De Best Restaurant Awards van Thuisbezorgd.nl zijn terug

5 december 2018 | Thijs Jacobs

Thuisbezorgd.nl, de grootste online eten-bestelsite van Nederland organiseert voor de vijfde keer de prestigieuze Best Restaurant Awards. De genomineerden zijn bekend en het is tijd voor consumenten om hun favoriete restaurant te beoordelen. Met iedere review maakt de consument bovendien kans op een jaar lang gratis eten bestellen ter waarde van €3.650. Winnende restaurants ontvangen de prestigeuze award, merchandise en promotiemateriaal. Daarnaast ontvangt de landelijke winnaar een e-bike.

Tot en met 6 januari 2019 hebben consumenten de mogelijkheid hun favoriete restaurant te supporten en een beoordeling achter te laten die wordt meegenomen in de competitie. Reviews zijn uitermate belangrijk voor zowel restaurants als consumenten. Hoe beter de beoordelingen, hoe hoger de restaurants in de zoekresulaten van Thuisbezorgd.nl terechtkomen. Dit resulteert in een hogere kwaliteit van eten en service op het platform, wat uiteindelijk leidt tot een betere vindbaarheid van goede restaurants en meer tevreden consumenten.

“De jaarlijkse Best Restaurant Awards van Thuisbezorgd.nl is een bijzonder evenement voor zowel restaurants als onze klanten. Het afgelopen jaar werkten ongeveer 7.500 restaurants in Nederland hard en met veel toewijding aan het tevreden maken van klanten door het leveren van lekker eten en een goede bezorgservice. Via de reviews van klanten kunnen wij de beste restaurants van Nederland zichtbaar maken en belonen'', zei Joey Bloemendal, Head of Sales Nederland van Thuisbezorgd.nl.

Geselecteerd

Dit jaar zijn in Nederland 787 van de ongeveer 7.500 restaurants geselecteerd. De genomineerden zijn gekozen op basis van verschillende criteria waaronder: aantal bestellingen, de score op kwaliteit en bezorging en het aantal beoordelingen in 2018.

Er zijn drie verschillende typen awards. Als eerste is er de hoofdprijs, die gaat naar de nationale kampioen - de algehele winnaar van de Best Restaurant Awards 2018 in het land. Als tweede zijn er winnaars per stad. Tot slot hebben voedselliefhebbers in steden als Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Almere de kans om hun favoriete restaurants te reviewen op categorieniveau zoals burger, sushi, pizza en Aziatisch. De genomineerde restaurants zijn te vinden via https://www.thuisbezorgd.nl/best-restaurants.

Zowel consumenten als restaurants kunnen mooie prijzen winnen. De grote prijs voor deelnemende consumenten is een jaar lang gratis eten bestellen ter waarde van €3.650. Daarnaast zijn er andere prijzen te winnen zoals 5 vouchers ter waarde van €250, 5 van €100, 5 van €50 en 8 van €25. De winnende restaurants ontvangen naast erkenning een prestigeuze award, merchandise en promotiemateriaal. Daarnaast ontvangt de landelijke winaar een e-bike en kunnen winnende restaurants rekenen op een toename van de omzet bij Thuisbezorgd.nl. De winnaars worden in januari 2019 bekend gemaakt.

Vorig jaar was de landelijke winnaar van de Best Restaurant Awards Amsterdams favoriete sushi restaurant Fresh2Go: “De sleutel tot ons succes is simpel: kwaliteit. Geen twijfel mogelijk. Wij bereiden onze sushi zoals men vroeger deed, met echte sushi chefs en zonder machines; mensen die met hart en ziel elk stukje sushi klaarmaken. Ook spelen onze koeriers een belangrijke rol omdat mensen hun eten snel geleverd willen hebben. Op drukke avonden hebben wij 12 koeriers die bij klanten bezorgen.’’ zegt de eigenaar Ming Kwong.

Met bijna 24 miljoen bestellingen in de eerste negen maanden van 2018 (een toename van meer dan 20% in vergelijking met 2017) weet Thuisbezorgd.nl zeker dat tienduizenden van haar klanten zullen deelnemen aan de Best Restaurant Awards 2018 competitie. 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

trends
Premiumisatie, toegankelijkheid en bewust consumeren: dé trends van 2019

Diageo, wereldleider op het vlak van gedistilleerde dranken met een buitengewone portfolio waaronder de whisky's van Johnnie Walker, ziet voor 2019 drie grote trends. De eerste, premiumization, waarbij de consument voor het nuttigen van betaalbare luxe kiest. Deze trend werd al enkele jaren gele...

Economie KHN
KHN in actie tegen boete op tijdelijk werk

‘Zo werkt het niet’. Onder dat motto komen ondernemers uit de horeca en andere branches vanaf vandaag in actie tegen maatregelen in de Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB). Deze nieuwe wet maakt tijdelijk werk, en werk dat niet elke maand hetzelfde aantal uren is, duurder. Seizoensarbeid of ...

Awards F&B
De 10 genomineerden voor AF&BM F&B Professional of the Year

Jaarlijks gaat de Association of Food & Beverage Management (AF&BM) op zoek naar dé F&B Professional of the Year. Dit is die professional die gastheer/-vrouw pur sang is en die dag in dag uit laat zien dat hij/zij met aanstekelijk enthousiasme een echte motivator en coach is voor ...

Columns Starten in de horeca
Audio-column: Verslavend Genieten

Monique van Gevelt schrijft al enige tijd columns voor onze website, waarbij ondernemen centraal staat. De horeca is immers een business die niet voor iedereen weggelegd is, en zeker niet op zakelijk vlak. Voor onze websites spreekt Monique ook audio-columns in. Dit keer met het onderwerp 'Ve...

Food Advertorial
Nieuw bezorgconcept voor friet

De markt voor thuisbezorging is het snelst groeiende segment binnen de totale foodmarkt, en kan een enorme bijdrage leveren aan de omzet van uw restaurant. Volgens het FoodService Instituut Nederland zal deze groei zeker tot in 2025 nog sterk aanhouden. Friet speelt een grote rol in het aanbod va...

Amsterdam Achtergronden
De Gouden Reael: al 200 jaar een begrip in Amsterdam

De Gouden Reael is al jaren een begrip, maar voor veel Amsterdammers nog een echte 'hidden gem'. Het restaurant is gevestigd in een prachtig zeventiende-eeuws pand en gelegen op het historisch Realeneiland in Amsterdam. Sinds deze zomer heeft De Gouden Reael twee nieuwe eigenaren. Doel is om...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: