Restaurant De Hoff’nar start thuisservice

9 mei 2018 | Thijs Jacobs

Wie thuis wil genieten van de kwaliteitskeuken van Restaurant De Hoff’nar in Dordrecht, kan sinds kort gebruik maken van de thuisservice van het Dordtse restaurant. Chef-kok Henk Snijders kookt het nieuwe voorjaarsmenu bij mensen of bedrijven aan huis.

Restaurant De Hoff’nar heeft een nieuw voorjaarsmenu, dat onder andere bestaat uit asperges, zelf gerookte zalm, mooi lamsvlees en kakelverse aardbeien. ‘Prachtige seizoensproducten die we verwerken in mooie gerechten en aanbieden voor aantrekkelijke menuprijzen’, laat Snijders weten.

Aspergeseizoen

Het nieuwe voorjaarsmenu loopt tot het einde van het aspergeseizoen. Het menu wordt aangeboden voor 38,50 euro (3 gangen), 45 euro (4 gangen), 52,50 euro (5 gangen) en 59,50 euro (6 gangen).

‘Ons restaurant is gevestigd in het koetshuis van Kasteel Crabbehoff in Dordrecht en staat bekend om de goede prijs-kwaliteitverhouding. Onze keuken kent mediterrane invloeden, niet in de laatste plaats omdat mijn vrouw afkomstig is van het Griekse eiland Corfu’, aldus Snijders, die sinds 2000 werkt voor De Hoff’nar en sinds 2006 eigenaar is.

Restaurant De Hoff’nar heeft een eigen olijfolie uit Griekenland. De olijven worden geteeld door de vader van Soula Snijders, de vrouw van Henk. Daarnaast heeft het restaurant veel Griekse kwaliteitswijnen op de wijnkaart staan.

De eetgelegenheid is geopend van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 18.00 uur, en op zondag voor besloten gezelschappen vanaf 18 personen. De lunch is van dinsdag tot en met zaterdag op afspraak vanaf 6 personen. Parkeren kan op de Talmaweg of de parallelweg van de Abraham Kuyperweg, op slechts 50 meter afstand van het restaurant. Hier zijn voldoende gratis parkeerplaatsen.

Michelingids

Restaurant De Hoff’nar behoort tot de betere restaurants van Dordrecht en omstreken. Het restaurant heeft een notering in de toonaangevende restaurantgids Lekker en behoort daarmee tot de 500 beste restaurants van Nederland. Daarnaast wordt het restaurant al 18 jaar aanbevolen in de befaamde Michelingids.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Sterrenchef Wim Severein maakt brigade restaurant The Millèn bekend

Chef-kok Wim Severein, bekend van voormalig sterrenrestaurant Wereldmuseum, opent medio juli zijn eigen high-end restaurant The Millèn op de eerste etage van het Rotterdam Marriott Hotel. Het team van The Millèn, in de iconische Millenniumtoren, bestaat uit een aantal oude bekenden van...

Culinair Rotterdam
Topvlees van de houtskoolgrill bij de With

Dry aged ribeye, kakelvers piepkuiken en spareribs van Iberico. Voor een goed stuk vlees ga je naar de With. Dit nieuwe bar-restaurant op de Witte de Withstraat in Rotterdam is de specialist voor gerechten van de houtskoolgrill. Een mooi drankassortiment en een stijlvolle inrichting vol details make...

Regelgeving Achtergronden
Rotterdams visrestaurant stoeit met gemeente en provincie over vergunning

Visrestaurant A La Plancha op het Rotterdamse Noordereiland wacht al maanden op een tijdelijke horecavergunning van de gemeente Rotterdam. Het is de eerste keer sinds de start van het seizoensrestaurant dat ondernemer Hans Mosselman nog niet met de opbouw kan beginnen. Het restaurant op een ponton p...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Functioneren en disfunctioneren: wat kan en moet een werkgever?

Elke werkgever kampt vroeg of laat met een medewerker die het in het functioneren laat afweten. Van een werkgever wordt verwacht een gedegen verbeterplan op te stellen en met de medewerker te doorlopen. Een verbeterplan kent duidelijke doelen, een reële termijn waarbinnen de doelen moeten zijn ...

Achtergronden Michelin
Phuket en Phang Nga in Michelingids Thailand 2019

Na de allereerste Thaise editie van de Michelingids, toegewijd aan Bangkok, heeft Michelin bekendgemaakt de gids uit te breiden met een nieuwe 2019 editie: de Michelin Guide Bangkok, Phuket en Phang Nga. De gids wordt eind 2018 uitgegeven en bevat informatie over de culinaire cultuur van deze drie b...

Interview Longread
Interview: waarom het woord 'gratis' niet werkt in de horeca

“Marketing wil je als horecaondernemer het liefst binnenboord houden.” Monique van Gevelt is daar duidelijk in en ze heeft een punt. Want je kúnt het ook zelf als je de tools kent en beheerst. “Het is het gemakkelijkst om de reguliere social media-kanalen in te zetten”...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: