Nieuwe uitstraling voor Lindeboom

13 mei 2014
Nieuwe uitstraling voor Lindeboom

Lindeboom Bierbrouwerij introduceert aan de start van de Week van het Nederlandse Bier een compleet nieuwe uitstraling, als voorloper van de nieuwe merkpositionering. Zo verschijnen Lindeboom
Pilsener, Lindeboom Herfstbock, Gouverneur Blonde, Gouverneur Dubbel, Gouverneur Tripel, Gouverneur Dubbelbock, Gouverneur Speciale 140, Venloosch Alt en Venloosch Wit binnenkort in een vernieuwd design.

*Onderscheidend*
“Met onze nieuwe positionering zetten we Lindeboom nóg nadrukkelijker neer als het bier waarmee de drinker zich onderscheidt, blijk geeft van zijn binding met de eigen streek en geniet van een glas goed en puur bier”, aldus Paul Joosten, directeur van Lindeboom Bierbrouwerij uit het Limburgse Neer. “De diversiteit van onze bieren biedt daarbij voor iedereen en elk moment, waar dan ook, een eigen bier met een specifiek karakter.”

*'t Bier van Hier*
De nieuwe uitstraling maakt deel uit van de nieuwe merkpositionering die in samenwerking met communicatiebureau Ambitions uit ’s-Hertogenbosch is ontwikkeld. Lindeboom profileert zich al vele jaren als ’t Bier van Hier en stelde vast dat deze strekking door de jaren heen alleen maar relevanter is geworden. Daarom wordt deze propositie gehandhaafd en gaat het merk er de komende jaren op nieuwe manieren inhoud aan geven. Lindeboom is trots op haar familiebrouwerij en wil dit gevoel ook bij de drinkers van ’t Bier van Hier oproepen. 'Een bier recht uit het hart van Limburg. Waar het ook gedronken wordt, Lindeboom is altijd 't Bier van Hier', in gedachte van Willem Geenen, oprichter van Lindeboom (1870).


Deze zomer zijn alle bieren van Lindeboom, Gouverneur en Venloosch beschikbaar in de vernieuwde uitstraling.

~Thijs Jacobs~

Overig nieuws