Nieuw: Horeca Select tomatenpouches

12 januari 2015 |
Nieuw: Horeca Select tomatenpouches<

Sinds kort verkoopt Makro Nederland een groot aantal voedingsproducten van het eigen merk Horeca Select in een nieuw soort verpakking. Deze
praktische plastic schenkzak biedt duidelijke voordelen boven het traditionele blik. Naast de keuze aan producten van Italiaanse oorsprong bieden deze producten ook een verbeterde kwaliteit en dragen bij aan een duurzamere planeet.

Nu 3x efficiënter in de keuken
Een blik is zwaar, onhandig om te verplaatsen, op te slaan en weg te gooien. Wie voedsel in blik of pot koopt, heeft sterke spieren en veel bergruimte nodig. Daarom is Makro met een alternatief gekomen voor haar klanten, met name beroepskoks en onafhankelijke bedrijven: de stabiele plastic schenkzak van het eigen merk Horeca Select.

De handige nieuwe verpakking bespaart kostbare tijd in de keuken, mede dankzij de handige greep waardoor de schenkzak makkelijk beet te pakken en te gebruiken is. De schenkzak kan razendsnel worden geopend, en makkelijk en precies worden uitgeschonken, waardoor de inhoud meteen verwerkt kan worden. Dus geen gedoe meer met blikopeners en uitkijken voor vlijmscherpe randjes. Ook weggooien is eenvoudig: gewoon opvouwen en de lege, ooit 2,5 kg zware zak, verdwijnt vrijwel onzichtbaar in de afvalbak.

Koploper onder de eigen merken; uitstekende kwaliteit en duurzamer
“Onze nieuwe verpakking is enorm handig voor onze klanten in de horeca”, aldus Dorien Huijbers, Own Brand Maketing manager van Makro Nederland. “Onze eigen merk producten met de nieuwe verpakking bieden qua verwerking bij vervoer en gebruik in de keuken enorme voordelen, die alleen nog worden overtroffen door de uitstekende kwaliteit. De producten hebben een sterker aroma, een glanzendere kleur en vollere smaak, niet alleen dankzij de speciaal geselecteerde Italiaanse tomaten, maar ook door het zorgvuldige productieproces.” Door de totale verhittingstijd tijdens het productie- en verpakkingsproces te verkorten, blijft meer smaak en kleur behouden. Bovendien verzorgt de pouche een bijdrage aan een duurzamere planeet. De verpakking zorgt voor een verlaging in CO2-uitstoot door het verpakkingsmateriaal en de efficiëntere vulgraad bij transport. Bovendien is minder energie en water nodig bij de productie.

Horecava
De vijf nieuwe producten in schenkzak van het eigen merk Horeca Select – Polpa Fine, Passata di Pomodoro, Tomato Paste, Pizza Sauce en Tomato Bellapronta – zullen worden gepresenteerd op de Horecava. “We gaan geïnteresseerde klanten kennis laten maken met onze producten, waarbij we ze vertellen over de sterke punten van het product, dat we ontwikkeld hebben op basis van interactieve presentaties met vakmensen”.

De pouch verpakking betekent voor u meer efficiëntie in de keuken, waardoor u nog meer aandacht kunt geven aan uw gast.

Uitproberen
Probeer ze snel uit bij Makro. Tot en met 27 januari kunt u de pouch voor 1,50 proberen bij Makro.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie
Nederlandse economie krimpt historisch met 8,5 procent

Volgens de eerste berekening van het CBS, op basis van nu beschikbare gegevens, is het bruto binnenlands product (bbp) in het tweede kwartaal van 2020 met 8,5 procent gedaald ten opzichte van een kwartaal eerder. Een dergelijke krimp is niet eerder door het CBS gemeten. De daling van het bbp in h...

Opening Utrecht
Liemès Food District zoekt gepassioneerde chefs

Dit najaar opent Liemès Food District haar deuren in het iconische gebouw The Wall in Utrecht. Hier bereiden gepassioneerde chefs van elf verschillende keukens de lekkerste gerechten. Voor dit nieuwe horecaconcept is Liemès op zoek naar ambitieuze chefs met een passie voor goed eten. Z...

Wijn Rotterdam
Net open: wijnbar met meer dan 70 wijnen per glas en tappen doe je zelf

Blijdorp is binnenkort een hotspot rijker. In september opent Walsjérôt haar deuren op het Bentinckplein in Rotterdam. De wijnbar werkt volgens een uniek concept waarbij je je eigen wijn kan tappen. Met de keuze voor een slok, een heel of een half glas van meer dan 70 wijnen kunnen zowe...

Opening Utrecht
Nieuwste horecalocatie van Utrecht geopend

Drukke dagen in de keuken, nieuwe soepproevers en een volgeboekt hotel: de opening van Utrechts eerste soepbar Soep-er, én van de negen sfeervolle kamers van het bovengelegen logement Petit Beijers is een feit. Op zondag 12 juli openden horecaondernemers Janine en Tom hun deuren aan Vismarkt ...

Culinair Wijn
Sterrenrestaurant Da Vinci lanceert eigen wijn van Limburgse wijndomeinen

Sterrenrestaurant Da Vinci in Maasbracht heeft een bijzondere Limburgse wijn gelanceerd. De witte wijn is gemaakt van Chardonnay van Wijngaard Kruisboom en van Souvignier Gris van Wijndomein St. Martinus. De ‘Cuvée Da Pé’ is gevinifieerd door Stan Beurskens van St. Martinus...

Economie Achtergronden
Inkomsten restaurants en cafés in juli nog ruim 10% lager dan vorig jaar

Restauranthouders kregen in juli gemiddeld 11% minder inkomsten bijgeschreven dan in dezelfde maand een jaar eerder. Bij café-eigenaren was dit 13%. Dit blijkt uit onderzoek van Knab. De online bank analyseerde geanonimiseerde transactiedata van 167.000 zakelijke klanten. Ondanks de vers...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: