THE ENTOURAGE GROUP viert 10-jarig bestaan

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Afgelopen donderdag vierde THE ENTOURAGE GROUP haar 10-jarig bestaan met een Geisha-themafeest in MOMO Restaurant, Bar & Lounge. Wat speciaal voor deze gelegenheid omgetoverd was tot een club, daarnaast was het Park Hotel alleen voor gasten van het feest toegankelijk.

Eigenaren Yossi Eliyahoo, Liran Wizman en CEO Stephanie Pearson hebben samen met Anna Nooshin, Lil’ Kleine, Gordon, Victoria Koblenko, Evgeniy Levchenko, Dirk Zeelenberg, Daley Blind en vele anderen deze mijlpaal gevierd. Met DJ optredens van Leroy Styles, Ryan Marciano, Jonathan Colell, Monte La Rue, Meneer van Helden, Guy & Assad, en een dance fashion show van de, speciaal uit Rusland overgevlogen, formatie D-Queens.

Lat hoger gelegd

Entrepreneur Yossi Eliyahoo, oprichter & mede-eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP, debuteerde in Nederland in 2008 met MOMO Restaurant, Bar & Lounge. Een debuut dat high-end Asian cuisine aan Nederland introduceerde en daarmee de lat in de Nederlandse hospitality industrie nog hoger wist te leggen. De start van MOMO 10 jaar geleden, is het ook de start van THE ENTOURAGE GROUP geweest. Sinds de opening van MOMO zijn er nog 14 andere restaurants en locaties geopend verspreid over Amsterdam, Ibiza, München en Hamburg.

‘’Amsterdam was perfect. Het was de atmosfeer, de grachten, cultuur en de geschiedenis van Amsterdam die ons verliefd lieten worden op de stad. Ik bestudeerde de stad, haar mensen en hun behoeftes en vond dat Amsterdam klaar was voor high-end hospitality.  Dat is hoe MOMO is ontstaan. Ik vind het geweldig om een concept tot in het kleinste detail door te ontwikkelen. Ieder aspect moet dezelfde boodschap vertellen." – Yossi Eliyahoo, oprichter en mede-eigenaar van THE ENTOURAGE GROUP

MOMO viert deze mijlpaal met een speciaal ‘Best of the Decade Menu’, waarbij gasten in oktober, zoals de naam al suggereert, kunnen genieten van de 10 meest memorabele gerechten van de afgelopen 10 jaar. Bij deze hemelse gerechten worden ook bijpassende old-school cocktails geserveerd.
Na 10 jaar is het imperium uitgebreid met geraffineerde restaurants als Izakayaen The Duchess en high end fastfood met The Butcher en de opening van het gloednieuwe Italiaans-Amerikaanse pizza restaurant Toni Loco begin deze maand.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bier Duurzaamheid
Heineken ambieert 20 procent minder plastic in 2025

Op initiatief van Staatssecretaris Stientje van Veldhoven heeft HEINEKEN Nederland Commercie het Plastic Pact mede ondertekend. Samen met 68 organisaties committeert de bierbrouwer zich om in 2025 20 procent minder plastic te gebruiken, meer plastic opnieuw te gebruiken en al het nieuwe plastic voor...

Duurzaamheid
Nestlé gaat voor 100 procent recyclebare verpakking in 2025

Nestlé heeft vanmiddag, tijdens de Nationale Circulaire Economie Conferentie in Den Haag, samen met meer dan 70 andere bedrijven en milieuorganisaties het ‘Plastic Pact’ ondertekend. Het pact is een initiatief van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. De ondertekenaars ...

Opening Restaurant
Nieuw restaurant biedt gratis eten aan

Op woensdag 20 februari vond de opening van het nieuwe restaurant Dadawan plaats in Eindhoven. Dadawan heeft voor een originele inwijding gekozen, er kon namelijk gratis gegeten worden. Dit was een succes en zorgde voor een enorme rij, zo lezen we op omroepbrabant.nl. De verbouwing van het pand l...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Columns Blog
Column restaurateur Sico de Moel: duurzaam

Sico de Moel is restaurateur. Als eigenaar van restaurant L'invité in Amsterdam maakt hij nogal wat mee. Zijn observaties en ervaringen deelt hij graag met de lezers van De RestaurantKrant en voortaan lees je maandelijks een bijdrage van Sico. Deze ochtend was ik door een leverancier u...

Achtergronden KHN
Gezondheid en horeca: kleinere porties en minder zout

73 procent van de horecaondernemers is volop bezig om zijn aanbod van eten en drinken gezonder te maken. Dat doen ze door het gebruik van dagverse, lokale producten, vloeibare vetten, minder zout en door meer vegetarische gerechten op de menukaart aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van KHN. D...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: