STAN & CO Utrecht lanceert HEALTEA

25 januari 2018 | Thijs Jacobs

Bar-restaurant STAN & CO in Utrecht heeft als motto is ‘for the good life’ en staat bekend om haar eigengereide twist. Om het nieuwe jaar energiek te beginnen, heeft zij een nieuw, healthy theeconcept gelanceerd: HEALTEA! Thee die naast lekker ook nog eens goed voor je is.

De pittige Chai is inmiddels een bekende theevariant en ook de groene Japanse thee Matcha wordt steeds vaker geschonken. Maar wat te denken van een Turmeric Latte? Een kruidenmix van kurkuma, gember, vanille, zwarte peper en kaneel, afgetopt met havermelk. Een lekker bommetje energie om de dag mee door te komen. Tevens heeft STAN & CO de Kombucha op de kaart; een gefermenteerde zwarte of groene thee die als ijsthee wordt geserveerd. Super verfrissend en dorstlessend. Daarnaast ook nog eens goed voor je huid en verbetert de spijsvertering en het immuunsysteem. Uiteraard zijn ook de classic gember- en muntthee niet te missen. 

Over STAN & CO Utrecht


Bar-restaurant STAN & CO werd in 2013 geopend in Utrecht en is inmiddels uitgegroeid tot een eigenwijze horecaklassieker met een eigentijdse touch. In een stoer industrieel interieur kunnen gasten gedurende de hele dag en avond terecht voor goed eten en drinken. STAN & CO staat garant voor kwalitatieve koffie, bijzondere theetjes, lekkere taartjes, smaakvolle lunch- en dinergerechten, mooie wijnen, verfrissende lokale speciaalbiertjes en goede cocktails.

Gerechten van de Josper Grill


In de open keuken worden veel gerechten bereidt op de Josper Grill. Deze houtskoolgril zorgt voor een onderscheidende smaak, geur en textuur zonder de authentieke smaak van het product te verliezen. STAN & CO is een begrip onder steakliefhebbers, maar ook gasten met een grote liefde voor vegetarische gerechten en seizoenproducten kunnen hier hun hart ophalen.

Veelzijdig karakter


Het veelzijdige karakter in het aanbod van het eten en drinken wordt ook weerspiegeld in het interieur. Industriële eyecatchers worden afgewisseld met warme materialen hetgeen een sfeervolle sfeer creëert. De zaak is verdeeld in verschillende zones waardoor er voor iedereen een favoriete plek is te vinden. Zo lenen de hoge tafels zich uitstekend als laptop plek, de sofa’s nodigen uit voor een goed gesprek en de centrale eilandbar is een uitstekende borrellocatie. Het restaurantgedeelte achterin de zaak biedt ruimte voor een intieme diner of een etentje met vrienden.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Duurzaamheid Biologisch
Onderzoek 'Echte en Eerlijke Prijs' duurzame producten van start

Op dinsdag 23 januari om 13.15 uur gaat op de Bio-beurs te Zwolle het onderzoek 'Echte en Eerlijke Prijs' officieel van start. Het project maakt inzichtelijk wat de prijs is van duurzame voedselproducten voor iedere stap in de keten. Zo draagt het bij aan de transitie van onze voedselproduct...

Bier Events
Lustrumeditie Dutch Beer Challenge

Op woensdag 20 maart 2019 wordt Rotterdam voor de vijfde keer het hoppige en moutige epicentrum van Nederland. De vijfde en dus lustrumeditie van de ‘Dutch Beer Challenge’ (powered by Mitra) zal dan opnieuw plaatsvinden in debatcentrum Arminius. Alle ruim 650 Nederlandse brouwerijen e...

Events Culinair
Line-up bekend van 24 topchefs voor 24H Chefs

24 Topchefs koken op zondag 17 februari 24 uur voor het goede doel. Tijdens dit culinaire event zijn gasten in de gelegenheid om bij hun drie favoriete chefs een bijzonder negen gangen menu te reserveren. Het evenement wordt voor de derde keer georganiseerd door 24/7 Star Events onder leiding van in...

Interview KHN Longread
Interview nieuwe directeur KHN: ''Meer zichtbaarheid in politiek Den Haag''

Afschaffing van de pariteitsclausules, minder macht voor de OTA’s, een eerlijk speelveld creëren en de problemen op de arbeidsmarkt aanpakken. Dirk Beljaarts is per 1 februari de nieuwe algemeen directeur van de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en is ambitieus. “Met bijna 450.000 ...

Column David Bakker
Column: bezorgen is de toekomst!

De bezorgomzet binnen de totale foodmarkt is in vijf jaar verviervoudigd, van 975,5 miljoen in 2014 tot een verwachte omzet van 4 miljard euro in 2019. Met die cijfers opende het Food Institute Service Nederland (FSIN) twee weken geleden de Horecava 2019. Eerder in december schatte het FSIN al dat d...

Achtergronden Culinair
Cuisine on tour voor vierde jaar op rij partner Vrienden van Amstel LIVE

De grootste Amstelkroeg van Nederland is weer open. Op donderdag 17 januari is de 21e editie van de Vrienden van Amstel LIVE van start gegaan. Gedurende 11 showavonden bezoeken meer dan 145.000 gasten een volledig uitverkocht Vrienden van Amstel LIVE In Ahoy Rotterdam. Culinaire invulling Trot...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: