Panesco wordt PANESCOFOOD.COM

14 augustus 2012 |
Panesco wordt PANESCOFOOD.COM<

Panesco laat weten dat de huisstijl een grote verandering zal ondergaan per 1 september. Het bedrijf staat bekend als topleverancier van authentieke en zeer aantrekkelijke diepvriesproducten voor de horeca.

Vernieuwing
Het bedrijf zorgt er regelmatig voor dat het assortiment wordt vernieuwd en aangepast. Maar nu is het de beurt aan de uitstraling. Al ruim 20 jaar is Panesco dé leverancier voor bake-off diepvriesproducten. Of het nu gaat om grote of kleine broden, fijne patisserie of kleine hartige hapjes voor een feest, Panesco zoekt al jaren naar de beste en aantrekkelijkste producten van Europa en brengt deze samen in een breed assortiment. Authentiek en artisanaal, innovatief en hoge kwaliteit zijn daarbij dé kernwoorden. In al die jaren is het assortiment steeds aangepast en gewijzigd, producten zijn toegevoegd, maar ook weer verwijderd. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een zeer uitgebreid en afwisselende collectie lekkere producten. Minder aandacht is er echter geweest voor de uitstraling naar de buitenwereld. De huisstijl is in al die jaren niet veranderd. Tot nu!

Groen, strak en eigentijds logo
In deze tijd van een constant veranderende markt is het belangrijk zichtbaar te blijven. Daarbij is het van belang goede producten te kunnen presenteren. Maar het kan geen kwaad af en toe eens een facelift toe te passen. En wat voor een facelift! Van een vrij traditioneel logo stapt het bedrijf over op een groen, strak en hip imago met veel aandacht voor de mensen die iedere keer weer worden verrast door de producten van Panesco.
De facelift vindt plaats tegelijkertijd met de introductie van een serie nieuwe en verrassende producten en het geheel is wederom samengebracht in een compleet nieuwe catalogus. Een inspirerend boekwerk met een 40-tal nieuwe en innovatieve producten waarvan de geuren en smaken, maar ook de verrassende textuur wederom mensen zullen gaan verleiden.

En last but not least, al deze producten zijn vanaf nu verkrijgbaar onder de nieuwe brandname PANESCOFOOD.COM.
Voordien kunt u via de website van Panesco reeds inlichtingen inwinnen.
Panesco maakt met deze complete facelift duidelijk dat zij zich niet laten afschrikken door enige vorm van recessie. Zij laten zich niet bang maken door alle negatieve berichten over faillissementen binnen de horeca. Nee, het is juist tijd voor vernieuwing, een positieve impuls naar buiten toe. Een fris en hip uiterlijk met daarbij de juiste producten maakt van Panesco een partner voor de toekomst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Achtergronden
Ter overname aangeboden: Restaurant de Waard Heesch

Restaurant De Waard te Heesch is al meer dan 22 jaar een bekende in de regio. Voor de familie is de tijd aangebroken om het pand en de exploitatie aan te bieden. Hans Rombouts: “Het is voor de horeca een bovengemiddelde periode voor een onderneming op één plek." Bedrijfsg...

Personeel Coronacrisis
5.000 horecamedewerkers roepen hulp FNV Horeca in sinds sluiting horeca

Sinds de lockdown van de horeca van 16 maart jl. hebben 5.000 horecamedewerkers zich bij FNV Horeca gemeld met vragen en verzoeken om hulp. De meeste vragen gingen over welke rechten en plichten zij hebben sinds hun werklocatie gesloten is. Daarnaast ziet de vakbond een stijgende vraag naar informat...

Economie Opening
Arsenaal Restaurants Groep lanceert Grill&Lounge

Op 1 juni staat vanaf 12.00 uur in de Brasserie van Arsenaal Restaurants de grill aan. Met een Restaurant, Brasserie, Arsenaal Events en Catering biedt de groep nu een nieuw concept aan: De Brasserie | GRILL&LOUNGE. De Brasserie voor lunch en borrel wordt uitgebreid met een trendy daily gril...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Coronacrisis
Realtime countdown tot opening horeca 1 juni, 12 uur

Het aftellen is begonnen! In onderstaande countdown timer zie je exact hoe lang het nog duurt totdat je de deuren van je horecazaak en terras weer mag openen. Heel veel succes! ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: