Restaurant Hemingway mag zich Dutch Cuisine-restaurant noemen

26 maart 2018 | Thijs Jacobs

Restaurant Hemingway is onlangs een samenwerkingsverband aangegaan met Dutch Cuisine; een organisatie die de Nederlandse keuken en eetcultuur promoot. Dutch Cuisine ziet Nederlandse restaurants en chef-koks als belangrijke ambassadeurs om deze visie uit te dragen. Zij zijn immers degenen die de consument – hernieuwd - kennis kunnen laten maken met die duurzame, gezonde en smaakvolle keuken. En die bovendien de receptuur kunnen verspreiden en de verhalen achter de gerechten kunnen vertellen.

Visie

De visie van Dutch Cuisine is er een die helemaal past bij Restaurant Hemingway. Vol overtuiging heeft dit restaurant de principes van Dutch Cuisine onderschreven. Want koken op duurzame en bewuste wijze, met zoveel mogelijk gebruik van lokale seizoensproducten, en volgens het ‘no waste’ beginsel, is iets wat Restaurant Hemingway graag nastreeft.

Restaurant Hemingway heeft heerlijke Dutch Cuisine gerechten op de kaart staan, waarbij weer eens goed duidelijk wordt waarom we met z’n allen best trots mogen zijn op die unieke Nederlandse eetcultuur!”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Koen Bakker geïnaugureerd tot eerste SVH Meesterhorecaondernemer

Op maandag 17 september is Koen Bakker, eigenaar van Het Hooihuis in Roosendaal, geïnaugureerd tot eerste SVH Meesterhorecaondernemer. Onder grote belangstelling van familie, vrienden, medewerkers en de pers, is de officiële uitslag van de Meesterproef vastgesteld en ontving Koen het Meest...

Events Marketing
Tip: Formule 1 kijken in jouw horecazaak

De Formule 1 is in Nederland ongekend populair, mede door de geweldige prestaties van Max Verstappen. Ook in jouw horecazaak kun je profiteren van dit succes door de races uit te zenden. Maak er een Formule 1-ochtend of -avond van en verzin een speciale actie, zoals het serveren van oranje bitterbal...

Awards Culinair
Keltum restaurantprijs 2018 voor La Provence uit Zaltbommel

Een vakkundige jury heeft ook dit jaar weer, uit de restaurantledenlijst van ETN, het restaurant gekozen dat het best naar voren komt qua Euro-Toques uitstraling, in combinatie met de kwaliteit van de keuken. Tijdens Gastvrij Rotterdam werd de prijs door Ted Janssen, voorzitter ETN, uitgereikt aan L...

Interview Longread
Interview Miljuschka Witzenhausen: ''De Nederlandse horeca is goed bezig''

Miljuschka Witzenhausen is een graag geziene gast binnen het Nederlandse medialandschap. Via een modellenbureau belandde ze bij TMF, ging daarna aan de slag als actrice in soapseries en is nu frequent te zien bij RTL Boulevard, zowel als presentatrice als in de rol van fooddeskundige. Koken is immer...

Achtergronden
Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Utrecht) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaar...

Bier Achtergronden
Affligem introduceert Patersvat in Nederlandse horecazaken

Affligem introduceert Affligem Patersvat in Nederland. Voor het eerst zal er een gelimiteerde editie beschikbaar zijn tot het einde van het jaar, exclusief voor ongeveer 1000 horecazaken in Nederland. Het eerste glas zal 14 september worden getapt in de Foodhallen in Amsterdam. Smaak ‘Af...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: