Sterrenchef Lars van Galen bundelt merken onder De Gusteau Hospitality Groep

22 maart 2018 | David Bakker

Op 21 maart is de nieuwe naam en platform van De Gusteau Hospitality Groep gelanceerd. Sterrenchef Lars van Galen en zakelijk compagnon Richard van den Hoeven van oa. Restaurant ’t Lansink, en Grand Café Ledeboer brengen alle hun merken onder deze vlag.

De Gusteau Hospitality Groep bestaat uit diverse eigen merken, zoals ’t Lansink*, Ledeboer, Frites Boutique, Lars van Galen maar ook uit samenwerkingspartners waar zij exclusieve afspraken mee heeft, zoals het o.a. Museum Buurtspoorweg, Hof te Boekelo en Landgoed Zonnebeek.

Richard van den Hoeven: “Met het toetreden van nog een merk in onze portfolio hadden wij sterk de behoefte om als groep naar buiten te kunnen treden. Met dit platform spelen wij in op de behoefte van onze gasten. Of je nu een locatie zoekt voor een bedrijfsfeest, personeelsuitje of huwelijk, De Gusteau heeft altijd een passend aanbod. Dat kan bij een van onze eigen locaties of bij een samenwerkingspartner. We gaan voor kwaliteit en verfijning tot in de details. Perfectie in alles! De juiste balans in sfeer en smaak. Zo wordt elke bijzondere gelegenheid een waardevolle herinnering."

Lars van Galen: “Wij willen eerst in Twente maar wellicht later ook daarbuiten gasten laten kennis maken met topkwaliteit. Het platform De Gusteau moet het onze gasten makkelijk maken een keuze te maken tussen diverse arrangementen en locaties. Onze teams verzorgen hier de meest fantastische belevingen. Kwaliteit is waar het om draait en met persoonlijke aandacht maken we het verschil. Wij hebben de expertise om elk feest, cateringopdracht of evenement tot iets unieks te brengen. Voor iedere doelgroep en op elke locatie is het mogelijk om een evenement te organiseren waarbij onze gasten een geweldige dag/avond beleven en een mooie en unieke herinnering meekrijgen om op terug te kijken”.

Richard van den Hoeven: “Wij krijgen steeds vaker de vraag van andere horecaondernemers of wij ze kunnen helpen. Op het gebied van menu-invulling, sales & marketing, financiën en/of inkoop. Zo is ook onze Horeca Consultancy tak ontstaan. Onze eerste samenwerking hierin is Museum No Hero in Delden. Dit museum, dat op 15 april haar deuren opent,  helpen wij met de opstart en de exploitatie. Met onze kennis én met onze partners kunnen wij horecaondernemers erg goed ondersteunen en helpen de volgende stap te maken."

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

10 jaar De RestaurantKrant
10 jaar De RestaurantKrant: De visie van Jeroen Raes

De Restaurantkrant bestaat tien jaar. In deze rubriek blikken we terug op een decennium vol nieuws, trends en diepte-interviews. We halen elke week spraakmakende verhalen uit de oude doos weer naar voren. Deze week een interview uit 2012 met Jeroen Raes en Dennis van der Meer. Toen de trotse eigenar...

Opening
Beachclub ‘Hudson Beach’ opent medio mei de deuren in Kijkduin

Vanaf medio mei kunnen strandliefhebbers terecht bij de nieuwe, Amerikaans georiënteerde strandhotspot van Kijkduin: Hudson Beach. Aan de rand van de Haagse duinen waan je je hier voor even in het zonovergoten Californië. Deze California-vibe wordt extra benadrukt door het gebruik van f...

HMSHost en Vapiano slaan handen ineen

Vapiano en HMSHost International BV onderzoeken de opening van Vapiano-restaurants via haar dochteronderneming Vapiano Franchising International. Locaties omvatten luchthavens, treinstations en outletcentra in het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, Duitsland en Nederland. De restaurants worden ...

Economie Bier
Bavaria N.V. boekt recordomzet

Swinkels Family Breweries N.V., holding van Bavaria N.V. heeft voor het derde jaar op rij een recordomzet geboekt, ondanks uitdagende marktomstandigheden. De netto-omzet kwam uit op € 659 miljoen, een stijging van 6,5 procent ten opzichte van 2016. Het bedrijfsresultaat daalde van € 45,8 m...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Rijden onder invloed met bedrijfsauto. Ontslag?

Niet alleen gasten gaan na het nuttigen van alcohol achter het stuur zitten, ook medewerkers uit de horeca maken zich daar weleens schuldig aan. De gevaren zijn bekend, alcohol en verkeer horen niet samen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, of in dit geval, op een parkeerterrein. Een chef-kok u...

Culinair Bocuse d'Or
Kick-off Bocuse d'Or: Lars Drost wil via Turijn naar Lyon

"Vandaag start onze route naar Turijn." Met de trots van een Chef de Mission die zijn Olympiërs richting de meest prestigieuze sportwedstrijd ter wereld leidt, opende Bocuse d’Or Nederland-bestuurslid en SVH-directeur Ricardo Eshuis de start van het traject dat Team NL op het po...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: