Insipiratiedag: Hoe bereik je de horecaondernemer?

25 april 2019 | David Bakker
Insipiratiedag: Hoe bereik je de horecaondernemer?<

Horecaplatform BBB, Tippr en the Social Selling Company organiseren een inspirerende middag op donderdag 13 juni 2019 voor horecatoeleveranciers bij Soho House in Amsterdam. Deze stijlvolle Engelse keten opende vorig jaar zomer zijn deuren in het statige Bungehuis en is normaal alleen toegankelijk voor members. De luxe privé bioscoop wordt opengesteld voor deze sessie. Verwacht een informatieve middag met drie inspirerende presentaties.  

Tippr: Hoe ziet de Customer Journey van de Horeca eruit?

Wat zijn de trends op horecagebied en hoe haak je hierop in als leverancier tijdens de customer journey? Hoe kun je innovaties op de kaart zetten in de horeca? In de horeca heeft men beperkt tijd en zit ment niet te wachten op verkopers die komen binnenvallen. Hoe kun je met een online activatie inspelen op de customer journey om horecaondernemers uiteindelijk offline te converteren. Als leverancier krijg je tools om in contact te komen met horeca ondernemers met als uiteindelijk doel de conversie te verhogen. 

The Social Selling Company: Hoe bereik je de moderne horecaondernemer

De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als leverancier of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet op in, dan loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten jouw (potentiële) klanten? Er een routine van maken om dáár op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn en zo meer waarde te bieden en omzetgroei te realiseren; dát is social selling. 

BBB Maastricht: More Horeca Succes

Hoe kun je de online gekweekte interesse converteren tijdens een beursdeelname? Met een aantal tips & tricks leggen we kort uit welke aanpak het beste werkt per conversiedoelstelling. 
     
Programma:

Datum: Donderdag 13 juni 2019

14:00u     Ontvangst in het Soho House Amsterdam
14:30u     Presentatie Tippr: Hoe ziet de Costumer Journey van de Horeca eruit?
15.15u     Presentatie the Social Selling Company: Hoe bereik je de moderne horecaondernemer  
16.00u     Presentatie BBB Maastricht: More Horeca Succes
16:15u     Netwerkborrel
17:00u     Afsluiting

Waar:

Soho House Amsterdam. Spuistraat 210, 1012 VT Amsterdam

Kosten € 75,00 exclusief BTW

Inschrijven kan hier

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns
Column Fernando Jonker: Autodidact in de keuken

“Sucre, sucre!”, riep ik keihard toen ik voor het eerst voet zette op Nederlands bodem. Ik had nog nooit van mijn leven sneeuw gezien en dacht dat het hele land bestrooid was met suiker. Mijn eerste ontmoeting met Nederland associeerde ik dus onbewust met eten: de rode draad in mijn leve...

Awards Chefs
Restaurant ‘t Amsterdammertje wint Slag op de Schelde 2019

De vijfde editie van kookwedstrijd Slag op de Schelde is gewonnen door het team van sterrenrestaurant ’t Amsterdammertje in Loenen aan de Vecht. De persprijs van deze unieke jaarlijkse kookwedstrijd voor (sous)chefs op het water van de Oosterschelde ging naar restaurant De Sjalot in Nijmegen. ...

Verbouwen
WOK& maakt nieuwe start met vernieuwd concept

De Aziatische fast service formule WOK& maakt plaats voor een nieuw concept met een andere naam. JAMe serveert gerechten uit de wereldkeuken die vooral natuurlijk, vegetarisch en veganistisch zijn. ‘The healthiest place on earth’ is de slogan van de formule waarvan de eerste winkel i...

Culinair Internationaal
Imperium Jamie Oliver staat op omvallen

Ne eerdere berichtgeving in de Britse media heeft het bedrijf van Jamie Oliver bevestigd dat uitstel van betaling is aangevraagd. Dikwijls is dit de voorbode van een faillissement. Het gaat in dit geval om 25 restaurants, waarvan 23 Jamie's Italian restaurants. De lijst wordt gecompleteerd door ...

Opening
Indonesia breidt uit met franchiseformule en bezorgdienst

Nadat Wai Man Lo de Satebar-formule verkocht in 2016, richtte hij zich na een rustperiode in 2018 volledig op de herintroductie van het familierestaurant van zijn vader. Restaurant Indonesia kreeg een pop-uplocatie aan de Coolsingel in Rotterdam en een stek in de Foodhallen. Nu heeft het restaurant ...

Events
Kookgoot en GastRO 2019: culinair stadsfestival Rotterdam

In het weekend van 24, 25 en 26 mei staat de bekendste goot van Nederland weer volop in het culinaire zonnetje. De Rotterdamse Koopgoot wordt drie dagen lang gevuld met pittoreske terrassen, pop-up keukens en gastronomische hoogstandjes. Het evenement Kookgoot is dit jaar onderdeel van GastRO, het n...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: