La Place en Belvedair bundelen krachten op Eindhoven Airport

15 november 2016 | Jorien Slager

V.l.n.r. Mark Botter (commercial manager Eindhoven Airport N.V.), Flip Estourgie (commercial director Eindhoven Airport N.V.), Frank Megens (eigenaar Belvedair), Bart van den Nieuwenhof (managing director La Place) en Joost Meijs (algemeen directeur Eindhoven Airport N.V.)

Gesprekken tussen Eindhoven Airport en Belvedair over de visie van het horeca-aanbod op de luchthaven hebben er toe geleid dat La Place en Belvedair de handen ineen slaan voor een nieuw La Place restaurant op Eindhoven Airport. Naar verwachting opent het selfservice restaurant in het voorjaar van 2017 de deuren. Bezoekers van de luchthaven kunnen dan op de eerste etage van de terminal terecht voor 100 procent natuurlijke, dagverse en huisgemaakte producten van La Place. Belvedair gaat het nieuwe La Place Restaurant, dat plaats biedt aan ruim 500 gasten, exploiteren.

Bart van den Nieuwenhof, Managing Director van La Place vertelt: “Na Schiphol en Bali is Eindhoven de derde luchthaven waar we de krachten bundelen met een franchisepartner. Dit soort locaties waar veel bezoekers op doorreis zijn, past perfect bij onze foodserviceformule.”
 
Aanwinst voor luchthaven

Frank Megens van Belvedair ziet de samenwerking met La Place met vertrouwen tegemoet: “Wij werken al ruim twintig jaar samen met Eindhoven Airport en daar zijn we trots op. Samen met mijn medewerkers kijk ik uit naar de nieuwe ontwikkelingen op de luchthaven. We kunnen niet wachten om met Belvedair het nieuwe La Place Restaurant te gaan exploiteren.” Ook Joost Meijs, algemeen directeur van Eindhoven Airport, is enthousiast: “We zijn verheugd over de samenwerking van La Place en Belvedair. La Place heeft een goede naamsbekendheid en reputatie en zorgt voor een mooie aanvulling op ons horeca-aanbod.”

Vers, veelzijdig en gezond

De nieuwe vestiging van La Place op Eindhoven Airport vervangt het huidige à la carte restaurant en de food court op de eerste etage van de terminal. Hier gaat La Place dagelijks ontbijt, lunch en diner serveren. Uiteraard kunnen gasten ook bij het restaurant terecht voor huisgemaakt gebak met een verse kop koffie of thee. De eigen, unieke recepten van La Place worden klaargemaakt in een open keuken, onder de ogen van de gast. Hiervoor worden verse, eerlijke en waar mogelijk biologische ingrediënten gebruikt. In het La Place Restaurant ligt de nadruk op veelzijdige en gezonde voeding.

Over La Place

Al bijna 30 jaar is La Place een succesvolle foodserviceformule waarbij 100% natuurlijke, dagverse en huisgemaakte producten de hoofdrol spelen. De horecaketen combineert het beste van de markt met een selfservice restaurant. Sinds de oprichting in 1987 speelt La Place in op de trend van gezonde voeding. Zo werken de professionals uitsluitend met verse, eerlijke en waar mogelijk biologische grondstoffen en worden eigen, unieke recepten voor de ogen van de gast bereid. La Place heeft naast ruim vijftig vestigingen in Nederland ook enkele locaties in Duitsland, Indonesië en de Verenigde Staten. Begin 2016 is de foodserviceformule overgenomen door Jumbo Groep Holding BV.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Fernando Jonker, Dagboek in crisistijd: Nieuwe sim-kaart

Zojuist hebben we onze wekelijkse vergadering gehad. Isabel, Rutger, Mark en ik nemen dan het nieuwe week- en Paasmenu door en evalueren wat er vorige week goed ging en wat er deze week beter kan. Paar dingen: op maandag gaan we dicht, het weekmenu is akkoord en voor de bestellingen hebben we een ni...

Coronacrisis
Koningin Máxima steekt horeca een hart onder de riem

Hare Majesteit Koningin Máxima heeft woensdagochtend een werkbezoek gebracht aan twee horecagelegenheden in Amsterdam. Het bezoek vond plaats in het kader van de uitbraak van het coronavirus (COVID-19). De uitbraak van het coronavirus heeft voor de horecabranche geresulteerd ...

Economie Coronacrisis
Rabobank: Nederlandse economie krimpt dit jaar harder dan in 2009 

Aangenomen dat de coronabeperkende maatregelen pas vanaf 1 juni worden versoepeld, krimpt de Nederlandse economie dit jaar naar verwachting met 5 procent. Daarbij raakt de coronacrisis veel sectoren bijzonder hard, zoals de horeca, de landbouw, de industrie en delen van de zakelijke dienstverlening....

81 winnende bieren na zesde Dutch Beer Challenge

Op woensdag 11 maart 2020 vond in Rotterdam de zesde editie van de ‘Dutch Beer Challenge’ plaats. 91 Nederlandse brouwerijen hebben gezamenlijk 400 bieren ingestuurd om deel te nemen aan deze Nederlandse bierwedstrijd. Vanwege de corona-crisis vond de prijsuitreiking dit jaar plaats via ...

Coronacrisis
30ml Nachtegaalstraat speelt in op het Paasfeest thuis

Op 1e en 2e Paasdag bezorgt 30ml Nachtegaalstraat een rijkelijk gevulde ontbijtbox bomvol verse producten aan huis. In een tijd waarin iedereen het Paasfeest ‘gedwongen’ thuis viert en het bezoeken van de supermarkt een uitdaging is, is dit de oplossing voor een luxe Paasontbijt zonder z...

KHN Coronacrisis
KHN: reparatie NOW en demping Wab-effecten dringend noodzakelijk

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) signaleert dat de NOW-regeling op belangrijke onderdelen tekortschiet. Afgelopen maandag opende het UVW het NOW-loket. Door de afbakening van het omzetverlies en de fixatie van de vergoeding loonsom sv op uitsluitend januari 2020, worden schrijnende effecten zichtb...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: