Meest Markante Horecaondernemer van Brabant

25 februari 2019 | Yonne van Geene
Meest Markante Horecaondernemer van Brabant

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) Brabant heeft Pim van Beurden van o.a. grand café De Zwaan in Hilvarenbeek uitgeroepen tot Meest Markante Horecaondernemer in de regio Brabant 2018/2019. Hij dingt in het najaar van 2019 mee naar de landelijke titel Meest Markante Horecaondernemer van Nederland. Met deze prijs worden inspirerende horecaondernemers onderscheiden en stimuleert KHN innovatie.

Rini Boertjes, voorzitter van KHN Midden- en West-Brabant: “Pim van Beurden is echt een markante ondernemer. Hij ademt vernieuwing, weet personeel aan zich te binden en is enorm maatschappelijk betrokken. In zijn twee horecabedrijven is gastvrijheid dé onderscheidende factor. Pim is dan ook constant bezig om te investeren in zijn medewerkers. Hij is altijd in beweging, kijkt vooruit en speelt in op ontwikkelingen die op hem afkomen. En in deze tijd misschien wel het belangrijkste: Pim zet in op goed werkgeverschap en koestert zijn medewerkers als het kloppend hart van de zaak.”

Pim van Beurden

Pim is creatief en zit vol met ideeën. Naast grand café De Zwaan opende hij onlangs (samen met zijn zus Danique) een tweede bedrijf: Herberg den Hemel. Daar heeft hij een eigen lesruimte om zelf personeel op te leiden. Daarnaast heeft hij samen met collega-bedrijven in Hilvarenbeek en stakeholders het project Puberbrein opgezet. Met dit project informeert de horeca in Hilvarenbeek ouders van pubers over het werken in de horeca en hoe een bijbaantje in onze branche bijdraagt aan de sociale vaardigheden die de jongeren de rest van hun leven kunnen gebruiken.

Rini Boertjes: “Pim is in onze ogen echt een vakman met een ondernemende geest en een hoofd vol ideeën. We feliciteren hem van harte met deze prijs en wensen hem veel succes in de landelijke finale in het najaar van 2019.”

Over Meest Markante Horecaondernemer

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert elke twee jaar de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer. Deze prijs kennen zij toe aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Ondernemers die weten wat er speelt, inspelen op nieuwe consumentenontwikkelingen en succesvol zijn. Op deze manier stimuleert KHN innovatie onder horecaondernemers. De Meest Markant-verkiezing begint bij regionale verkiezingen in veertien regio’s. Uit de veertien winnaars wordt in het najaar van 2019 de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Corona
20 procent van de Nederlandse restaurants verwacht de deuren nooit meer te openen

Uit recent onderzoek van WijnSpijs blijkt dat 20 procent van de 1200 samenwerkende restaurateurs ernstige twijfels heeft over het voortbestaan van hun levenswerk. Het evenementenbureau WijnSpijs.nl verzorgde in samenwerking met 1200 restaurants in Nederland en België de culinaire WijnSpijs Wand ...

Achtergronden Corona
KIPPENTENT deelt snert uit aan zorgmedewerkers verpleeghuis

Vandaag heeft KIPPENTENT hun huisgemaakte snert uitgedeeld aan alle zorgmedewerkers van verpleeghuis Veenstaete in Kortenhoef (Wijdemeren). Hiermee willen ze hen een hart onder de riem steken en hun grote waardering uiten voor het geweldige werk van deze mensen tijdens de coronacrisis. De KIPPENT ...

Achtergronden Gastronomie
Horecaondernemer Han Ji over de horecatrends in 2021

2020 was voor horecaondernemers een onstuimig jaar, om het zacht uit te drukken. De komst van het coronavirus zorgde ervoor dat de horeca meerdere malen de deuren moest sluiten, ondernemers inkomsten misliepen, en creativiteit en support van de (lokale) consument een must was om te overleven. Wat st ...

Drinks Corona
2020 was ook voor bierbrouwers een rampjaar

De bierverkoop is in Nederland in 2020 met 14% gedaald ten opzichte van 2019. In de horeca en evenementenbranche was de daling zelfs ruim 58%. Dit is uiteraard het gevolg van de COVID-19-maatregelen. Sinds het (opnieuw) sluiten van de horeca in oktober zien we dat de verkoop van bier daar met 89% is ...

Personeel Achtergronden
Bekende gezichten van Château Neercanne nemen afscheid

Château Neercanne kondigt aan dat twee bekende gezichten van Château Neercanne per 1 maart aanstaande afscheid gaan nemen vanwege een volgende stap in hun carrière. Maître d’Hotel Dennis Lemmens maakt promotie binnen Oostwegel Collection en wordt Food & Beverage Ma ...

Wet- en regelgeving Corona
NOW 3: helft toekenningen naar horeca en detailhandel

UWV heeft in totaal ruim 77.000 aanvragen toegekend voor de derde periode van de Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW). Deze werkgevers hebben samen zo’n 1,3 miljoen mensen in dienst. Inmiddels heeft UWV 1,7 miljard euro aan voorschotten overgemaakt aan deze werkgevers. D ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: