Sterrenchef Lars van Galen bundelt merken onder De Gusteau Hospitality Groep

Auteur: David Bakker
22 maart 2018
Sterrenchef Lars van Galen bundelt merken onder De Gusteau Hospitality Groep

Op 21 maart is de nieuwe naam en platform van De Gusteau Hospitality Groep gelanceerd. Sterrenchef Lars van Galen en zakelijk compagnon Richard van den Hoeven van oa. Restaurant ’t Lansink, en Grand Café Ledeboer brengen alle hun merken onder deze vlag.

De Gusteau Hospitality Groep bestaat uit diverse eigen merken, zoals ’t Lansink*, Ledeboer, Frites Boutique, Lars van Galen maar ook uit samenwerkingspartners waar zij exclusieve afspraken mee heeft, zoals het o.a. Museum Buurtspoorweg, Hof te Boekelo en Landgoed Zonnebeek.

Richard van den Hoeven: “Met het toetreden van nog een merk in onze portfolio hadden wij sterk de behoefte om als groep naar buiten te kunnen treden. Met dit platform spelen wij in op de behoefte van onze gasten. Of je nu een locatie zoekt voor een bedrijfsfeest, personeelsuitje of huwelijk, De Gusteau heeft altijd een passend aanbod. Dat kan bij een van onze eigen locaties of bij een samenwerkingspartner. We gaan voor kwaliteit en verfijning tot in de details. Perfectie in alles! De juiste balans in sfeer en smaak. Zo wordt elke bijzondere gelegenheid een waardevolle herinnering."

Lars van Galen: “Wij willen eerst in Twente maar wellicht later ook daarbuiten gasten laten kennis maken met topkwaliteit. Het platform De Gusteau moet het onze gasten makkelijk maken een keuze te maken tussen diverse arrangementen en locaties. Onze teams verzorgen hier de meest fantastische belevingen. Kwaliteit is waar het om draait en met persoonlijke aandacht maken we het verschil. Wij hebben de expertise om elk feest, cateringopdracht of evenement tot iets unieks te brengen. Voor iedere doelgroep en op elke locatie is het mogelijk om een evenement te organiseren waarbij onze gasten een geweldige dag/avond beleven en een mooie en unieke herinnering meekrijgen om op terug te kijken”.

Richard van den Hoeven: “Wij krijgen steeds vaker de vraag van andere horecaondernemers of wij ze kunnen helpen. Op het gebied van menu-invulling, sales & marketing, financiën en/of inkoop. Zo is ook onze Horeca Consultancy tak ontstaan. Onze eerste samenwerking hierin is Museum No Hero in Delden. Dit museum, dat op 15 april haar deuren opent,  helpen wij met de opstart en de exploitatie. Met onze kennis én met onze partners kunnen wij horecaondernemers erg goed ondersteunen en helpen de volgende stap te maken."

Overig nieuws