René Bogaart is Meest Markante Horecaondernemer Zuid-Holland-Noord

6 november 2018 | Thijs Jacobs

René Bogaart van Big Horeca B.V. is uitgeroepen tot de Meest Markante Horecaondernemer van Zuid-Holland-Noord. Juryvoorzitter Bart Hogenboom maakte dat bekend tijdens de Onderwijsdag die KHN en het Mondriaan College organiseren om de samenwerking tussen onderwijs en de horeca verder te verbeteren. René Bogaart mag zich de komende 1,5 jaar de Meest Markante Horecaondernemers van Zuid-Holland-Noord noemen.

René staat in januari 2019 in de landelijke finale van de verkiezing Meest Markante Horecaondernemer van Nederland. Met deze prijs wil KHN inspirerende horecaondernemers onderscheiden en innovatie stimuleren.

Ambassadeur

Juryvoorzitter Bart Hogenboom: “René is een echte ambassadeur van de horeca Zuid-Holland-Noord. Hij heeft nieuwe horecaconcepten opgezet en deze op een onderscheidende wijze uitgedragen. Deze markante ondernemer heeft een scherpe neus voor wat de gast wil en weet als geen ander een brug te slaan tussen eten, drinken en beleven. Stap je als gast in een zaak van René, dan stap je in een volledige beleving, juist doordat het interieur, de gerechten en de gastvrijheid elkaar versterken.

Daarnaast is René een echte teamplayer. Zijn medewerkers zijn z’n tweede familie. Hij betrekt ze bij de bedrijfsvoering in de breedste zin van het woord. Daarbij stelt Rene zich leergierig op naar de ideeën van zijn personeel, maar geeft hen ook de ruimte en eigenaarschap om uitdagingen op te lossen. Wij vinden dan ook dat René Bogaart dé Meest Markante Horecaondernemer van Zuid-Holland-Noord is en feliciteren hem van harte met deze prijs!”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Interview Longread
Etiquette bij netwerkborrels: Netwerken is net werken

Anne-Marie van Leggelo is expert op het gebied van etiquette. Ze brengt ons graag de fijne kneepjes van haar vak bij. Dit keer behandelen we de Kerst-, nieuwjaars- en netwerkborrel. Binnen de horeca zijn daar ook aardig wat valkuilen, zo blijkt. Zowel voor de gast als voor het horecapersoneel! De...

Culinair
Restaurant ‘t Kalkoentje Rhenen viert 30-jarig bestaan

Restaurant ’t Kalkoentje in Rhenen bestaat 30 jaar en viert dat met een speciaal jubileummenu waarin toppers uit de afgelopen 30 jaar. Het restaurant van chef-eigenaar Nico Klaver is tevens geïnaugureerd als lid van restaurantvereniging Euro-Toques Nederland. Het jubileum werd op 8 novemb...

Blog
Blog URBN FOLKS: het team klaarstomen

De RestaurantKrant volgt de ervaringen van ondernemer Martijn van den Hurk en gastoloog Jeannine Sok uit Nijmegen. Maandelijks plaatsen we een blog over de ontwikkelingen en hun ervaringen, ze houden jou op de hoogte van de opening van een nieuw merk in Nijmegen tegenover het station - URBN FOLKS. ...

Amsterdam Culinair
Nieuw: private dining bij MOMO

Als pionier van de high-end Aziatische cuisine in Amsterdam lanceert Yossi Eliyahoo, oprichter en eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP, het nieuwe exclusieve private dining concept van MOMO Restaurant, Bar & Lounge na een decennium van ongeëvenaarde service en design. Met de lancering van deze ...

Franchise Friendly Concepts sluit zich aan bij NLVVM

Franchise Friendly Concepts – de onderneming die de ketens Kwalitaria en Délifrance in beheer heeft – sluit zich aan bij de Nederlandse Vereniging van Maaltijdbezorgers. Sinds 2014 bundelen de grootste namen binnen deze branche hun krachten en streven naar een strak georganiseerde...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Ministerie sluit horecazaken vanwege arbeidsmarktfraude

Vervalsing van loonstroken, het tewerkstellen van vreemdelingen zonder vergunning, sjoemelen met arbeidstijden en onderbetaling. De Inspectie SZW constateerde deze overtredingen bij diverse horecaondernemingen in de Amsterdamse binnenstad. Ook bij hercontroles bleek er geen verbetering te zijn. In s...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: