The Butcher start franchiseregeling

26 juli 2018 | David Bakker

Na het succesvol openen van meerdere locaties in Amsterdam, Berlijn en Ibiza, start award winnaar THE BUTCHER een franchiseregeling. THE BUTCHER heeft op dit moment 6 vestigingen in Europa (naast de award winnende foodtruck ‘THE BUTCHER On Wheels’) en in de toekomst loopt de teller op tot maar liefst 80 vestigingen wereldwijd. 

Naar verwachting zullen deze burgerbars in de komende vijf jaar samen een omzet genereren van meer dan 100 miljoen. De cijfers zijn ambitieus, toch blijft de focus op kwaliteit boven kwantiteit. ''Als een groep die meerdere restaurantconcepten beheert moeten we gefocust blijven. Daarom hebben we besloten een high-end franchiseprogramma op te zetten om THE BUTCHER naar steden over de hele wereld te brengen'', legt Stephanie Juliet Pearson, CEO van THE ENTOURAGE GROUP, uit. 

Sinds 2012 brengt het Amsterdamse THE BUTCHER, door horecaondernemer Yossi Eliyahoo, high-end fastfood naar populaire locaties door heel Europa. In 2017 alleen al, zorgde de 'bloody delicious' burgers voor een omzet van ruim 12 miljoen euro. Met het nieuwe franchiseprogramma kan ook de rest van de wereld binnenkort het succes van THE BUTCHER proeven. Of het nu gaat om een informele lunch, pre-clubbing hap of het stillen van nachtelijke trek; THE BUTCHER is favoriet van de kosmopoliet. De burgerbar wordt geroemd om kwaliteitsburgers, de relaxte omgeving maar toch internationale allure die het design met zich meebrengt. Het karakter van THE BUTCHER staat voor kwaliteit, service en consistentie waarbij vakmanschap domineert.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening
Sidney Schutte en David Baxter openen Café Cliché

Vandaag opent Café Cliché, de gloednieuwe buurtbrasserie van Amsterdam-Oost. Hier kookt chef David Baxter vijf dagen per week voor de buurt en voor wie in de buurt is. Het initiatief en het menu zijn van Sidney Schutte, die net als Baxter carrière maakte in sterrenrestaurants. ...

Economie Food
Foodora stopt in Nederland

Maaltijdbezorger Foodora trekt de stekker uit de Nederlandse markt. Het Duitse moederbedrijf Delivery Hero zette afgelopen maand de Nederlandse tak in de etalage, maar heeft geen koper kunnen vinden. Dat meldt de NOS. Medewerkers van het bedrijf zijn schriftelijk ingelicht en krijgen vrijdag 17 ...

Personeel
Alles over de opbouw van loonkosten

De bezetting in de horeca verandert. Waar vroeger duidelijk een lunchpiek tussen half een en half twee was, komen de gasten tegenwoordig de hele dag over de vloer. Daarom is er een spreiding van personele bezetting nodig, liefst gebaseerd op kennis over de bezetting van je zaak. Technologische hulpm...

Vijf tips om wespen op afstand te houden

Het valt nu nog mee, maar de maand augustus herbergt ieder jaar weer een wespenplaag. Eind juli zijn de wespennesten voltooid en gaan de insecten op zoek naar voedsel, voornamelijk op uw terras, in de keuken of achter de bar. Bloedirritant voor gasten, werknemers en uzelf. Wij hebben een aantal tips...

trends Bier
Er wordt bewuster bier gedronken

De Nederlandse consument duikt steeds dieper in de mogelijkheden van een divers bieraanbod. Hoewel pils nog altijd de onbetwiste leider is in het schap, is er een aanhoudende populariteit van speciaalbier en alcoholvrije en -arme bieren. Dit blijkt uit het jaarlijks terugkerende Nationaal Bierond...

Bier
Moskovieten geven 10 procent salaris uit aan bier

Het biertje blijft over de hele wereld één van de meest populaire alcoholische versnaperingen, maar hoeveel biertjes worden er nu gemiddeld genomen geconsumeerd? Besparingsplatform Kortingscode.nl deed onderzoek naar hoeveel bier er per persoon op maandelijkse basis wordt gedronken en ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: