Nieuwe culinaire hotspot geopend in Amsterdam-Oost

5 september 2018 | Thijs Jacobs

Wie is Dimitri, dat zullen veel mensen zich afvragen. Dimitri gaf in ieder geval zijn naam aan de allernieuwste food, drink en work space in Amsterdam. In Amsterdam-Oost, vlakbij het Oosterpark en om de hoek van het Muiderpoort station, vind je vanaf nu namelijk Dimitri’s Amsterdam, een all-day spot waar je uitgebreid kunt ontbijten, lunchen, dineren en ja, … ook werken. Leuke en aangename bijkomstigheid… Dimitri’s heeft hostess- en modellenbureau Buck Agency onder 1 dak, mensen kijken tijdens het borrelen of eten was nog nooit zo leuk. 

Amsterdam Oost   

Amsterdam Oost is al enige tijd hip en happening. De ene na de andere eigentijdse locatie opent er zijn deuren. De allernieuwste aanwinst aan de East-side is Dimitri’s Amsterdam. Deze all-day spot bevindt zich op de hoek van de Insulindeweg en maakt zijn naam waar: het is er relaxed, je kunt er de hele dag recht, er heerst creativiteit kortom, het ‘buzzt en bruist’. Reden genoeg om deze bar snel te bezoeken en van je bucketlist af te strepen.  

Eten bij de jongste chef van Amsterdam

Bij Dimitri’s Amsterdam staat Ray Drisdale in de keuken, de jongste chef van Amsterdam (22 jaar) en afkomstig van het Okura en Hilton Double Tree. Zijn menukaart is er één om je vingers bij af te likken en biedt een smeltkroes van heerlijke gerechten en bites met een Mediterrane en Arabische inslag. Zo vind je er diverse vega-, vis- en vleesmezzes die je samen kunt delen. Wij noemen een runder tajine, bietenhummus, geroosterde aubergine met saffraanyoghurt. Ook vroege vogels en zoetekauwen kunnen er terecht voor ontbijt met een smoothiebowl en pancakes of een koffie of thee met bananenbrood of een vegan brownie.

Bucketlist 

Naast de goede relaxte sfeer en het lekkere eten en drinken is er nog een reden om een blokje voor om te rijden, namelijk de modellen en hostessen van Buck Agency. Dimitri’s Amsterdam biedt aan niemand minder dan dit recruitment, hostessen en modellenbureau onderdak. En dat heeft een bijkomend voordeel want mensen kijken in deze nieuwe hang-out was nog nooit zo leuk! 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Talentvolle koks strijden in Amersfoort om prestigieuze titel

Zes jonge en talentvolle chefs gaan maandag 18 februari bij Leerhotel Het Klooster in Amersfoort de strijd met elkaar aan tijdens de Jeunes Chefs Rôtisseurs Competition 2019. De winnaar is niet alleen de beste van Nederland, maar plaatst zich ook voor de internationale finale in het Canadese C...

Column David Bakker
Column: gluten-noten-lactose-intolerantie

Veel horecaondernemers hebben een intolerantie-allergie; een allergie tegen mensen met een intolerantie. De vraag: “Moeten wij nog rekening houden met een intolerantie of allergie?”, is na “Wat mag ik voor u inschenken”, “Zal ik uw jas ophangen?” en “Smaakt ...

Opening Lunchroom
Hudson Bar & Kitchen lanceert lunch & bakery concept in Leiden

De Amerikaanse restaurantketen Hudson Bar & Kitchen, lanceert het lunch & bakery concept Hudson Coffee. De eerste vestiging van Hudson Coffee is geopend aan de nieuwe Beestenmarkt 23 in Leiden, tegenover de Lammermarktgarage en direct naast het 1,5 jaar geleden geopende Hudson restaurant. De...

Amsterdam Culinair
Restaurant The Gaia presenteert eerste gerechten

Begin maart opent The Gaia officieel haar deuren aan het Rembrandtplein in Amsterdam. Met een lounge, restaurant en (late night) bar weet chef Ayt Erdogan (De Nederlanden*, Mariënhof) op gastronomische wijze een traditionele kookfilosofie tijdloos te maken. In lunch, diner en bites. De smak...

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Economie Bier Brouwerijen
Alcoholvrije bier boost Heineken-verkopen

In 2018 heeft met name het eigen merk van bierbrouwer Heineken het goed gedaan. De groei van bijna 8 procent betekent volgens topman Jean-François van Boxmeer de beste prestatie van het merk Heineken in het afgelopen decennium. De inmiddels in 38 landen beschikbare 0.0-variant heeft hierbij f...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: