Nieuw: private dining bij MOMO

14 november 2018 | Thijs Jacobs

Als pionier van de high-end Aziatische cuisine in Amsterdam lanceert Yossi Eliyahoo, oprichter en eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP, het nieuwe exclusieve private dining concept van MOMO Restaurant, Bar & Lounge na een decennium van ongeëvenaarde service en design. Met de lancering van deze all-inclusive en op maat gemaakte benadering verhoogt THE ENTOURAGE GROUP wederom de standaard van de high-end hospitality. 

Innovatief concept

Het innovatieve nieuwe private dining concept is een exclusieve ruimte om een geheel persoonlijke MOMO-ervaring te creëren. Elke speciale gelegenheid wordt een geheel unieke en op maat gemaakte ervaring en daarmee een moment om nooit te vergeten. Van canapés tot cocktails en decoraties tot dessert – voor MOMO is geen enkel detail te klein.   

Het nieuwe ontwerp, gelegen direct boven het MOMO restaurant, is ontworpen door designbureau BARANOWITZ + KRONENBERG. Een indrukwekkende zwevende trap van geborsteld metaal leidt gasten naar de private dining ruimte. Hier sluit het interieur aan bij de unieke look and feel van MOMO maar heeft tegelijkertijd een geheel eigen karakter. De lichte ruimte biedt plek voor grote groepen van 28 zittende tot 60 staande gasten. Het middelpunt van de ruimte, de lange tafel, is gemaakt van hetzelfde glanzende hout als de tafels beneden. Hier wordt hij gecomplementeerd met zachte groenleren stoelen. De ruimte krijgt een fijne sfeer door het contrast van de warme tinten tegenover de moderne elementen van spiegels en designmeubelen.  

Kerstdiner?

Een feestelijk kerstdiner, een uitbundige babyshower of elke andere speciale gelegenheid; MOMO’s private dining vormt zich naar elke gelegenheid. Het plannen van het perfecte event is tijdrovend, daarom kan MOMO bij elke boeking een toegewijde eventmanager faciliteren. Deze optionele ondersteuning zorgt ervoor dat elke gelegenheid geheel custom-made, uniek en perfect gepland is. Daarnaast kunnen, door de nauwe samenwerking met My Greatest Event, zelfs de meest uitzonderlijke styling- en decoratieverzoeken werkelijkheid worden. 

MOMO creëert en innoveert een exclusief Omakase ‘Best of the Decade’ menu voor de gasten van de private dining. De chef speelt een belangrijke rol in de unieke ervaring, waar het team een aantal van de gerechten presenteert en afgewerkt aan tafel. MOMO-favorieten staan op het menu, zowel als de keuze uit custom gerechten die exclusief voor de gasten van de private dining bereid zijn. Het toegewijde topserviceteam staat gedurende de hele ervaring met volledige persoonlijke aandacht ter beschikking van het private dining gezelschap. 

Eigenzinnige cocktails

Niet alleen de gerechten zijn exclusief en op maat gemaakt, ook de prijswinnende bartenders creëren hun eigen tijdloze en innovatieve cocktails. Zowel de MOMO-favorieten als de bespoke creaties worden met eindeloze toewijding en verbeelding gemaakt. Bij MOMO hebben gasten de mogelijkheid om een eigen wijnmenu samen te stellen van zowel de vaste MOMO-wijnen als bijzondere wijnkelderexemplaren.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
De Librije 6 jaar op rij de beste

De winnaars van de zesde editie van de Restaurant Awards zijn zojuist bekend gemaakt. Vijfhonderd gerenommeerde chefs mochten ook dit jaar weer hun stem uitbrengen in twaalf verschillende categorieën. De Librije* (Zwolle) is voor de zesde keer op rij uitgeroepen tot 'Beste Restaurant van Ne...

Opening Den Haag
Nieuw restaurant opent in Zaal 3 van Het Nationale Theater

Op zaterdag 29 februari opent een nieuw restaurant in het Energiekwartier in Den Haag van de bedenkers van ñ: Restaurant Drie. Restaurant Drie is gelegen in de voormalige kantoren van de Electriciteitsfabriek in het centrum van Den Haag, omringd door een groen terras. Daarnaast dient Restaura...

Bezorgen Achtergronden
Brabanders eten vooral kip met carnaval 

Brabantse carnavalsvierders eten graag kip. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van de carnavalsdagen afgelopen jaren bekeek het bedrijf waar zij tijdens carnaval een piek in bestellingen kunnen verwachten, en waar de feestgangers per stad het meest zin in hebben...

Wet- en regelgeving Bezorgen
Veel overtredingen bij maaltijdbezorgers

De Inspectie SZW constateert veel overtredingen door horecabedrijven die eigen bezorgers in dienst hebben. Bij meer dan de helft van de gecontroleerde bedrijven gaat het mis. Het ontbreekt bij deze bedrijven vaak aan kennis over wat wettelijk is toegestaan. Bezorgers krijgen te weinig betaald, werke...

Awards Culinair
Mart Oude Luttikhuis wint kookwedstrijd Jeunes Chefs Rôtisseurs

De kookwedstrijd Jeunes Chefs Rôtisseurs Competition 2020 van Chaîne des Rôtisseurs is gewonnen door Mart Oude Luttikhuis. De pas 20-jarige chef van sterrestaurant De Bloemenbeek in De Lutte plaatst zich hiermee voor de internationale wedstrijd in Parijs later dit jaar. In Leerh...

Events Marketing
Wat doe jij met Nationale Pannenkoekendag?               

Op 20 maart vieren wij met zijn allen de ‘Nationale Pannenkoekendag’. Dit is de dag waarop pannenkoeken maken en het eten ervan centraal staat. Veel basisscholen vieren deze dag doormiddel van het bakken van pannenkoeken voor opa’s, oma’s en ouderinstellingen. Deze basisschol...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: