, waarmee tevens bonuspunten worden gespaard, die bij een volgend bezoek kunnen worden ingewisseld. De medewerkers van Pinchos lopen rond, uiteraard in circuskleding, om vragen te beantwoorden en het iedereen naar de zin te maken.

Pinchos open voor ondernemers die Master Franchisee willen worden in Nederland. Met de master licentie verkrijgt de ondernemer het alleenrecht op de expansie in Nederland.

De Pinchos Master Franchisee is een ondernemer die veel ervaring heeft met het ondernemerschap in food. Daarnaast is voldoende eigen vermogen van belang om nieuwe vestigingen te kunnen openen.

Geinteresseerden kunnen zich melden bij Customerfactory op 070 – 345 34 30 of info@customerfactory.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Inauguratie Gastrobar 6 in Den Bosch

De legendarische Brabantse gastvrijheid spatte eraf bij de inauguratie van Gastrobar 6 in Den Bosch op 10 oktober. Beide eigenaren met een serieuze gastronomische curriculum, Freek Broeders en Geert Toebast haalden alles uit de kast om het de vele genodigden naar de zin te maken. Ted Janssen, voo...

Columns
Fooi: geen verplichting, wel een blijk van waardering

In Nederland is fooi geen verplichting. In ons land heeft het horecapersoneel immers ‘gewoon’ een salaris, maar de fooi is daarop natuurlijk wel een welkome aanvulling. Voor de horecagast is het vaak moeilijk te bepalen wat een gangbare fooi is. In de basis is een fooi van vijf tot tien ...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: