McDonald's start My McFlurry

14 juni 2016 | Christel Tuin
McDonald's start My McFlurry<

Fastfoodketen McDonald’s start vandaag in al haar restaurants in Nederland met My McFlurry, waarbij gasten zelf mogen bepalen welke topping en saus zij willen combineren in hun McFlurry. Na de introductie van het zelf samenstellen van burgers eind 2015, waarbij gasten aan hun burger zelf ingrediënten kunnen toevoegen en de recente pilot met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samen stellen, is My McFlurry de volgende stap in het personaliseren van producten van McDonald’s. De McFlurry is al jaren een zeer geliefd product van veel Nederlanders. Vorig jaar verkocht McDonald’s bijna 13 miljoen McFlurry’s.

Eigen smaak en voorkeur
“Nederlandse consumenten willen steeds vaker genieten van producten die afgestemd zijn op hun eigen smaak en voorkeur. Sinds vorig jaar spelen we daar op in met het zelf samenstellen van burgers, waarbij gasten ingrediënten kunnen toevoegen aan populaire burgers, zoals de Quarter Pounder, McChicken, Filet-O-Fish en McKroket. Recent zijn wij in Hoorn en Amsterdam zuidoost gestart met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samen stellen. Beide concepten zijn succesvol en geliefd onder gasten. Met My McFlurry breiden we de personalisatie van onze producten uit naar een andere publieksfavoriet: de McFlurry”, zegt Erwin Dito, directeur marketing, communicatie en business insights van McDonald’s Nederland.

My McFlurry
My McFlurry biedt gasten de mogelijkheid om te kiezen uit één topping en één saus waarmee zij hun eigen McFlurry kunnen creëren. Er kan gevarieerd worden met vier toppings: M&M Pinda, Oreo, Cornetto en Caramel Fudge en drie sauzen: Chocolade, Caramel of Aardbei of geen saus. Hierdoor zijn er in totaal 16 smaakcombinaties mogelijk.

 

 

 

 

 

 

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Inauguratie Gastrobar 6 in Den Bosch

De legendarische Brabantse gastvrijheid spatte eraf bij de inauguratie van Gastrobar 6 in Den Bosch op 10 oktober. Beide eigenaren met een serieuze gastronomische curriculum, Freek Broeders en Geert Toebast haalden alles uit de kast om het de vele genodigden naar de zin te maken. Ted Janssen, voo...

Columns
Fooi: geen verplichting, wel een blijk van waardering

In Nederland is fooi geen verplichting. In ons land heeft het horecapersoneel immers ‘gewoon’ een salaris, maar de fooi is daarop natuurlijk wel een welkome aanvulling. Voor de horecagast is het vaak moeilijk te bepalen wat een gangbare fooi is. In de basis is een fooi van vijf tot tien ...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: