Sterrenchef Lars van Galen bundelt merken onder De Gusteau Hospitality Groep

22 maart 2018 | David Bakker

Op 21 maart is de nieuwe naam en platform van De Gusteau Hospitality Groep gelanceerd. Sterrenchef Lars van Galen en zakelijk compagnon Richard van den Hoeven van oa. Restaurant ’t Lansink, en Grand Café Ledeboer brengen alle hun merken onder deze vlag.

De Gusteau Hospitality Groep bestaat uit diverse eigen merken, zoals ’t Lansink*, Ledeboer, Frites Boutique, Lars van Galen maar ook uit samenwerkingspartners waar zij exclusieve afspraken mee heeft, zoals het o.a. Museum Buurtspoorweg, Hof te Boekelo en Landgoed Zonnebeek.

Richard van den Hoeven: “Met het toetreden van nog een merk in onze portfolio hadden wij sterk de behoefte om als groep naar buiten te kunnen treden. Met dit platform spelen wij in op de behoefte van onze gasten. Of je nu een locatie zoekt voor een bedrijfsfeest, personeelsuitje of huwelijk, De Gusteau heeft altijd een passend aanbod. Dat kan bij een van onze eigen locaties of bij een samenwerkingspartner. We gaan voor kwaliteit en verfijning tot in de details. Perfectie in alles! De juiste balans in sfeer en smaak. Zo wordt elke bijzondere gelegenheid een waardevolle herinnering."

Lars van Galen: “Wij willen eerst in Twente maar wellicht later ook daarbuiten gasten laten kennis maken met topkwaliteit. Het platform De Gusteau moet het onze gasten makkelijk maken een keuze te maken tussen diverse arrangementen en locaties. Onze teams verzorgen hier de meest fantastische belevingen. Kwaliteit is waar het om draait en met persoonlijke aandacht maken we het verschil. Wij hebben de expertise om elk feest, cateringopdracht of evenement tot iets unieks te brengen. Voor iedere doelgroep en op elke locatie is het mogelijk om een evenement te organiseren waarbij onze gasten een geweldige dag/avond beleven en een mooie en unieke herinnering meekrijgen om op terug te kijken”.

Richard van den Hoeven: “Wij krijgen steeds vaker de vraag van andere horecaondernemers of wij ze kunnen helpen. Op het gebied van menu-invulling, sales & marketing, financiën en/of inkoop. Zo is ook onze Horeca Consultancy tak ontstaan. Onze eerste samenwerking hierin is Museum No Hero in Delden. Dit museum, dat op 15 april haar deuren opent,  helpen wij met de opstart en de exploitatie. Met onze kennis én met onze partners kunnen wij horecaondernemers erg goed ondersteunen en helpen de volgende stap te maken."

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns
Fooi: geen verplichting, wel een blijk van waardering

In Nederland is fooi geen verplichting. In ons land heeft het horecapersoneel immers ‘gewoon’ een salaris, maar de fooi is daarop natuurlijk wel een welkome aanvulling. Voor de horecagast is het vaak moeilijk te bepalen wat een gangbare fooi is. In de basis is een fooi van vijf tot tien ...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Columns
Column Sico de Moel: Misser

"Doe maar 2 Heineken 0.0 en voor mijn vrouw champagne." Zal ik er eerst maar één brengen, en straks de tweede? "Nee hoor, ik heb dorst." Mijn gasten zaten gisteravond heerlijk buiten aan een klein tafeltje onder mijn luifel. Echt een plekje om samen te genieten v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: