Papa John's geopend in Amsterdam

8 augustus 2016 | Thijs Jacobs

Papa John’s, de op drie na grootste pizza bezorgketen van de wereld, opende deze zomer zijn eerste Nederlandse vestiging op de Rijnstraat 60 in Amsterdam en bouwt hiermee verder aan zijn internationale groei. Papa John's is wereldwijd bekend om zijn ‘Better Ingredients. Better Pizza.’ concept en wil de Nederlandse consument laten proeven dat betere ingrediënten voor betere pizza zorgen. Het nieuwe restaurant is de eerste van ruim 100 restaurants die staan gepland voor Nederland. Dit jaar zullen er nog twee open gaan.
 

De nieuwe onderneming is eigendom van en wordt gerund door vijf master franchisenemers uit het Verenigd Koninkrijk: Tony Kalsi, Prasoon Patel, Jitesh Patel, Jaspal Gill en Anil Patel. “We kijken ernaar uit alle Nederlanders kennis te laten maken met onze ingrediënten van de hoogste kwaliteit. Ons met de hand gedraaide deeg, de vers verpakte tomaten en echte mozzarella zorgen voor een echt betere pizza. We verheugen ons erop om klanten uit te nodigen in ons Nederlandse restaurant en te laten proeven waarom betere ingrediënten zorgen voor betere pizza”.


“Het Papa John’s merk blijft groeien en we zijn blij om deze groei uit te breiden met een Nederlandse vestiging”, aldus Tim O´Hern, Senior Vice President & Chief Development Officer van Papa John’s Internationa, Inc. “We hebben nu bijna 4900 restaurants in 40 landen, waaronder meer dan 1500 internationale restaurants, en we zijn erg trots om Nederland als nieuwste land aan ons portfolio toe te voegen.

De opening van de Nederlandse Papa John’s vestiging is onderdeel van de verdere uitbreiding in Europa. Papa John’s International heeft momenteel 320 restaurants in het Verenigd Koninkrijk, vier in Spanje en een in Frankrijk en is op zoek naar potentiële franchisenemers in België, Duitsland, Polen en Tsjechië.

Better Ingredients. Better Pizza. 
Papa John’s opende in 1984 zijn deuren met één doel voor ogen: betere pizza. Dit doel en deze belofte is tot vandaag verwerkt in het concept ‘Better Ingedriënts. Better Pizza.’, waarbij ingrediënten van de hoogste kwaliteit worden gebruikt in en op Papa John’s pizza: vers, met de hand gedraaid deeg, de beste mozzarella, verse verpakte tomaten, superieure kwaliteit vlees en worst en verse groenten die worden geleverd vanuit de hele wereld. Of het nu gaat om Papa John's bekende saus, de toppings, het originele verse deeg of zelfs de doos zelf, Papa John’s blijft constant investeren om te zorgen dat de consument kan genieten van pizza’s van de hoogste kwaliteit. Papa John’s biedt daarnaast ook in Nederland het gemak van thuisbezorgen.

Speciaal voor de Nederlandse consument komt Papa John’s met drie unieke pizza’s: Fraiche Sensation, Chicken Shoarma en Special 4 Cheese (Goudse kaas, Belegen kaas, Old Amsterdam kaas en Mozzarella). Het restaurant is dagelijks van 11.30 uur tot 23.00 uur geopend.

Over Papa John’s
Papa John’s hoofdkantoor is gevestigd in Louisville, Kentucky. Papa John’s International, Inc. (NASDAQ:PZZA) is ‘s werelds op twee na grootste pizza bezorgketen. In de afgelopen 16 jaar hebben consumenten Papa John’s 14 keer uitgeroepen tot nummer 1 op het gebied van klanttevredenheid, van alle nationale pizza ketens in de American Customer Satisfaction Index (ACSI). Papa John’s is de officiële pizzasponsor van de National Football League en de Super Bowl 50.

Voor meer informatie over Papa John’s, ga naar www.papajohns.co.nl. Bezoek Papa John’s ook op FacebookTwitterYouTubeInstagramPinterest en Vine.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Blog
Column restaurateur Sico de Moel: Michelin

"Waarin Nederland zich als gastronomisch land onderscheidt is duurzaamheid, de aandacht voor lokale producten, duurzame vis en eerlijk vlees. Daarin loopt Nederland echt een stapje voor op de buurlanden", aldus Michelin hoofdinspecteur Loens dit jaar tijdens de uitreiking van de sterren. ...

Interview
Reportage: Eetcafé Joos, De Bilt [video]

In juli 2015 opende eetcafé Joos haar deuren. Met buiten 56 zitplekken en binnen 30 zitplekken is het een van de meest bruisende eetcafés in de Bilt. Jolanda Wouters is de trotse eigenaar van Joos en vertelt in geuren en kleuren over haar ondernemerschap. Wanneer je binnen komt lope...

Achtergronden
Vaders missen verschoonplekken in de horeca

83% van de Nederlandse vaders met jonge kinderen heeft weleens meegemaakt dat er, op het moment dat de luier van zijn kindje vervangen moest worden, geen verschoonplek op een openbaar herentoilet aanwezig was, bijvoorbeeld in een restaurant of bij een tankstation. Twee derde van de vaders vindt ...

Culinair
Vis roken doe je zo

Het roken van voedsel is een kooktechniek waarbij voedsel in rook van smeulend hout wordt gehangen of gelegd. Van oudsher werd deze kooktechniek toegepast om voedsel te conserveren, waardoor het langer houdbaar was. Tegenwoordig gebeurt roken voornamelijk om de expliciete smaak over te brengen. Voor...

Awards
Edwin Hollanders maakt de Lekkerste Pannenkoek van 2020

Edwin Hollanders wordt twee keer eerste bij De Lekkerste Pannenkoek van 2020. Hij won tijdens de Horecava met zijn creatie 'Hollanders krijg je 'm niet' niet alleen de eerste prijs van de proefjury, maar ook de kinderjuryprijs. Edwin werkt bij Pannenkoekenhuis De Perdstal in Venray. D...

Awards
Mitch Kramer maakt Het Lekkerste Frietje met topping van 2020

Mitch Kramer maakt Het Lekkerste Frietje met topping van 2020. Hij won tijdens de Horecava met zijn creatie 'Sweet fries of mine' deze vooraanstaande vakwedstrijd. Mitch werkt bij Ter Marsch&Co uit Amsterdam en hij liet met zijn creatie zien wat er allemaal mogelijk is met zoeteaardap...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: