Panesco wordt PANESCOFOOD.COM

14 augustus 2012 |
Panesco wordt PANESCOFOOD.COM<

Panesco laat weten dat de huisstijl een grote verandering zal ondergaan per 1 september. Het bedrijf staat bekend als topleverancier van authentieke en zeer aantrekkelijke diepvriesproducten voor de horeca.

Vernieuwing
Het bedrijf zorgt er regelmatig voor dat het assortiment wordt vernieuwd en aangepast. Maar nu is het de beurt aan de uitstraling. Al ruim 20 jaar is Panesco dé leverancier voor bake-off diepvriesproducten. Of het nu gaat om grote of kleine broden, fijne patisserie of kleine hartige hapjes voor een feest, Panesco zoekt al jaren naar de beste en aantrekkelijkste producten van Europa en brengt deze samen in een breed assortiment. Authentiek en artisanaal, innovatief en hoge kwaliteit zijn daarbij dé kernwoorden. In al die jaren is het assortiment steeds aangepast en gewijzigd, producten zijn toegevoegd, maar ook weer verwijderd. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een zeer uitgebreid en afwisselende collectie lekkere producten. Minder aandacht is er echter geweest voor de uitstraling naar de buitenwereld. De huisstijl is in al die jaren niet veranderd. Tot nu!

Groen, strak en eigentijds logo
In deze tijd van een constant veranderende markt is het belangrijk zichtbaar te blijven. Daarbij is het van belang goede producten te kunnen presenteren. Maar het kan geen kwaad af en toe eens een facelift toe te passen. En wat voor een facelift! Van een vrij traditioneel logo stapt het bedrijf over op een groen, strak en hip imago met veel aandacht voor de mensen die iedere keer weer worden verrast door de producten van Panesco.
De facelift vindt plaats tegelijkertijd met de introductie van een serie nieuwe en verrassende producten en het geheel is wederom samengebracht in een compleet nieuwe catalogus. Een inspirerend boekwerk met een 40-tal nieuwe en innovatieve producten waarvan de geuren en smaken, maar ook de verrassende textuur wederom mensen zullen gaan verleiden.

En last but not least, al deze producten zijn vanaf nu verkrijgbaar onder de nieuwe brandname PANESCOFOOD.COM.
Voordien kunt u via de website van Panesco reeds inlichtingen inwinnen.
Panesco maakt met deze complete facelift duidelijk dat zij zich niet laten afschrikken door enige vorm van recessie. Zij laten zich niet bang maken door alle negatieve berichten over faillissementen binnen de horeca. Nee, het is juist tijd voor vernieuwing, een positieve impuls naar buiten toe. Een fris en hip uiterlijk met daarbij de juiste producten maakt van Panesco een partner voor de toekomst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Culinair Wijn
Sterrenrestaurant Da Vinci lanceert eigen wijn van Limburgse wijndomeinen

Sterrenrestaurant Da Vinci in Maasbracht heeft een bijzondere Limburgse wijn gelanceerd. De witte wijn is gemaakt van Chardonnay van Wijngaard Kruisboom en van Souvignier Gris van Wijndomein St. Martinus. De ‘Cuvée Da Pé’ is gevinifieerd door Stan Beurskens van St. Martinus...

Economie Achtergronden
Inkomsten restaurants en cafés in juli nog ruim 10% lager dan vorig jaar

Restauranthouders kregen in juli gemiddeld 11% minder inkomsten bijgeschreven dan in dezelfde maand een jaar eerder. Bij café-eigenaren was dit 13%. Dit blijkt uit onderzoek van Knab. De online bank analyseerde geanonimiseerde transactiedata van 167.000 zakelijke klanten. Ondanks de vers...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Contactgegevens van horecagasten moeten na 14 dagen verwijderd worden

De contactgegevens van gasten, waar horecabedrijven sinds maandag verplicht om moeten vragen, moeten na veertien dagen vernietigd worden. Dat stelt brancheverenging Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Dit lazen we in een artikel op NU.nl. Het telefoonnummer en e-mailadres van alle gasten moet op...

Amsterdam Opening
Joris Bijdendijk en Renaissance Koepelkerk openen tijdelijk restaurant

De Amsterdamse chef Joris Bijdendijk gaat ‘on tour’ met het keukenteam van RIJKS® en serveert een 5-gangen menu in de historische kerk. Tijdens de eerste editie van Koepelkerk X RIJKS®, op 15 augustus, wordt de kerk van het Renaissance Amsterdam Hotel getransformeerd tot restaura...

Achtergronden Coronacrisis
Herman den Blijker en Annemarie van Gaal zoeken restaurants die het zwaar hebben

De horeca heeft nog nooit in zo zwaar weer verkeerd als nu. Maandenlang dicht. Geen gast in de zaak. Sommige restaurants hebben in de crisistijd wel een afhaal- of brengservice gehad, maar daarmee konden ze nauwelijks hun hoofd boven water houden. Nu zijn ze eindelijk weer open, maar alles is anders...

Wet- en regelgeving
Lachgasverbod: mag je het straks nog wel kopen voor in je keuken?

Het gebruik van lachgaspatronen als drugs in plaats van gastronomisch of technisch hulpmiddel is de laatste jaren flink toegenomen. Zoveel zelfs dat (door staatssecretaris Blokhuis en minister Grapperhaus) een voorstel is gedaan om lachgas in het hele land te gaan verbieden. Met het landelijk verbod...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: