De Best Restaurant Awards van Thuisbezorgd.nl zijn terug

5 december 2018 | Thijs Jacobs

Thuisbezorgd.nl, de grootste online eten-bestelsite van Nederland organiseert voor de vijfde keer de prestigieuze Best Restaurant Awards. De genomineerden zijn bekend en het is tijd voor consumenten om hun favoriete restaurant te beoordelen. Met iedere review maakt de consument bovendien kans op een jaar lang gratis eten bestellen ter waarde van €3.650. Winnende restaurants ontvangen de prestigeuze award, merchandise en promotiemateriaal. Daarnaast ontvangt de landelijke winnaar een e-bike.

Tot en met 6 januari 2019 hebben consumenten de mogelijkheid hun favoriete restaurant te supporten en een beoordeling achter te laten die wordt meegenomen in de competitie. Reviews zijn uitermate belangrijk voor zowel restaurants als consumenten. Hoe beter de beoordelingen, hoe hoger de restaurants in de zoekresulaten van Thuisbezorgd.nl terechtkomen. Dit resulteert in een hogere kwaliteit van eten en service op het platform, wat uiteindelijk leidt tot een betere vindbaarheid van goede restaurants en meer tevreden consumenten.

“De jaarlijkse Best Restaurant Awards van Thuisbezorgd.nl is een bijzonder evenement voor zowel restaurants als onze klanten. Het afgelopen jaar werkten ongeveer 7.500 restaurants in Nederland hard en met veel toewijding aan het tevreden maken van klanten door het leveren van lekker eten en een goede bezorgservice. Via de reviews van klanten kunnen wij de beste restaurants van Nederland zichtbaar maken en belonen'', zei Joey Bloemendal, Head of Sales Nederland van Thuisbezorgd.nl.

Geselecteerd

Dit jaar zijn in Nederland 787 van de ongeveer 7.500 restaurants geselecteerd. De genomineerden zijn gekozen op basis van verschillende criteria waaronder: aantal bestellingen, de score op kwaliteit en bezorging en het aantal beoordelingen in 2018.

Er zijn drie verschillende typen awards. Als eerste is er de hoofdprijs, die gaat naar de nationale kampioen - de algehele winnaar van de Best Restaurant Awards 2018 in het land. Als tweede zijn er winnaars per stad. Tot slot hebben voedselliefhebbers in steden als Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Almere de kans om hun favoriete restaurants te reviewen op categorieniveau zoals burger, sushi, pizza en Aziatisch. De genomineerde restaurants zijn te vinden via https://www.thuisbezorgd.nl/best-restaurants.

Zowel consumenten als restaurants kunnen mooie prijzen winnen. De grote prijs voor deelnemende consumenten is een jaar lang gratis eten bestellen ter waarde van €3.650. Daarnaast zijn er andere prijzen te winnen zoals 5 vouchers ter waarde van €250, 5 van €100, 5 van €50 en 8 van €25. De winnende restaurants ontvangen naast erkenning een prestigeuze award, merchandise en promotiemateriaal. Daarnaast ontvangt de landelijke winaar een e-bike en kunnen winnende restaurants rekenen op een toename van de omzet bij Thuisbezorgd.nl. De winnaars worden in januari 2019 bekend gemaakt.

Vorig jaar was de landelijke winnaar van de Best Restaurant Awards Amsterdams favoriete sushi restaurant Fresh2Go: “De sleutel tot ons succes is simpel: kwaliteit. Geen twijfel mogelijk. Wij bereiden onze sushi zoals men vroeger deed, met echte sushi chefs en zonder machines; mensen die met hart en ziel elk stukje sushi klaarmaken. Ook spelen onze koeriers een belangrijke rol omdat mensen hun eten snel geleverd willen hebben. Op drukke avonden hebben wij 12 koeriers die bij klanten bezorgen.’’ zegt de eigenaar Ming Kwong.

Met bijna 24 miljoen bestellingen in de eerste negen maanden van 2018 (een toename van meer dan 20% in vergelijking met 2017) weet Thuisbezorgd.nl zeker dat tienduizenden van haar klanten zullen deelnemen aan de Best Restaurant Awards 2018 competitie. 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Talentvolle koks strijden in Amersfoort om prestigieuze titel

Zes jonge en talentvolle chefs gaan maandag 18 februari bij Leerhotel Het Klooster in Amersfoort de strijd met elkaar aan tijdens de Jeunes Chefs Rôtisseurs Competition 2019. De winnaar is niet alleen de beste van Nederland, maar plaatst zich ook voor de internationale finale in het Canadese C...

Column David Bakker
Column: gluten-noten-lactose-intolerantie

Veel horecaondernemers hebben een intolerantie-allergie; een allergie tegen mensen met een intolerantie. De vraag: “Moeten wij nog rekening houden met een intolerantie of allergie?”, is na “Wat mag ik voor u inschenken”, “Zal ik uw jas ophangen?” en “Smaakt ...

Opening Lunchroom
Hudson Bar & Kitchen lanceert lunch & bakery concept in Leiden

De Amerikaanse restaurantketen Hudson Bar & Kitchen, lanceert het lunch & bakery concept Hudson Coffee. De eerste vestiging van Hudson Coffee is geopend aan de nieuwe Beestenmarkt 23 in Leiden, tegenover de Lammermarktgarage en direct naast het 1,5 jaar geleden geopende Hudson restaurant. De...

Amsterdam Culinair
Restaurant The Gaia presenteert eerste gerechten

Begin maart opent The Gaia officieel haar deuren aan het Rembrandtplein in Amsterdam. Met een lounge, restaurant en (late night) bar weet chef Ayt Erdogan (De Nederlanden*, Mariënhof) op gastronomische wijze een traditionele kookfilosofie tijdloos te maken. In lunch, diner en bites. De smak...

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: