Sligro lanceert nieuwe oplossingen voor restaurateurs: QR-bestellen en Tafel reserveren

Auteur: Redactie
Digitaal Ondernemen 23 januari 2023
Sligro lanceert nieuwe oplossingen voor restaurateurs: QR-bestellen en Tafel reserveren

Met Slim Ondernemen zet Sligro in op het verder helpen van horecaondernemers. Door ondernemers te helpen hun rendement te verbeteren en ze alle omzetkansen te laten benutten. Vanuit die visie startte Sligro een samenwerking op met Jamezz (QR-bestellen) en Guestplan (online reserveringssysteem voor tafels).

Horecaondernemers echt verder helpen met slimme solutions

In tijden waarin horecaondernemers te maken hebben met stijgende kosten, personeelstekorten en marges die onder druk staan, is het uitdagend om een rendabele horecazaak te runnen. Met oplossingen als QR-bestellen en Tafel reserveren wil Sligro horecaondernemers helpen in een rendabele bedrijfsvoering. Jim Korteweg, Solutions Manager bij Sligro: “Ondanks dat we de uitdagingen in de horeca niet kunnen oplossen, kijken we wel continu welke oplossingen er in de markt zijn die horecaondernemers kunnen helpen. QR-bestellen en Tafel reserveren bieden slimme digitale oplossingen, waarbij persoonlijke service behouden blijft. En dankzij de samenwerking van Sligro met deze partijen, profiteren Sligro klanten van voordeel op maandelijkse kosten.”

Digitaal bestellen en reserveren

Digitalisering is het sleutelwoord bij de oplossingen QR-bestellen en Tafel reserveren. QR-bestellen zorgt voor snellere bediening, meer bestellingen en een hogere besteding, zonder dat dit ten koste gaat van de service of beleving. Mitch van den Berg, founder en CEO van Jamezz, legt uit: “Doordat het bestel- en betaalproces uit handen wordt genomen, maar medewerkers de bestellingen nog steeds zelf uitserveren, bespaar je tijd. Terwijl het persoonlijk contact met de gasten behouden blijft. Daarnaast voorkom je dat bestellingen verkeerd worden doorgegeven of gasten lang moeten wachten; wat de ervaring van de gast ten goede komt.”

Met Tafel reserveren kunnen gasten altijd online een tafel reserveren of wijzigen. Bas van ‘t Wout, CEO van Guestplan, vertelt: “Gasten online laten reserveren voorkomt fouten in reserveringen en dubbele boekingen. De ondernemer heeft altijd inzicht in tafelbezetting en kan dus ook sturen op de personeelsplanning. In het online dashboard zie je welke tafel nog vrij is en dus gereserveerd kan worden. Zo bereiken horecagelegenheden optimale tafelbezetting en werken ze efficiënter.”

Partnerships via Sligro

Via Sligro kunnen horecaondernemers partnerships met kortingen afsluiten. Voor veel oplossingen heeft Sligro de juiste partner al geselecteerd, zodat de ondernemer kan doen waar hij het beste in is: gasten blij maken in zijn of haar zaak.

Meer weten? Ontdek hier de oplossingen of neem contact op met je accountmanager van Sligro.

Overig nieuws