Onderscheiden?! Dat kan snel en makkelijk met LindenFood!

30 januari 2019 | redactie

Onderscheidend vermogen is iets waarmee een bedrijf het verschil kan maken, dat weten wij bij LindenFood als geen ander. Daarom houden wij ons dag in, dag uit bezig met een uniek assortiment samen te stellen waarmee u zich kunt onderscheiden.

Wij denken volledig uit het oogpunt van de ondernemer, daarom hebben wij een makkelijk en overzichtelijk online portal waarin u gemakkelijk alles kunt bestellen en wij de uitlevering verzorgen. Betalen doet u achteraf.

Alle producten die wij leveren zijn uniek en zijn op zich zelf onderscheidend. Doorsnee producten zijn overal te vinden. Wij richten ons op de producenten die het anders doen, uniek zijn en met zo veel passie en liefde een product neer zetten, dat niet te evenaren is. Door die passie kunnen wij een reeks producten aanbieden die zelfs prijzen op de het hoogste niveau hebben gewonnen.
Kortom, wij leveren producten waar wat over te vertellen is. De smaakbeleving maakt een product waar een klant voor wil betalen. Daarom hebben wij alleen maar dat soort producten.

Het assortiment

Ons assortiment komt uit een grote diversiteit aan landen en proberen op deze manier een compleet assortiment neer te zetten, er komen geregeld nieuwe producten bij. Zo bieden wij u koffie van de aller hoogste kwaliteit en koffiemachines, thee, chocolade, kruiden, wijn, prosecco en nog veel meer.

Import

Wij importeren alles zelf. Vanaf de eerste kennismaking met een nieuw product of producent tot het uitleveren. Alles hebben wij in eigen beheer en zitten overal bovenop. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit bewaken en de prijzen scherp houden. Waar u en uw klanten van profiteren.

Levering en prijzen

Als u bij ons bestelt via het online bestelplatform, dan leveren wij de bestelling de volgende dag al uit. Via onze nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van lopende of komende acties, ook vindt u in onze nieuwsbrief informatie over nieuwe producten en leuke verhaaltjes van of over onze leveranciers.

Voor een impressie of een overzicht van onze producten, kunt u kijken op www.lindenfoodgroep.com

Wilt u toegang tot de portal? Stuurt u dan een mail naar info@lindenfood.com

Of wilt u eens een afspraak maken? Dan mag u ook mailen naar info@lindenfood.com

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Talentvolle koks strijden in Amersfoort om prestigieuze titel

Zes jonge en talentvolle chefs gaan maandag 18 februari bij Leerhotel Het Klooster in Amersfoort de strijd met elkaar aan tijdens de Jeunes Chefs Rôtisseurs Competition 2019. De winnaar is niet alleen de beste van Nederland, maar plaatst zich ook voor de internationale finale in het Canadese C...

Column David Bakker
Column: gluten-noten-lactose-intolerantie

Veel horecaondernemers hebben een intolerantie-allergie; een allergie tegen mensen met een intolerantie. De vraag: “Moeten wij nog rekening houden met een intolerantie of allergie?”, is na “Wat mag ik voor u inschenken”, “Zal ik uw jas ophangen?” en “Smaakt ...

Opening Lunchroom
Hudson Bar & Kitchen lanceert lunch & bakery concept in Leiden

De Amerikaanse restaurantketen Hudson Bar & Kitchen, lanceert het lunch & bakery concept Hudson Coffee. De eerste vestiging van Hudson Coffee is geopend aan de nieuwe Beestenmarkt 23 in Leiden, tegenover de Lammermarktgarage en direct naast het 1,5 jaar geleden geopende Hudson restaurant. De...

Amsterdam Culinair
Restaurant The Gaia presenteert eerste gerechten

Begin maart opent The Gaia officieel haar deuren aan het Rembrandtplein in Amsterdam. Met een lounge, restaurant en (late night) bar weet chef Ayt Erdogan (De Nederlanden*, Mariënhof) op gastronomische wijze een traditionele kookfilosofie tijdloos te maken. In lunch, diner en bites. De smak...

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: