Rondje Horeca voor Makro

24 september 2013
Rondje Horeca voor Makro

Makro Nederland is een nieuwe weg ingeslagen en alle horecaondernemers moeten dat weten. Makro Nederland bezorgt bij horecaondernemers tot in de koelcel, heeft speciale
horecabalies voor advies, organiseert speciale horecathemadagen en staat horecaondernemers bij. Kortom: Makro Nederland is de partner voor horecaondernemers.

Om deze visie uit te dragen naar de horeca heeft Makro Nederland een *Rondje Horeca* gereserveerd bij Uitgeverij PS: bv. Edwin Tunnissen en Shima Engelfriet Zeroual van Makro Nederland namen op Gastvrij Rotterdam symbolisch een Rondje Horeca in ontvangst.

*Optimaal bereik*
Makro Nederland komt met het Rondje Horeca een jaar lang onder de ogen van alle lunchroomhouders, hoteliers, café-eigenaren, b&b-ondernemers en restaurateurs. Ze staat in Hospitality Management, Lunchroom, Bed & Breakfast, De RestaurantKrant, De CaféKrant, De CuliTip, Hotel & Design, Hotel & Food & Beverage en websites.

Makro Nederland staat met het Rondje Horeca in meer dan 170 uitingen in print, online in nieuwsbrieven met advertenties, banners, advertorials, webTV en meer, veel meer.

Vanwege de geïntegreerde aanpak, de begeleiding vanuit Uitgeverij PS: maar bovenal vanwege het bereik heeft Makro Nederland gekozen voor het Rondje Horeca.

*Meer weten?*
Het Rondje Horeca is een compleet geïntegreerde campagne die op elk gewenst moment kan ingaan. Meer weten? Neem contact op met "Paul Sprakel.":mailto:paul.sprakel@uitgeverijps.nl

Op de foto: Edwin Tunnissen en Shima Engelfriet Zeroual

Overig nieuws