Nieuw: private dining bij MOMO

14 november 2018 | Thijs Jacobs

Als pionier van de high-end Aziatische cuisine in Amsterdam lanceert Yossi Eliyahoo, oprichter en eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP, het nieuwe exclusieve private dining concept van MOMO Restaurant, Bar & Lounge na een decennium van ongeëvenaarde service en design. Met de lancering van deze all-inclusive en op maat gemaakte benadering verhoogt THE ENTOURAGE GROUP wederom de standaard van de high-end hospitality. 

Innovatief concept

Het innovatieve nieuwe private dining concept is een exclusieve ruimte om een geheel persoonlijke MOMO-ervaring te creëren. Elke speciale gelegenheid wordt een geheel unieke en op maat gemaakte ervaring en daarmee een moment om nooit te vergeten. Van canapés tot cocktails en decoraties tot dessert – voor MOMO is geen enkel detail te klein.   

Het nieuwe ontwerp, gelegen direct boven het MOMO restaurant, is ontworpen door designbureau BARANOWITZ + KRONENBERG. Een indrukwekkende zwevende trap van geborsteld metaal leidt gasten naar de private dining ruimte. Hier sluit het interieur aan bij de unieke look and feel van MOMO maar heeft tegelijkertijd een geheel eigen karakter. De lichte ruimte biedt plek voor grote groepen van 28 zittende tot 60 staande gasten. Het middelpunt van de ruimte, de lange tafel, is gemaakt van hetzelfde glanzende hout als de tafels beneden. Hier wordt hij gecomplementeerd met zachte groenleren stoelen. De ruimte krijgt een fijne sfeer door het contrast van de warme tinten tegenover de moderne elementen van spiegels en designmeubelen.  

Kerstdiner?

Een feestelijk kerstdiner, een uitbundige babyshower of elke andere speciale gelegenheid; MOMO’s private dining vormt zich naar elke gelegenheid. Het plannen van het perfecte event is tijdrovend, daarom kan MOMO bij elke boeking een toegewijde eventmanager faciliteren. Deze optionele ondersteuning zorgt ervoor dat elke gelegenheid geheel custom-made, uniek en perfect gepland is. Daarnaast kunnen, door de nauwe samenwerking met My Greatest Event, zelfs de meest uitzonderlijke styling- en decoratieverzoeken werkelijkheid worden. 

MOMO creëert en innoveert een exclusief Omakase ‘Best of the Decade’ menu voor de gasten van de private dining. De chef speelt een belangrijke rol in de unieke ervaring, waar het team een aantal van de gerechten presenteert en afgewerkt aan tafel. MOMO-favorieten staan op het menu, zowel als de keuze uit custom gerechten die exclusief voor de gasten van de private dining bereid zijn. Het toegewijde topserviceteam staat gedurende de hele ervaring met volledige persoonlijke aandacht ter beschikking van het private dining gezelschap. 

Eigenzinnige cocktails

Niet alleen de gerechten zijn exclusief en op maat gemaakt, ook de prijswinnende bartenders creëren hun eigen tijdloze en innovatieve cocktails. Zowel de MOMO-favorieten als de bespoke creaties worden met eindeloze toewijding en verbeelding gemaakt. Bij MOMO hebben gasten de mogelijkheid om een eigen wijnmenu samen te stellen van zowel de vaste MOMO-wijnen als bijzondere wijnkelderexemplaren.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

60 procent Nederlanders vindt dat terrassen open kunnen

Uit onderzoek van I&O Research - in opdracht van de NOS - blijkt dat zes op de tien Nederlanders vindt dat de terrassen weer open kunnen. I&O Research doet regelmatig onderzoek naar het draagvlak van de coronomaatregelen. Uit het onderzoek blijkt dat de steun voor de maatregelen steeds verde ...

Interview Longread Themamaand energie
Frits Groeneveld opent restaurant in coronatijd

“Financieel is het een waardeloos jaar, maar op ondernemersvlak was het bijzonder mooi.” Een jaar geleden hoorde horecaondernemer Frits Groeneveld vanuit Nieuw-Zeeland dat zijn café in Apeldoorn noodgedwongen dicht moest. Een jaar later is Café Den Olifant nog altijd geslot ...

Horeca naar de stembus deel vier; SP

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van De RestaurantKrant wat de grote politieke partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaondernem ...

Interview Corona
''Op 16 maart gooien we ons terras open''

Gilles Harthoorn is eigenaar van Hotel-Café-Restaurant Duinzicht op Schiermonnikoog. Gisteren zetten veel horecaondernemers in Friesland de terrassen op de kop als ludieke actie vanwege de sluiting van de horeca, maar op 16 maart wil deze hotelier zijn terras daadwerkelijk openen. “Als ...

Financieel Horeca & Belasting
4 keer investeringsvoordeel voor uw restaurantbedrijf!

Waarschijnlijk kijkt u verbaasd op bij het lezen van de titel van dit artikel. In deze crisistijd investeren in mijn horecazaak, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Toch kan het fiscaal voordelig kunnen zijn om uw investeringen niet uit te stellen. De Belastingdienst heeft namelijk de Baangerelatee ...

Corona
Nog altijd geen datum dat terras open mag

Het gonst al enige dagen rond in Den Haag, maar nog altijd is niet duidelijk wanneer de terrassen officieel open mogen. Afgelopen dinsdag 2 maart zetten veel horecaondernemers hun terrassen buiten om de penibele situatie van de horeca onder de aandacht te krijgen. Dat lukte, maar nog altijd is het g ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: