Supermarktduo heropent Subway flagshipstore

13 januari 2016 |
Supermarktduo heropent Subway flagshipstore<

Op donderdag 28 januari heropent Subway aan de Wycker Brugstraat te Maastricht haar deuren na een grootscheepse verbouwing van ruim
drie weken. De store heeft een complete metamorfose ondergaan en is voorzien van allerlei nieuwe elementen.

Per 1 oktober 2015 zijn Ralf Jansen en René Puts, supermarktondernemers en eigenaar van de Jumbo in Stramproy, de nieuwe eigenaren van de store in Maastricht. Beide heren hebben ambitieuze plannen waarvan de heropening van Maastricht enkel het begin is. Ralf Jansen: ”We hebben een duidelijke groeiambitie voor ogen met enerzijds onze supermarkt maar anderzijds ook Subway. Kijkend naar Subway zien we kansen om de komende vijf jaar door te groeien naar circa 10 vestigingen in de regio Zuidoost Brabant en Limburg. We denken dan aan overname van bestaande stores en het openen van nieuwe vestigingspunten.”

Flagshipstore
In Maastricht ligt het vertrekpunt voor de Jansen en Puts. Met de vestiging in Maastricht willen ze laten zien hoe ze tegen de Quick-servicebranche aankijken: Moderne, gastgerichte stores voorzien van alle gemakken die de hedendaagse bezoekers van onze formule van Subway verwacht. René Puts vertelt: “We hebben er nadrukkelijk voor gekozen om een brede doelgroep aan te spreken. Met een sterk en gratis wifi netwerk in de store, oplaadpunten voor mobiele telefoons en laptops, comfortabel meubilair en een open keuken voor meer zichtbaarheid van de medewerkers voor onze gasten.”

Verlaagde prijzen
Ralf Jansen: “We hebben de prijzen in Maastricht met ruim tien tot vijftien procent verlaagd en als ronde bedragen vastgezet. We hopen hiermee een positief effect op de prijsbeleving van Subway te hebben. Veel mensen zijn dol op de heerlijke Sub’s die we ter plekke voor onze
gasten bereiden maar de prijs wordt vaak genoemd als grootste minpunt. We hopen hiermee
een goede stap naar een vernieuwd prijsimago te zetten.” Ook nieuw in deze flagshipstore is een uniek postmix systeem van Pepsi. Door middel van een modern touchscreen kan de gast haar eigen frisdrank selecteren en deze voorzien van een powershot lemon, vanille of cherry. Hierdoor zijn ontelbaar individuele smaakcombinaties te maken, een primeur voor Subway en voor Nederland. En voor onze gasten is dit ook nog eens gratis bij te vullen.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie
Nederlandse economie krimpt historisch met 8,5 procent

Volgens de eerste berekening van het CBS, op basis van nu beschikbare gegevens, is het bruto binnenlands product (bbp) in het tweede kwartaal van 2020 met 8,5 procent gedaald ten opzichte van een kwartaal eerder. Een dergelijke krimp is niet eerder door het CBS gemeten. De daling van het bbp in h...

Opening Utrecht
Liemès Food District zoekt gepassioneerde chefs

Dit najaar opent Liemès Food District haar deuren in het iconische gebouw The Wall in Utrecht. Hier bereiden gepassioneerde chefs van elf verschillende keukens de lekkerste gerechten. Voor dit nieuwe horecaconcept is Liemès op zoek naar ambitieuze chefs met een passie voor goed eten. Z...

Wijn Rotterdam
Net open: wijnbar met meer dan 70 wijnen per glas en tappen doe je zelf

Blijdorp is binnenkort een hotspot rijker. In september opent Walsjérôt haar deuren op het Bentinckplein in Rotterdam. De wijnbar werkt volgens een uniek concept waarbij je je eigen wijn kan tappen. Met de keuze voor een slok, een heel of een half glas van meer dan 70 wijnen kunnen zowe...

Opening Utrecht
Nieuwste horecalocatie van Utrecht geopend

Drukke dagen in de keuken, nieuwe soepproevers en een volgeboekt hotel: de opening van Utrechts eerste soepbar Soep-er, én van de negen sfeervolle kamers van het bovengelegen logement Petit Beijers is een feit. Op zondag 12 juli openden horecaondernemers Janine en Tom hun deuren aan Vismarkt ...

Culinair Wijn
Sterrenrestaurant Da Vinci lanceert eigen wijn van Limburgse wijndomeinen

Sterrenrestaurant Da Vinci in Maasbracht heeft een bijzondere Limburgse wijn gelanceerd. De witte wijn is gemaakt van Chardonnay van Wijngaard Kruisboom en van Souvignier Gris van Wijndomein St. Martinus. De ‘Cuvée Da Pé’ is gevinifieerd door Stan Beurskens van St. Martinus...

Economie Achtergronden
Inkomsten restaurants en cafés in juli nog ruim 10% lager dan vorig jaar

Restauranthouders kregen in juli gemiddeld 11% minder inkomsten bijgeschreven dan in dezelfde maand een jaar eerder. Bij café-eigenaren was dit 13%. Dit blijkt uit onderzoek van Knab. De online bank analyseerde geanonimiseerde transactiedata van 167.000 zakelijke klanten. Ondanks de vers...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: