STAN & CO Utrecht lanceert HEALTEA

25 januari 2018 | Thijs Jacobs

Bar-restaurant STAN & CO in Utrecht heeft als motto is ‘for the good life’ en staat bekend om haar eigengereide twist. Om het nieuwe jaar energiek te beginnen, heeft zij een nieuw, healthy theeconcept gelanceerd: HEALTEA! Thee die naast lekker ook nog eens goed voor je is.

De pittige Chai is inmiddels een bekende theevariant en ook de groene Japanse thee Matcha wordt steeds vaker geschonken. Maar wat te denken van een Turmeric Latte? Een kruidenmix van kurkuma, gember, vanille, zwarte peper en kaneel, afgetopt met havermelk. Een lekker bommetje energie om de dag mee door te komen. Tevens heeft STAN & CO de Kombucha op de kaart; een gefermenteerde zwarte of groene thee die als ijsthee wordt geserveerd. Super verfrissend en dorstlessend. Daarnaast ook nog eens goed voor je huid en verbetert de spijsvertering en het immuunsysteem. Uiteraard zijn ook de classic gember- en muntthee niet te missen. 

Over STAN & CO Utrecht


Bar-restaurant STAN & CO werd in 2013 geopend in Utrecht en is inmiddels uitgegroeid tot een eigenwijze horecaklassieker met een eigentijdse touch. In een stoer industrieel interieur kunnen gasten gedurende de hele dag en avond terecht voor goed eten en drinken. STAN & CO staat garant voor kwalitatieve koffie, bijzondere theetjes, lekkere taartjes, smaakvolle lunch- en dinergerechten, mooie wijnen, verfrissende lokale speciaalbiertjes en goede cocktails.

Gerechten van de Josper Grill


In de open keuken worden veel gerechten bereidt op de Josper Grill. Deze houtskoolgril zorgt voor een onderscheidende smaak, geur en textuur zonder de authentieke smaak van het product te verliezen. STAN & CO is een begrip onder steakliefhebbers, maar ook gasten met een grote liefde voor vegetarische gerechten en seizoenproducten kunnen hier hun hart ophalen.

Veelzijdig karakter


Het veelzijdige karakter in het aanbod van het eten en drinken wordt ook weerspiegeld in het interieur. Industriële eyecatchers worden afgewisseld met warme materialen hetgeen een sfeervolle sfeer creëert. De zaak is verdeeld in verschillende zones waardoor er voor iedereen een favoriete plek is te vinden. Zo lenen de hoge tafels zich uitstekend als laptop plek, de sofa’s nodigen uit voor een goed gesprek en de centrale eilandbar is een uitstekende borrellocatie. Het restaurantgedeelte achterin de zaak biedt ruimte voor een intieme diner of een etentje met vrienden.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards
Tim Bresssers van Taste bij Dirk door naar finale European Young Chef Award 2018

Op donderdag 11 oktober vond bij Sligro Den Bosch de voorronde plaats voor de European Young Chef Award 2018. Drie jonge chefs t/m 25 jaar streden hier om een plek in de finale van de Europese wedstrijd die van van 25 tot 27 november plaatsvindt in Galway, Tim Bressers van Wijnbar Taste bij Dirk uit...

Awards
Tim Bresssers van Taste bij Dirk door naar finale European Young Chef Award 2018

Op donderdag 11 oktober vond bij Sligro Den Bosch de voorronde plaats voor de European Young Chef Award 2018. Drie jonge chefs t/m 25 jaar streden hier om een plek in de finale van de Europese wedstrijd die van van 25 tot 27 november plaatsvindt in Galway, Tim Bressers van Wijnbar Taste bij Dirk uit...

Internationaal
Nederland voor het eerst gastland op trendy food festival Parijs

Van 10 t/m 12 maart 2019 is Nederland gastland op het jaarlijkse trendy food platform Omnivore in Parijs. Omnivore is een driedaags, innovatief food-evenement; bezoekers zijn invloedrijke foodies, professionele en hobbykoks, bartenders, food- journalisten, bloggers en vloggers. Onder het motto Te...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Achtergronden Wijn
Dit is wel een heel duur wijntje!

Twee flessen wijn zijn bij veilinghuis Sotheby's in New York onder de hamer gegaan voor de astronomische bedragen van respectievelijk 558.000 dollar en 496.000 dollar. De flessen komen uit het jaar 1945 en zijn afkomstig van het beroemde wijnhuis Romanée Conti. Op de website van De Telegr...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: