McDonald's lanceert interactieve placemats

10 mei 2016 |
McDonald's lanceert interactieve placemats<

McDonald’s Nederland heeft sinds kort interactieve placemats waarmee gasten zelf muziek kunnen maken. De zogenoemde McTrax werkt
samen met een iPhone-app, waarmee gasten hun eigen muziek kunnen produceren en komt voort uit een samenwerking tussen McDonald’s Nederland en This Page Amsterdam.

Muzikaal project naar wens
De placemat is voorzien van bluetooth om de koppeling met de app mogelijk te maken. De McTrax heeft verschillende drukpunten, waardoor elke knop op de placemat ook een eigen functie heeft. Zo beschikt de placemat onder meer over een piano en diverse andere instrumenten en kunnen gasten hun eigen stem opnemen om hun muzikale project te voorzien van zang. Tot slot kunnen zij hun nummer voorzien van muzikale effecten om hun project helemaal naar wens te laten klinken.

Muzikale campagne
De interactieve placemat is momenteel verkrijgbaar in een beperkt aantal McDonald’s-vestigingen in Nederland. Wanneer het project aanslaat wordt de placemat ook beschikbaar in de rest van het land. De McTrax sluit aan op de nieuwe muzikale campagne van McDonald’s Nederland, waarin de fastfoodketen samenwerkt met dj Afrojack en rapper Ronnie Flex.
Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns
Column Sico de Moel: Derde date

Rode broek, keurige schoenen, net jasje, ik zette zijn prachtige bloem even in een vaasje. Hij had afgesproken met mijn buurmeisje. Ze woont bij mij aan de overkant van de gracht. Het zou hun derde date worden. Het regende buiten een beetje en de dame liet nog even op zich wachten. "He...

Vega
Nieuw vegetarisch keurmerk voor restaurants

Dinsdag 12 november is het eerste echte vegetarische keurmerk voor restaurants gelanceerd. Het LEKKER VEGA Keurmerk is een initiatief van de Vegetariërsbond en doet met zijn indeling in niveaus recht aan het veelzijdige vega-aanbod in de Nederlandse horeca. Een win-win situatie voor restaurant ...

Achtergronden Culinair
Nedstede verwelkomt nieuwe huurder Restaurant Rust Wat

Nedstede Groep feliciteert Bas Rasker en zijn Axivate Horeca Group met de overname van het Blaricumse restaurant Rust Wat. In dit verband heeft Nedstede met Axivate Horeca Group een nieuwe, twintigjarige huurovereenkomst gesloten. Rasker kocht het beroemde Gooise restaurant van Marc Bon, die met zij...

Opening Den Haag
STAN&CO Den Haag gaat bijna open

Na een rigoureuze verbouwing van een jaar is STAN&CO Den Haag bijna klaar voor de opening. In het pand aan het Buitenhof wordt de laatste hand gelegd aan een bar-restaurant waar gasten gedurende de hele dag en avond terecht kunnen voor ontbijt, lunch, borrel en diner. De nieuwe gevel is voorzien...

Events Advertorial
Ontdek op Europese beurzen nieuwe trends en innovaties voor de horeca

Dit najaar vinden er in Europa uiteenlopende beurzen plaats die afgestemd zijn op de behoeften van de horecasector. Ze reiken inspiratie en ideeën aan voor nieuwe trends en producten en zijn een bezoek meer dan waard. In november vinden de volgende evenementen plaats: België – ...

Culinair
Coperto Restobar in Zwolle is erkend met een Bib Gourmand

Chef-kok Remco Jansen en zijn brigade zijn er dolgelukkig mee: “Al sinds de opening twee jaar geleden hebben we de ambitie om op dit niveau te acteren. We konden niet gelukkiger zijn nu het is gelukt om daadwerkelijk beloond te worden met een Bib.” De nieuwe Bib Gourmand restaurantgid...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: